Full fart framåt!


Wiieee vad det går ! :)  och vilken super stabil & bra sparkcykel detta är.  (Den kommer från
Sprall). Johanna har på sig luva, solbriller, vantar, & jeans från H&M, jacka Ralph Lauren och skor Ugg´s.

Idag var plötsligt all snö borta från gatorna så Johanna fick premiärköra sin nya sparkcykel på väg mot dagis. Gissa om hon var glad ?! :)  Lyckan var verkligen total !!


Dagens: tunika från Custommade, päls H&M, byxor från Daisy (märket heter Stitch´s), väska Zara och i handen en splitter ny Kamille (nr.8) som jag hittade i postboxen.

Jag är bara hemma en snabbis så nu flyger jag iväg ut igen. Denna gång går turen down-town och jag blir där fram till att jag ska hämta darlingen på dagis. Det var föresten sååå barn på dagis idag, tror de var 5 st ? och på avdelningen dere (1-3 år) var det inte ett enda barn. De stänger dessutom tidigare idag så bäst jag kör på nu så att jag hinner allt ;)


Tjingeling
så länge sweeties !


 


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vad duktig hon är! Visst är det härlig när snön försvinner, hur mysigt det än är på vintern så vill vi ju ha vår och sol nu! Hoppas du hinner vad du ska i eftermiddag. KRAM Lotta

Postat av: brunettbloggen

haha vilken cooling :D

2010-03-29 @ 14:01:20
URL: http://brunettbloggen.se
Postat av: Emmie

Hon är så cool lillsessan!

Det måste nästan vara pga alla förkylningar och baciller som härjar som de är så få på dagis? Jag tror inte jag känner en enda unge (inkl min egen) som inte är eller nyss varit sjuk. Urk. :(



Full fart Anna-Stina! Hoppas att du hinner allt du ska! ♥

2010-03-29 @ 14:06:22
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: line bjercke

Så skjønn hun er!

Artig å følge bloggen din! Du verden for en energi du må ha :)

Ønsker deg en fin påske!

2010-03-29 @ 15:12:50
URL: http://linescountryliving.blogspot.com
Postat av: julik

vad lycklig hon ser ut :D

2010-03-29 @ 15:51:58
URL: http://julik.blogg.se/
Postat av: Anja

Var innom daisy i dag (igjen) og fikk fantastisk god hjelp av Miriam og en annen dame.



Er veldig glad for at du gjør shopping-seansen så enkel for meg - i dag ble det tre outfits som jeg har nylig sett på din blogg :-)))



Deilig å kunne være "hermegåsa (följar John)" uten at det gjør noe! Takk for hjelpen!



Ønsker deg og familien en riktig god påske!

2010-03-29 @ 19:45:01
Postat av: Kari

Jeg har mange dager hvor kroppen min ikke vil samarbeide og det kan bli lange dager hjemme. Jeg har alltid vært interessert i klær, ikke bare moteklær, men klær generelt. Derfor er bloggen din noe av det første jeg leser, følger deg gjennom Bloglovin. Misunner deg din energi, men er også utrolig takknemlig for at du deler. Så en stor og varm klem til deg fra meg.



PS! Tunikan fra Custommade var lekker.



Kari :-)

2010-03-29 @ 19:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91