Sommarfest & privat konsert.


Jag älskar utsikten från huset... Min klänning kommer från Diane von Furstenberg och sjalen som räddade mig (det var kallt + regn..) kommer från Faliero Sarti.

Igår var vi bjudna på sommarfest i hagen (trädgården) hos mannen som äger det företaget som JIG jobbar på. Festen var en för att fira hans dotter så det var massor av söta barn på plats. Vi bjöds på god mat och dryck och kända artister uppträdde. Först ut var Tone Damli Aaberg, sedan rapparna Erik og Kriss. Hur coolt är det inte att ha en privat konsert hemma i trädgården?!


En kock grillade pølser & hamburgare. Mums!


Hjärtat frös...brrr...så det var bra jag hade med mig en fleece pledd i handväskan. Alltså vad har inte vi mammor med oss i våra väskor? ;)





Konsert pågår. Tone sjöng bl.a. den
HÄR + den HÄR låten och Erik og Kriss bl.a. den HÄR + den HÄR. Två av dessa videos är från Norska Allsang på grensen = norska Allsång på Skansen. Tänkte att det kan vara kul för er svenska bloggisar att se ;) (grensen = grensen mellan Norge & Sverige).


Vackra Tone har också en blogg...


...och Erik og Kriss bloggar självklart också.

Jag hade inte hunnit ställa om mig till norsk sommar (= regn & kyla) så min + Johannas outfit var i kyligaste laget.. jag saknade mina jeans och Hunter.. ;)  Men vi dansade oss varma till den bra musiken och sen åkte vi hem tidigt så att hjärtat fick sova gott.


Tusen TACK K & Co. för en riktigt trevlig fest-kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91