And the winner is... !



Mina kära bloggisar!

Det känns helt fantastiskt KUL att få presentera en lycklig vinnare av 2 st biljetter till lördagens final av Melodifestivalen i Globen. Som vanligt så önskar jag att alla fick vinna... stort TACK till er som tävlat ! :)


2 lyckliga finalister som står på scen imorgon: Pernilla & Peter.

And the winner is... :


Självklart vill jag vara med och tävla =)
Min motivering:
En MAMMA + PAPPA kväll med Melodifestivalen "live" skulle vara FAB! Jag har ju varje år suttit bänkad framför denna tillställning, så att få barnvakt denna kväll, uppleva UNDERBAR musik och umgås med kära skulle vara underbart! Vi är MÅNGA föräldrar som gör ett fantastiskt jobb där ute. Som sätter
löneutveckling, fancy resor och party åt sidan för våra små/stora mirakel. Vi belönas istället med kärlek, kladdiga små fingrar och en gränslös kärlek som är minst lika fantastiskt som allt det andra tidigare var.

MEN - ibland bör även vi försöka unna oss egentid för att orka vara dessa fantastiska föräldrar. Så jag tycker alla ni med små/stora barn också tar chansen att tävla! Idag är sista dagen, så kika in på Gizmolinas blogg (
http://gizmolinas.blogg.se/2010/march/tavling-vinn-biljetter-till-finalen-i-melodi.html och lämna en kommentar!Kram!
2010-03-11 @ 10:23:33
URL:
http://firstladies.blogg.se/

GRATTIS Emma!

Mejla mig på [email protected] ang. hämtning av biljetter etc.

♥ Stort TACK till min samarbetspartner SvenskaSpel! ♥

Kommentarer
Postat av: Drygastever

JA stort grattis :D

Postat av: camilla i usa

Ah nej, missade tavlingen!!

2010-03-12 @ 18:20:46
URL: http://mopsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91