Dagens outfit & kvällens shoppingtur.


Central Festival kl.21.55. Min klänning kommer från franska
Deeday och den har använts flitigt här nere i värmen. Jag gillar längden, brodyren över bröstet och att den har en "inbyggd underklänning". Johannas klänning: Holly´s och på fötterna nyshoppade skor. Mina rosa påsar: från Sanrio (en favorit butik  på Central).

Phuket tisdag kl.23.30.

Jag & Johanna "stängde" Central Festival ikväll (de släckte hela huset då vi gick ut genom dörren ;)  efter några super mysiga timmar med middag på KFC, dessert på Swensen´s och lite shopping.

Jag var på shopping-humör ikväll och såg framför mig en tur på bl.a. Zara men kvällen slutade med att det var Johanna som bar hem påsar :)



Varje gång vi besöker Swensen´s äter vi deras underbara choklad fondue. Och de känner igen oss där nu så vi behöver inte ens beställa, de vet vad vi ska ha ;) Vet ni vad denna godsak kostar? 158 bath = ca 32 kr!


Jag provade en super fin klänning från FCUK. Vad tycker du? Ska jag slå till på den här?


Här ser ni Johannas shopping. Hon hittade en väska som hon förälskade sig i på Sanrio, fina sandaler från Lelli Kelly också en söt Hello Kitty som ska förgylla hennes nya säng.

Internet fungerade inte så bra igår kväll så jag har uppdaterat det här inlägget nu på morgonen (onsdag). Vi köpte föresten lite block + pennor igår också, sånt är super billigt här, skrivblocken kostar typ 5 kr / st.

Johanna var så söt på morgon och sa att hon tyckte att vi hade en supermysig kväll igår :), det tycker jag också.

♥ 


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Klänningen är verkligen jättesöt! Har du någon underklänning eller linne? Älskar sådana klänningar, men ofta är de lite väl genomskinliga utan något under (mer än underkläder såklart). Hoppas ni har det bra. Kram Lotta

Postat av: Kari

Kjolen ser ut til å være skapt for deg! ;-)

Må være herlig å ha på seg i varmen. Ser ut til at varmen har kommet hit til Østlandet også nå. Endelig!



Kari :-)

2010-06-01 @ 21:20:31
Postat av: SuperBeLLas Blogg

åhhhh jag tar båda

en söt bil och snygg kvinna

ha en trevlig sommar

2010-06-01 @ 22:03:09
URL: http://toppenfem.blogg.se/
Postat av: Cilla - mamma till Liam&Neo

Klart du ska slå till på klänningen! Den var superfin :) Vad härligt brun du har blivit förresten! Stor Kram till Er!

2010-06-02 @ 08:19:50
URL: http://liamochneo.blogg.se/
Postat av: Wojtan ♥

God morgon, eller kanske god eftermiddag hos dig!



Klart du ska köpa den klänningen! Den var superfin och passade dig perfekt!



Kram Åsa

2010-06-02 @ 08:57:26
URL: http://www.wojtansblogg.se
Postat av: sandra

Ja slå till på klänningen den var otroligt fin, gillar volangerna nertill.



Ha en fortsatt fantastisk semester.

2010-06-02 @ 09:21:14
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan!

Jag har följt din blogg ett ganska bra tag nu och tycker att den är fantastisk...

Jag undrar nu vart du får alla dina "dagens tänkvärda" ifrån? De är väldigt inspirerande!

Ha en super trevlig semster de sista dagarna.

Kram Sofia

2010-06-02 @ 10:44:14
Postat av: Reidun

Hei!

Ja den kjolen var nydelig så den bør du absolutt slå til på. ha flott dag...

2010-06-02 @ 11:10:03
Postat av: Linn

Så fine sko fra Lelli Kelly! Jeg leter og leter her hjemme, men finner ikke i min Lilles størrelse. Ser ut som Thailand er et riktig shoppingparadis!!

2010-06-02 @ 11:32:48
URL: http://www.lillesverden.com
Postat av: Merethe :o)

JAAAAAAA Anna-Stina - denne kjolen MÅÅÅ du ha!!! ♥ :o) ♥ Den er NYYYYDELIG til deg!!! :o) Kos dere videre i paradiset!!! :o) Skulle ønske jeg var i Thailand også...! ;o)

STOOOR klem fra Merethe :o)

2010-06-02 @ 12:15:47
Postat av: CHIRRE

fcuk klänningen är underbar! hur mycket kostar den?:)

2010-06-02 @ 13:53:27
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: Marte

Kjøp kjolen den var kjempe fin til deg : )

2010-06-02 @ 16:50:58
Postat av: fru Svensson

Klänningen på bild ett är jättefin.

Klänningen från provrummet är helt underbar.

(skulle önska jag hade bägge)

Kul att Johanna gillar shoppa,det är ju så jobbigt att gå i affärer när barnen bara skriker och inte vill.

Njut av era dagar som är kvar på sem,sen får ni njuta av Nordiska sommaren när ni kommer hem.

Kram

2010-06-02 @ 18:36:59
Postat av: milla

klänningen är underbar! som all din klädsmak är! tycker verkligen du ska slå till på denna, skulle jag gjort!! :)

2010-06-02 @ 19:09:07
Postat av: Malin

Den passar dej väldigt bra, så slå till på den. :)

2010-06-02 @ 21:54:31
URL: http://frozenvanilla.blogg.se/
Postat av: Åsa2

Den klänningen måste du köpa...så söt!

2010-06-02 @ 22:06:28
Postat av: Madde

klänningen sitter JÄTTEFINT på dig, slå till absolut! Ska själv försöka hitta den :-).kram!

2010-06-03 @ 11:55:42
Postat av: Anna

Uuunderbar slå till kram...

2010-06-04 @ 08:51:59
Postat av: Sara

Jaa ni lever ett lyxliv. Din dotter får allt hon vill. Bortskämt.!

2010-06-08 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91