Dagens girls.


Lilla J var på bushumör då vi kom hem och nu är det inte många dagar till jag byter min poncho mot en varmare höstjacka för shit vad kallt det börjar bli...brrr... måste plocka fram skinnhandskarna.

Så här såg vi girls ut då vi precis kom innanför dörren runt kl.19.15. J har på sig de kläder som hon lekt i ute på eftermiddagen på dagis = fleece hood som jag shoppade i Cph förra året, ull byxor från Ullvang (JIG´s "baby") och de Viking stövlar som vi köpte i helgen. När det gäller min outfit så behöver den nog ingen närmare presentation ;)  men jag kan informera er om att jag trippade runt i mina Acne skor på dagen. Conversen åkte bara på då jag skulle ta en walk och hämta hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Frida- trendenser.se

Vilken fin hall ni har. Gillar verkligen klockorna, om man ändå hade lite mer plats i hallen :)

Postat av: Anonym

Ull och fleece må vara varmt, men inte så vind/fukt tåliga plagg!? Har hon inget annat ovanpå dessa plagg, överdragsbyxor, vindtät jacka?

2010-10-12 @ 10:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91