Tävling: Vinn smycke från Creative Lounge!



Mina kära bloggläsare!

Det känns riktigt KUL att få köra igång en ny tävling med min fina samarbetsparner
CreativeLounge . Den här gången är vinsten ett valfritt smycke från Pearls for Girls och det blir inte bara 1 st vinnare, utan 3 (!) vilket känns fantastisk !


Det här armbandet är ett av mina favoriter....

VINN VALFRITT SMYCKE FRÅN KOLLEKTIONEN PEARLS FOR GIRLS


...och det här är en annan favvis!

♥ 3 ST VINNER VALFRITT SMYCKE! ♥

För att vara med i tävlingen skriver du en kommentar i detta inlägg där du berättar vilket smycke ur Pearls for Girls kollektionen som du önskar om du vinner och varför du valt just det.  Du hittar alla smycken hos CreativeLounge (klicka på länken, välj webbshopp, fabulous smycken, Pearls for girls ).

Tävlingen pågår t.o.m. söndag 14.e februari.

Kram & stort LYCKA TILL !


Kommentarer
Postat av: anna sandberg

Hej! Ifall jag vinner , så önskar jag mig armbandet med pärlor. Älskar pärlor och stenar som glittrar. Vilken mysig blogg och härliga bilder.Anna

2010-02-09 @ 14:30:18
Postat av: Malin

Om jag vinner skulle jag vilja ha det congac färgade Amore Vincit armbandet som du hade som favorit. Det är verkligen urfint! Det skulle lysa upp i mörkret. :)



Kram kram!

Postat av: Anette

Hei!



Her var det mange fantastiske smykker!!, men om jeg skulle valgt en hadde det blitt Pearls for Girls-Armband kula grå/silver;)) Nyyydelig!



Klem

2010-02-09 @ 14:36:56
Postat av: Anonym

Hei, hvis jeg skulle velge ville jeg ønsket meg halskjede med blå engel. Oppdaget Pearls for Girls smykkene første gang i sommer. Da var jeg innom en fantastisk koselig butikk i Gammelstaden i Luleå, husker ikke hva den heter, men du har kanskje vært der? Der kjøpte jeg et nydelig smykke som jeg har brukt kjempemasse. Dette merket er blitt en favoritt etter det.

Elise

2010-02-09 @ 14:58:40
Postat av: Linda

Hej

Om jag skulle vinna skulle det bli dt gråflätade med berlocker! Så snyggt till våren.

2010-02-09 @ 14:58:58
Postat av: Hilde

Hei Anna Stina!

For 20 mnd. siden ble jeg mamma for første gang :) Valgte å ta ekstra permisjon fra min jobb (uten lønn) for å kunne være hjemme med min datter. Er nå gravid igjen og har termin 26 februar. Siden jeg nå ikke har lønn kan jeg ikke unne meg ting som smykker o.l. Det hadde derfor vært kjempeartig å vinne slik at jeg kunne ha noe å pynte meg med etter fødselen :) Om jeg skulle være så heldig å vinne, kunne jeg godt ha tenkt meg armbåndet med antikkgrå perler.



Tusen takk for en kjempefin og inspirerende blogg som jeg besøker flere ganger om dagen! Klem fra Hilde :)

2010-02-09 @ 14:59:26
Postat av: Rocknrollballerina

Var innom webshopen til Crative Lounge og de hadde utrolig mye fint. Om jeg skulle være så heldig å vinne så vile jeg ha valgt armbånd kula grå/silver. Utrolig romantisk smykke. Love it! Ha en fin uke! :)

2010-02-09 @ 15:02:17
URL: http://rocknrollballerian.blogspot.com
Postat av: Emma

Pearls for Girls - Armband Antikgrå Hade jag valt om jag vinner:-) Svårt att välja men kommer säkerligen beställa därifrån så fort jag är klar med min utbildning och får ett jobb...pengarna räcker inte till som studen;-) har under min studietid lyckats gå ner 16 kg och har ngra kvar. Nu är det sååå mkt roligare att köpa kläder och "smycka" sig. Tror inte jag äger ngt fint armband just nu... Hoppas jag vinner:-) Tack för den bästa bloggen!

2010-02-09 @ 15:03:12
Postat av: Rocknrollballerina

Hei igjen Anna Stina:) Glemte helt å si at du har en helt super inspirerende og koselig blogg, som er til stor glede for mange mennesker, so keep up the great blogging! See you! :)

2010-02-09 @ 15:07:59
URL: http://rocknrollballerina.blogspot.com
Postat av: Lovisa Larsson

Hej,om jag skulle vinna:)så vill jag väldigt gärna ha armbandet med pärlorna som va din favorit!! skulle passa mig och min still perfekt!!!håller mina tummar på att vinner!! kram

2010-02-09 @ 15:15:36
Postat av: Linne

Om jag vinner skulle jag välja ringen- carpe diem. Så fin ring och dessutom med bra budskap! Anledningen till att jag skulle välja just en ring är att jag häromdagen tappade min favorit ring från kumkum och behöver fylla hålet från den med nånting nytt och fräsch eftersom jag blev så besviken!

2010-02-09 @ 15:23:48
Postat av: Martina

Armband med berlocker i svart som också kan användas som halsband skulle jag vilja ha. Två i en är ju hur bra som helst = kan matchas på olika sätt under hela dagen. Jag äger faktiskt inte ett enda armband som passar min nuvarande stil och det gör det här så jag skulle bli gladast av att vinna!



Keep up the good work! Kram Martina



Många kramar / Martina

2010-02-09 @ 15:28:26
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Oh vilken lovely tävling! Och Pearls for Girls har ju hur mycket snyggt som helst. Jag som älskar armband mest av allt skulle allra helst vilja vinna det som heter Pearls for Girls -Armband Berlocker Grey. Riktigt fint! Kram Lotta

2010-02-09 @ 15:30:04
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Unni

Ååå, så mye fint:)

Dersom jeg skulle være så heldig å vinne ville jeg valgt armbånd antikgrå/perler (samme som din øverste favoritt)

Skulle elske å pynte meg med det nå når jeg går hjemme i mammapermisjon! Klem

2010-02-09 @ 15:34:14
Postat av: Amanda

Jag skulle vilja vinna "Pearls for Girls -Armband flätat Berlocker grå" till en av mina bästa vänner, Alexandra, som ligger på sjukhus efter en bilolycka i juni!! Hon har åkt på komplikation efter komplikation, men hon går upp och klär på sig varje dag och älskar smycken! Det skulle vara perfekt på henne och få henne att känna sig vacker trotts att hon inte är där hon vill vara än.

2010-02-09 @ 15:37:10
Postat av: chatarina

Hej! Skulle jag vinns så skulle jag vilja ha halsbandet hjärta mix,

kramar

2010-02-09 @ 15:42:02
URL: http://www.chatarinasvrld.blogspot.com
Postat av: Trude

Jag hade velat ha Armband Berlocker Cream.



Jag har suktat efter det armbandet hur länge som helst nu och anledningen till att jag så hemskt gärna vill ha det är för att jag studerar och måste prioritera mina pengar på andra saker:).

2010-02-09 @ 15:44:10
URL: http://www.laminie.bloggplatsen.se
Postat av: Att ha det gott

Oj så mycket fint där finns

Jag skulle välja det du visar här överst

Det passar till allt

2010-02-09 @ 15:47:20
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Em

Hej! Jag skulle vilja vinna Halsband Hjärta Mix. Det skulle passa så fint till min brudklänning, då jag och min kille gifter oss i sommar! :-)



Tack för en mysig blogg!



/Em

2010-02-09 @ 15:51:41
Postat av: Ida

Hei, så supert med konkurranse fra Creative Lounge, jeg elsker smykkene deres! Om jeg hadde vunnet hadde jeg valgt armband amor vincit i gull. Kjærligheten overvinner alt, og selv om det er Valentines day snart, og masse fokus på parforhold og sånt, er det jo viktig å huske på at den viktigste kjærligheten ikke er den du får fra andre, men den du viser deg selv. "The most important relationship is the one you have with yourself".

Keep up the good work, du forgylder dagene mine!

2010-02-09 @ 16:00:55
URL: http://altsomer.blogspot.com
Postat av: ingrid d

Hallå hallå, vad trevligt med tävling! =) OM jag vann, skulle jag hemskt gärna vilja ha armbandet på den första bilden du lagt ut.

Kram! =)

2010-02-09 @ 16:12:40
Postat av: Anonym

Hej! Jag skulle välja det svarta läderarmbandet med silverkula. Det skulle piffa upp min bananmosfläckade hemmamammaoutfit som inte alltid känns så glamorös!

Hälsn.

Lotta B

2010-02-09 @ 16:15:27
Postat av: Jessica

Jag skulle välja halsbandet "blå ängel" som en påminnelse om min lilla änglakusin Fredrik.

Kram

2010-02-09 @ 16:19:38
Postat av: Johanna

Ring A heart of gold skulle jag välja om jag vann. Bara för att ge till min mamma som har ett hjärta av guld <3



Kram

2010-02-09 @ 16:43:49
URL: http://johannakorpi.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag skulle vilja ha armbandet med hjärta med textenlaughe love live...den skulle passa väldigt bra ihop med ett halsband jag fått av en vän.

2010-02-09 @ 16:57:22
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Jag älskar Pearls for girls!!! Jag hade hoppats att tomten skulle haft halsbandet som heter Pärla Ängel med sig i säcken till mig men det hade han inte :-(. Så nu hoppas jag på tur!!!! Kram Jessica

2010-02-09 @ 16:59:08
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: Vendela

Din blogg är så inspirerande och dina outfits så snygga. Älskar din stil! Det är de små detaljerna som gör det! Om jag skulle vinna skulle jag välja den första av dina favoriter med vita och antikgråa pärlor - den kombinationen är ursnygg. Jag och min pojkvän har varit tillsammans i fyra år, varav det sista med 60 mil mellan oss vilket ibland kan göra oss båda väldigt deppiga. Vi kommer inte heller ha möjlighet att fira alla hjärtans dag tillsammans, men vi tar oss igenom en vecka i taget och räknar ner dagarna tills nästa gång vi ses. Det armbandet skulle glädja mig så mycket!

2010-02-09 @ 17:21:41
Postat av: Caroline

Åh, vilken härlig tävling! Armbandet antikgrå är så mycket min mamma. Hon har varit sjuk och kom nyligen hem från sjukhuset, så en present skulle nog göra henne lite gladare!



Tack för din blogg! Kram

2010-02-09 @ 17:38:14
Postat av: Josefine Bergqvist

Åh vilka fina smycken! Känner riktigt hur jag längtar till sommaren. Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha Pearls for girls, antikgrå med pärlor. Det hade varit så fint på en brunbränd arm i sommar :)

2010-02-09 @ 17:40:54
URL: http://josefine-bergqvist.blogspot.com
Postat av: cathrine

Du har verdens søteste blogg som jeg er innom flere ganger om dagen,elsker når du har skrevet noe nytt!Jeg synes det cognacfargede armbåndet med skriften amor vincit på er helt nydelig.. Men ønsker meg det ikke til meg,men til søsteren min som har det litt tøft nå på grunn av sykdom i familien, to små barn som ikke sover så mye om natten og trang økonomi. Vet et slikt armbånd ville forgylde hennes hverdag!

Krysser fingrene for at jeg kan overraske henne med det:)

2010-02-09 @ 17:43:06
Postat av: Anna-Lena

Åh de har massa fint! Men jag fastnade direkt för PfG- Armband flätat nerlocker grå! Jättefint!!! :D Har länge velat ha ett Humanity och detta minner lite om det men är FINARE ;) Så detta önskar jag till mig själv helt egoistiskt för det var sååååå fint! :D

2010-02-09 @ 18:00:41
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag är ju inte den som brukar vinna direkt...Sist var på Liseberg, en jätteful blå och gul nallebjörn, när jag var en sisådär 7 år, för ca 25 år sen alltså...så det kanske är min tur nu?!?!?

I så fall ¨så skulle jag vilja ha det armband du visar överst här i bloggen, kalasfint! Det skulle förgylla min dag!

Kram Anna

2010-02-09 @ 18:03:23
Postat av: Liza

Åh va mycket fint, men skulle välja Armband med Berlocker Cream om jag vann!!



Mvh Liza

2010-02-09 @ 18:16:34
Postat av: Anna

"AMORE VINCIT GULD" skulle jag bli glad om jag vann!Super snyggt till brunbrända armar, som du ser drömmer jag redan om värme och sol, under tiden myser jag inomhus din med härliga blogg.

KrAm Anna

2010-02-09 @ 18:19:57
Postat av: Eva

Efter att blivit av med min handväska mitt på gågatan idag och ingen ringt upp och vill lämna igen den, känner jag mig uppgiven på var medmänskligheten är på väg...Har någon tagit den och tror att den är deras nu? Jag behöver helt klart nytt hopp om livet och mänskligheten. Vad vore en bättre tröst om inte ha ett nytt smycke från Pearls for girls glimrande på armen, istället för att sörja en väska försvunnen från handen..

2010-02-09 @ 18:21:17
Postat av: Nana

Om jag vann skulle jag vilja vinna ringen Carpe Diem då jag sökt efter just denna ring i flera butiker men överallt har den varit slut :( jag älskar det budskapet och skulle gärna vilja vinna ringen.

2010-02-09 @ 18:21:52
URL: http://diddansvarld.blogg.se/
Postat av: Pinkmommey

Åh jag blev helt kär i det congacsfärgade Amore Vincit armbandet!! Så snyggt i vår till remsandaler, jeansshorts och en vit skjorta med uppkavlade ärmar tex!



Tack för en fantastiskt inspirerande blogg både rörande mode, inredning och familjeliv!



Ha en skön kväll!

Mvh Vanessa

2010-02-09 @ 18:22:16
URL: http://pinkmommey.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag fullkomligt älskar smyckena från Pearls for Girls och skulle bli enormt glad om jag vann den breda ringen med ett fint hjärta på. Texten lyder "I give you my heart and soul" och ringen skulle symbolisera att JAG tar tillbaka MITT hjärta som jag tyvärr fick krossat för inte så länge sedan. Break down, rise up heter det ju och denna ring vore en fin symbol för det senare.

2010-02-09 @ 18:27:00
Postat av: Jens

Jag skulle vilja vinna Pearls for Girls - Armband Berlocker Cream och ge det till min älskade fru. Mvh Jens

2010-02-09 @ 18:40:17
Postat av: Patricia Göransson

Oj oj oj vad mycket fint! Om jag skulle ha den turen att vinna skulle jag välja armband antikgrå/pärlor. Väldigt snyggt och kan matchas med mycket vår/sommarfint.



Ha det gott!

Hälsningar Patricia

2010-02-09 @ 18:43:05
Postat av: Josefine

Hejsan! Jag vill gärna vara med att tävla om ett smycke från underbara Pearls for Girls och Armbandet Berlocker svart fastnade jag lite extra för eftersom det är två smycken i ett = praktiskt då man kan förändra och förnya enkelt!

Tack för den energi du sprider via din blogg!

2010-02-09 @ 18:45:38
Postat av: KarolinaM

Det översta armbandet var otroligt vackert! Vore som gjuten på min handled på vår ettåriga bröllopsadag som vi ska fira festligt nu i vår;)



Hoppas som vanligt på att turen är med mig!



Och vad jag tycker om min kära energigivare=Gizmoblogg hoppas jag att du vet vid det här laget, är ju trogen läsare se två år nu. OOOtroligt vad tiden flyger!



Kram på er!

2010-02-09 @ 18:52:50
Postat av: KarolinaM

Det översta armbandet var otroligt vackert! Vore som gjuten på min handled på vår ettåriga bröllopsadag som vi ska fira festligt nu i vår;)



Hoppas som vanligt på att turen är med mig!



Och vad jag tycker om min kära energigivare=Gizmoblogg hoppas jag att du vet vid det här laget, är ju trogen läsare sen två år nu. OOOtroligt vad tiden flyger!



Kram på er!

2010-02-09 @ 18:53:05
Postat av: Reidun

Hei!

Først vil jeg si at jeg er ganske ny leser av bloggen din, den er flott. Du gir så mange inspirerende tips og ideer og viser mange flotte klær..om jeg skulle være så heldig å vinne ,ville jeg velge det med lyse perler og gi til min gode venninne som tipset om din blogg.

2010-02-09 @ 18:54:32
Postat av: Sandra

Vad lycklig jag blev när jag gick in här! Dels massa härlig vårinspiration, försäker gå in varje dag efterom det ger mig mycket energi! Men det fanns även en sådan rolig tävling, jag blev helt kär i Amor Vincit Omnia - armbandet, det som är i guld och cognac. Det skulle sitta väldigt fint på min handled och bli en ljuvlig alla hjärtans dag-present till mig själv! Stor kram och tack för en fantastisk blogg som är en ljusspridare i vintermörkret!

2010-02-09 @ 18:57:15
Postat av: Karin

hej!

åh, bästa tävlingen! :) Jag tycker armband Prinsesskrona var supertufft och det skulle passa min arm perfekt! Jag älskar deras prinsesskronor som berlocker, något som jag lärt mig gilla från din blogg... ;)

2010-02-09 @ 19:16:17
Postat av: TC

Skulle jag vinna så skulle jag jätte gärna vilja ha Armband Berlocker svart... Skulle verkligen lysa upp min vardag. Då jag är arbetslös just nu och inte har råd att unna mig något fint.. Och inte haft på ett bra tag. Men får hoppas det vänder, letar som en igel hehe. Hoppas du får en jätte fin kväll. Och får passa på att önska dig en underbar alla hjärtans dag.

2010-02-09 @ 19:43:38
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: karin

Hej, jag skulle vilja vinna armbandet prinsesskrona, älskar det:)sen vill jag tacka för en jättefin blogg, är inne varje dag, jag har nog varit med i alla dina tävlingar men aldrig vunnit något, så nu hoppas jag på tur,Mvh Karin.

2010-02-09 @ 19:47:47
Postat av: Slæsh

Hei:)

Denne konkurransen må jeg bli me på;)

Her var det kjempe mange armbånd å velge mellom,var inne på nettsiden for å se hva de har av forskjellige armbånd, har funnet et med sølvperler og krone jeg likte veldig godt:)Jeg elsker prinsessekroner.

Tok et utdrag fra nettsiden så du kanskje forstår hvilken jeg mener hvis jeg vinner:)Krysser fingrene:)

"Armband kula grå/silver

Fint armband med sötvattenpärlor, glittriga silverkulor & P.F.G kronan.

Färg: Silver/cream/grå"

2010-02-09 @ 19:51:30
Postat av: susan

Jeg liker øredobben Love, kjempefin og den har jo samme stil som Ole Lyngaard men til en heeeelt annen pris og det er jo fint noen ganger.

Liker også veldig godt armbånd blå kule for settingen er så gammeldags, får meg til å tenke på blonder, prestekrage blomster og vafler med syltetøy

2010-02-09 @ 20:00:44
URL: http://susans-side.blogspot.com/
Postat av: Linn W

Hej!

Om jag vinner vill jag gärna ha "armband pärla rosa"



Hälsningar Linn

2010-02-09 @ 20:02:31
Postat av: Solveig

Oj, så fine ting, jeg vil være med på konkurranse!! Om jeg er så superheldig å vinne ønsker jeg meg: Pearls for Girls -Armband flätat Berlocker grå.

Tusen takk!!

Solveig

2010-02-09 @ 20:04:03
Postat av: Ronya

Hej och tack för en bra tävling! Jag vill självklart vara med och tävla. Jag gillar halsbandet Tag i guld. (http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=8852&image=2754594&fullwidth=0&fullheight=0)

Denna skulle i så fall min mor få av mig på sin 60-årsdag i mars. Kram

2010-02-09 @ 20:05:09
URL: http://ronyaponya.blogg.se/
Postat av: LillTuvan

Vilken fin tävling!

Jag håller mina tummar och hoppas att jag vinner, min favorit är armband hjärta, jättefint! Ibland kan man som trött och sliten småbarnsförälder behöva bli påmind om att "laugh love live".

Hoppas Johanna kryar på sig snart, det är jobbigt för mamma-hjärtat när barnen är dåliga.



Tack för en härlig blogg som får mig på bra humör och inspirerar mig att ta vara på livet!

2010-02-09 @ 20:11:27
Postat av: Sarah

Hej och tack för din underbara blogg, alltid lika inspirerande!

Om jag vinner skulle jag verkligen vilja ha armbandet Pearls for Girls -Armband Amore Vincit Guld.

Jag skulle verkligen behöva lite upp-piffning såhär i februari.

Kram,

2010-02-09 @ 20:30:42
Postat av: marie

Gillade armbandet amor vincit omnia i guld. Har mestadels silver smycken men är lite sugen på guld nu till sommaren. Ska iväg på en utlandsresa snart så då skulle det sitta fint på min förhoppningsvis brunbrända arm!

2010-02-09 @ 20:38:32
Postat av: Anonym

2010-02-09 @ 20:38:58
Postat av: Sandra J

Hej AnnaStina!



Jag skulle gärna vilja få chansen att vinna ett smycke från Pearls for girls och fastnade direkt för en favorit - "Armband Blå Kula".

Älskar marint och vitt tillsammans och detta liknar faktiskt ett smycke som jag fick från min farmor för många år sedan. Dock så blev jag av med detta för att själva knäppet var sönder. Så jag hade blivit super duper glad för ett nytt armband att bilda lite minne till :-)



Ha en fin kväll och sköt om dig! // Kram Sandra J

2010-02-09 @ 20:40:37
Postat av: Annika

Jag älskar guldsmycken.. och om jag vinner så skulle jag vilja ha Armband Amore Vincit Guld. :D



2010-02-09 @ 20:42:47
Postat av: Tessan

Om jag skulle vinna önskar jag mig: Armband Berlocker Grey, för att jag är en hårt slitande student som just nu är uppe i c-uppsatsskrivande, och behöver lite peppning. Armbandet skulle förgylla min annars stressade tillvaro bland böcker och papper...

2010-02-09 @ 20:49:09
URL: http://infinityy.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Oj oj Jag gillar verkligen Pearls for Girls -Armband Antikgrå/pärlor.

Saknade ett riktigt snyggt armband på min brors bröllop i lördags... Tänkte ha samma klänning på ett 40 årskalas i mars så jag vinner det gärna. Skulle verkligen göra mig glad!

2010-02-09 @ 21:02:08
Postat av: Linda

Miss Dee Halsband Cancun Korall var himla fint!Fanss ju otroligt många fina men detta skulle var super till min planerade sommar outfit=)Kram

2010-02-09 @ 21:09:14
Postat av: Maria

Hej! Jag följer din blogg så ofta jag kan, jag inspireras verkligen av dina modebilder och inlägg! Om jag vann tävlingen skulle jag vilja ha det armbandet på den översta bilden! Jag går i väntans tider och har bara några dagar kvar tills mitt första barn anländer, tänkte att armbandet kunde få pryda mina handleder som en symbol för amningen ;-)

Mvh Maria

2010-02-09 @ 21:21:15
URL: http://majjeshus.blogspot.com
Postat av: Wenche

Oj, enn å vunnet smykke fra creative lounge...

Det skulle blitt en presang til min eldste datter som har termin i juni. Hun skulle fått det i barselgave:)

Er jeg heldig denne gangen håper jeg å vinne Armbånd antikkgrå/perler, det du viste bilde av, det var nydelig:)

Klem, Wenche:)

2010-02-09 @ 21:35:51
Postat av: milla

Pearls for Girls - Halsband Pärla Hjärta skulle jag vilja vinna=) det skulle passa perfekt till sommaren då jag skall bli FRUUUU!!!



2010-02-09 @ 21:41:57
Postat av: Malin B

Hej Gizmolina :) Åh vilka vackra armband!

Om jag vinner denna tävling så skulle jag vilja ge ett armband till min älskade lillasyster. Hon ska vara min brudtärna när jag gifter mig i sommar och stöttar mig i min bröllopsplanering oavsett vilka bridezillafasoner jag ibland tyvärr låter henne känna på. Som tack för hennes stöd och engagemang så skulle jag vilja ge henne Pearls for girls - armband kula grå/silver. Ha det gott! :)

2010-02-09 @ 21:48:38
Postat av: Helen

Hej!



Tack för en fantastisk blogg!



Min mamma brukade alltid säga att jag var ett litet HJÄRTEbarn när jag var liten eftersom jag är född på Alla hjärtans dag. Så hjärtan i olika former har jag alltid faschinerats av. Det var nog därför jag fick upp mina ögon för Pearls för girls eftersom dom ofta har hjärtan i sina smycken. Den här födelsedagen blir det nog tyvärr inga presenter till mig eftersom vi försöker spara pengar till ringar (vi gifte oss utan i somras...) men man kan ju alltid hoppas på ett litet paket i posten genom att ha tur i den här tävlingen... I så fall skulle jag vilja ha det tuffa två i en smycket armband/halsband i svart. Det skulle också passa perfekt till min nya mer "rockiga look" som nybliven tvåbarns mamma.



Kram/Helén



PS Elise! Affären i Gammelstan, Luleå, heter Hjortgården se www.gardsromantik.se

2010-02-09 @ 21:49:47
Postat av: Katharina

Hej:)

Jag är jätte gärna med i tävlingen och om jag skulle ha turen att vinna så fastnade jag jätte mycket för "Armband Hjärta" det var verkligen snyggt:)

Skulle vara riktigt fint att ha till sommaren när man har blivit brun och med texten "laughe love live" skulle det antagligen bli en riktigt bra sommar:)

Kramar Katharina

2010-02-09 @ 22:00:14
URL: http://www.kathshome.com
Postat av: Ida

Tack för en inspererande blogg!



Har följt din blogg i snart sex månader och tycker alltid det är lika roligt att läsa på din sida. Håller på att inreda min dotters rum och har tittat och inspererats av Johannas. Är mamma ledig och har absolut inte haft möjlighet att skämma bort mig själ. Hade varit trevligt med ett fint armband nu till våren (antikgrå/pärlor).

Kommer att fotsätta att följa din fina blogg.

MVH

Ida

2010-02-09 @ 22:23:09
Postat av: Catrin Gustafsson

Min önskan är att få vinna armbandet med prinsesskronan, det var verkligen fint. Tack för en trevlig blogg!



Hälsningar Catrin

2010-02-09 @ 22:37:52
Postat av: Madeleine

Finns så mkt fint men då jag älskar Pearls for Girls så blir det armband "Berlocker Cream".



Var rädda om er och stor kram till lilla Johanna!

2010-02-09 @ 22:47:53
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Ragnhild S.E

Fordi jeg fyller 30år i februar, så skulle jeg ønske at jeg fikk et fint armbånd med prinsessekrone;-)) Et minne om deg Anna Stina som forgyller hver eneste vakre dag og inspirerer meg på mange plan. Takk for at du er til!



Klem fra Ragnhild 29år

2010-02-09 @ 22:50:38
Postat av: EMELIE

Om jag skulle haft en sådann tur att jag skulle vinna, så skulle jag vilja hadet flätade berlockarmandet i grått. Jag valde det därför det armbandet var såå jäätte fiint och jag verkligen fastnade för det när jag såg det! Armbandet skulle även passa utmärkt som brytning i min annars ganska svarta klädstil!



TAACK för din underbara blogg, går inte än dag utan att jag läser den!:)

2010-02-09 @ 22:57:44
Postat av: Jeanette Brändström

Hej Anna stina, Börjar med att skriva att jag är en trogen Bloggläsare hos dig och Tack ska jag säga till alla råd jag fått från dig när det gäller kläder älskar din stil och nu när jag har gått ner mina 40 kilos övervikt och verkligen tycker om min kropp är det roligt att få visa att jag mår bra. Just därför vill jag vinna denna tävling och det underbara armbandet Armband Amore Vincit Guld. Jag skulle verkligen ha på mig det OFTA och tänka på hur duktig jag faktiskt varit som gjort denna resa och nu står stabilt i en hälsosam vikt och mycket tack vara dig.

2010-02-09 @ 23:54:18
Postat av: mali-mo

Så mye fint! Så flott og generøst å dele ut vakre smykker til oss lesere. Jeg skulle gjern eønske meg det cognacfarvede amor vincit armbåndet dersom jeg skulle være så heldig å vinne. Det var nydelig!



Takk for en positiv blogg full av livsglede, og god bedring til vesle Johanna.

2010-02-10 @ 00:41:42
URL: http://www.mali-mo.blogspot.com
Postat av: anna

Armbandet antikgrå pärlor är såå jag. Älskar smycken och tycker det förgyller en hel outfit till max. En enkel klädsel och ett maffigt smycke och Poow du är fab. Vill att det ska pryda min lilla arm nu, nu, nu ;)



Skulle passa bra till mitt "nya jag" efter 2 års sunkighet med läckande bröst(ammat ;)) urtvättade tråkiga kläder och småbarn runt benen. Nu börjar jag lite smått få in fin rutiner som ögoncreme, nya kläder och lite läppglans då och då.

Ett armband vore väl inte allt för mkt begärt. Ska skrivas upp på önskelistan.



Tack för en fantastisk blogg!

2010-02-10 @ 02:58:56
Postat av: Anna

Jag brukar inte gilla guld men armbandet Pearls for Girls - Armband kul svart/guld är ju fantastiskt. Så vinner jag jagh vill jag ha det :-D

2010-02-10 @ 07:32:09
Postat av: Nillan

Hejsan !

Va kul med tävling ..igen!!!

Om jag har turen med mig denna gång, så önskar jag vinna Pearls for Girls - Läderarmband med Silverrkula // Kram

2010-02-10 @ 07:41:19
Postat av: Cajsa

Hej! Vill gärna tävla. Håller tummarna så de vitnar.

Mina favoriter är de armband som du visar på din blogg. Båda är superfina! De matchar perfekt till ett par örhängen som jag har från samma leverantör. En hängande silverkula. Kram Cajsa.

2010-02-10 @ 08:52:34
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hejsan! Åh va roligt, jag skulle så gärna vilja vinna Pearls for girls armbandet antikgrå, det översta som du visar i din blogg! Tack för möjligheten att vinna!



Kram Lisa

2010-02-10 @ 09:22:28
Postat av: Lotta

Min favorit är Armband Antikgrå. Valde den pga att den påminner lite om Dyrberg/Kern smyckena. Är helt såld på deras smycken och nu verkar jag fått en till favorit kollektion!

2010-02-10 @ 09:31:25
Postat av: Helena

Hej Anna Stina! Åh vad kul med tävling igen:-D!

Jag fastnade direkt för Halsband Love Hope Life, som jag valt för att ,om jag mot stoor förmodan skulle vinna, skulle ge det till min lillasyster som varit sjuk i omgångar i flera år. Hon har gjort stora operationer och nu sista veckan legat på sjukhus för att hjärtat krånglar. Hon har börjat tapa hopp om livet och är ledsen. Jag skulle så gärna vilja pigga upp henne med något vackert.



Tack för din mysiga energiflödande blogg Anna Stina!



(((Stor kram)))

2010-02-10 @ 09:45:31
Postat av: Lisa

Kul med en tävling! Jag hållar tummarna att jag få chansen att vinna **Pearls for Girls - Armband kula grå/silver**

Du har en grym blogg, snygg!

2010-02-10 @ 09:47:39
Postat av: Anna H

Åh, hade inte sett Pearls for Girls tidigare, men vilka läckra smycken! Definitivt en ny favorit! Om jag vinner vill jag ha Ring Hjärta med texten I give you my heart and soul. Den skulle passa perfekt för att fira att jag funnit kärleken igen efter en jobbig skilsmässa. Plus att min älskade dotter fått en underbar bonuspappa som sätter henne i främsta rummet :)

Kram Anna

2010-02-10 @ 10:14:32
URL: http://fotnoter.blogg.se/
Postat av: Mamma till Matilda

Hej!



Vad roligt med en tävling nu igen :-). på söndag 14.2 är det alla hjärtans dag här i Finland och då ska vi vår söta lilla dotter döpas. Om jag vinner skulle jag vilja ge halsbandet hjärta mix som dopgåva åt henne.



Tack för en underbar blogg!



Kram

2010-02-10 @ 10:14:55
Postat av: Jeanette Sundström

Tack för en superhärlig blogg som jag har följt till och från i ett par år nu. Brukar surfa in när jag vill ha inspiration eller känner mig deppig. Dina tips och härliga bilder gör mig glad!

Om jag vinner vil jag gärna ha armbandet Berlocker Grey. Superfint med sina prinsesskronor och dessutom har jag ett halsband som det skulle passa jättebra ihop med. Kram Jeanette

2010-02-10 @ 10:28:05
Postat av: Jenniepennie

Skulle vilja vinna det fina armbandet med berlocker cream, ett armband som verkligen skulle passa mig och min personlighet.

2010-02-10 @ 12:49:10
Postat av: Ida

Jeg ønsker meg det grå armbåndet med kuler/sølv - det er klassisk og stilfullt!!!

Hadde vært greit med en liten oppmuntring her midt på kalde vinteren!!! :-)

2010-02-10 @ 12:50:58
URL: http://minstilmittliv.blogspot.com
Postat av: Caroline

Hejsan!



Jag skulle vilja vinna halsbandet Pärla kärleksbrev. Då detta skulle hjälpa mig med mitt pluggande på högskolan för varje gång jag ser halsbandet skulle jag tänka på min pojkvän och på en framtid tillsammans, då skulle jag plugga bättre så jag får ett bra jobb och vi kan få en bra framtid tillsammans.



Med vänliga hälsningar: Caroline

2010-02-10 @ 14:03:53
Postat av: Malin

Fastnade för Pearls for Girls - Halsband Love Hope Life. För att de är bra och fina budskap.

Det skulle pigga upp vilken trist outfit som helst. :)



Tack för en bra och inspirerande blogg! :)

2010-02-10 @ 14:18:49
URL: http://frozenvanilla.blogg.se/
Postat av: Mari

Hei! Så gøy med konkurranse!!

Jeg blir gjerne med, og om jeg vinner ville jeg gjerne hatt det øverste i innlegget, altså det antikkgrå armbåndet med perler. Det syns jeg var kjempefint, og kan passe fint til vårlige og sommerlige antrekk når den tid kommer! :)

2010-02-10 @ 14:44:06
Postat av: Winnie

Åh vad roligt!

Jag skulle välja Pearls for Girls -Armband Berlocker Cream om jag vann. Det var supersött och typiskt mig!

2010-02-10 @ 14:50:08
Postat av: Helene

HEi! Hvis jeg er saa heldig aa vinne skulle jeg gjerne hatt det armbaandet som er flettet med graa berlocker! Det hadde passet saa bra til min stil!! Tvi tvi :)

2010-02-10 @ 15:55:41
Postat av: Lin

Åååå! Jag var inne på deras sida för just några dagar sedan, och där föll jag för ringen med hjärta och text. Anledningen till att jag skulle vilja ha den, är att jag hade en liknande ring som tyvärr är försvunnen:-( Men jag älskade den, och blev som sagt kär i denna då jag såg den. Så givetvis hoppas jag att jag vinner din tävling!

Kram Lin

2010-02-10 @ 17:34:59
Postat av: Hestia

Jeg og min mann har bevist at Amor Vincit Omnia. Vi har levd sammen i 27 år, og til sommeren feirer vi sølvbryllup. Planen er å gå Samariaravinen på dagen, men om kvelden er det tid for sølvkjole og festmiddag. Ikke noe selskap, bare meg, min mann og vår yngste sønn (Den eldste skal være hjemme og jobbe, og blir ikke med til Kreta)

Vi har levd sammen gjennom oppturer og nedturer, verst var det da vi mistet vår sønn for mange år siden og da mannen min fikk kreft i høst. Amor vincit armbandet er nydelig, men for å matche min sølvkjole (som jeg ennå ikke har kjøpt :o)) på en dag der vi virkelig feirer kjærligheten, ville jeg valgt armbåndet Berlocker Cream om jeg skulle være så heldig å vinne.



-klem-

2010-02-10 @ 17:35:57
URL: http://hestiaverden.blogg.no
Postat av: bella

söta:)

2010-02-10 @ 18:11:44
URL: http://bellahs.blogg.se/
Postat av: Mie

Hei Gizmolina!



Så kjekt med konkurranse igjen. Du er virkelig flink med å plukke ut gaver til konkurransene :) Nydelige smykker fra creative lounge. Falt helt i smak hos meg.



Jeg har bursdag i februar og hadde blitt kjempeglad om jeg hadde vunnet. Hadde vært kjekt å fått et fint smykke til å pynte opp tunikaene mine med. Så hvis jeg er så heldig å vinne ønsker jeg meg - Halsband Hjärta Mix.



Klemz



2010-02-10 @ 18:17:51
Postat av: Maria

Hej

Om jag har turen att vinna så hade jag gärna velat ha Pearls for Girls - Armband kula grå/silver. Det gillade jag jättemycket.



Tack för en trevlig blogg

Maria

2010-02-10 @ 18:42:29
Postat av: Ulrika

Tack för en jättebra och inspirerande blogg och roligt med en tävlig:)



Alla smycken är superfina men jag skulle välja Pearls for Girls - Läderarmband med Silverrkula.



2010-02-10 @ 19:04:38
Postat av: Johanna

God kväll:-)

Får börja med att tacka dig för den mysiga bloggen din. Den ger verkligen insiration vare sig det gäller, kläder eller interiör. Dessutom tycker jag det är så "extra" kul att läsa om hu en annan svenskas liv är i detta fina land vi bor i - Norge:-)



Vilken jättefin tävling, vill självklart vara med och tävla. Om jag skulle ha chansen att välja vad jag ville, så skulle jag önska mig armbandet: Pearls for girls - Berlocker Cream. Underbart fint!



Ha en fin kväll vidare!



Kram från Johanna.

2010-02-10 @ 20:41:25
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag önskar mig det övre armbandet med pärlor. Så himla fint! Hoppas på en alla hjärtans dag present! Kram Johanna

2010-02-10 @ 21:41:10
URL: http://jolla99.blogspot.com
Postat av: Annica

Pearls for Girls -Armband Berlocker Cream är absolut min favvo. Har jag turen med mig denna gång så skulle jag vilja bära det på min arm. Alla smycken jag äger betyder något speciellt och detta skulle då betyda min styrka jag haft att ta mig upp från mina sjukdommar jag fått under sommaren och hösten. Men jag kämpar på, man får absolut inte ge upp ! Gizmolinas förgyller alltid min vardag och det vill jag tacka dig för. Kram från Annica

2010-02-10 @ 21:47:57
Postat av: Ann-Sofi Luleå

Pearls for Girls - Ring Hjärta med text

Den skulle jag ge min kusin vars man fått tillbaka sin tumör i huvudet och måste gå igenom en jobbig period i Umeå med strålning .

2010-02-10 @ 21:52:26
Postat av: Sandra

Hej!



Oj, det är verkligen inte lätt att bara välja en favorit. Det finns verkligen många fina! "Armband flätat Berlocker grå" är väldigt vackert och jag hade blivit såå glad om jag hade turen att vinna det!



Kram Sandra

2010-02-10 @ 22:43:21
Postat av: vendela

pearls for girls har verkligen så fina & unika smycken! jag tycker att man kan spegla sig själv genom att köpa ett smycke från dom som verkligen stämmer in på sig själv.

om jag skulle vinna skulle jag vilja ha äran att få: Ring Hjärta med text, där ringen har inristat "I give you my heart and soul".

De stämmer verkligen bra in på mig just nu eftersom att orden verkligen stämmer in på min tillvaro, finns en person i denna värld som ja skulle vilka ge bort mitt hjärta & min stjäl till!

jag tycker att smycken skall spegla sig själv som sagt & vad man känner.

sedan så älskar jag ringar också eftersom att man kan ha dem till både vardag & fest! man kan alltid bära en fin ring på sitt finger, för att piffa upp sin outfit lite.



kram vendela :)

2010-02-10 @ 23:06:20
URL: http://vendelafridell.blogg.se/
Postat av: Maria Olofsson

Hej! Kul tävling och en jätte fin blogg.

Om jag vinner så väljer jag PFG svart läderarmban och silver/svarta kulor. Maria

2010-02-10 @ 23:39:34
Postat av: Maria

Hej! Kul tävling och fin blogg.Om jag vinner så väljer jag PFG svart läderarmband med svarta/silver pärlor. Maria

2010-02-10 @ 23:45:23
Postat av: Sandra Nordin

Åh vilken bra tävling. Om jag vann skulle jag vilja vinna Pearls for Girls - Ring Amore Vincit i storlek 17 =)

2010-02-10 @ 23:54:18
URL: http://www.sandranordin.com
Postat av: Ann-Louise

Superkul med tävling där tre stycken har chansen att vinna! Gillar Creative Lounge blogg och butik, kul med kreativa frisörer, har varit en själv!!



Vinner jag väljer även jag det stålgrå armbandet med pärlor. Helt klart en favorit!



Må så gott i Oslo och fortsätt inspirera oss!



/Ann-Louise

2010-02-11 @ 00:06:15
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Classy

Jag blev kär, riktigt j*drans kär! I dig, i tävlingen och i ett speciellt smycke. Jag älskar dessa tävlingar, dom gör en glad och ger en det där pirret i magen - tänk om just jag skulle vara en av vinnaren? :)

Om det nu skulle vara så att jag blev en av dom, så skulle "Pearls for Girls -Armband flätat Berlocker grå", passa jätte bra runt min hals eller handled. Inte nog med det så skulle det bli en underbar present till alla hjärtans dag :)



Jag håller tummarna, HÅRT vill jag lova :) Annars hoppas jag att dom som vinner uppskattar och blir lika glada som jag skulle blivit.



Diggar din blogg btw, ha det bäst!



Kramar

2010-02-11 @ 03:36:47
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Joss

Hej hej!

Åh, det finns ju sååå många fina... men om jag skulle vinna skulle jag välja "Pearls for Girls - Armband Antikgrå"! Tycker att det var så sjukt snyggt! Kul med antikgrå också, det ser man inte så ofta.



Tack för all inspiration du ger mig!

Kram och ha en bra dag!

Jossan

2010-02-11 @ 10:38:25
URL: http://missmountain.blogg.se/
Postat av: Marianne

Hei! Pearls for Girls har masse fint, men falt for armbåndet "flätat Berlocker grå". Det er 2 i 1 da det kan brukes som armbånd og halskjede. Det likte jeg. Og så føler jeg det passer veldig godt til stilen min da jeg er en blanding av klassisk og sporty/tøff.

2010-02-11 @ 13:21:03
Postat av: Åsa Jonsson

Efter två veckor med magsmärta och illamående och barn med magsjuka vill jag kunna avsluta denna vecka med en härlig alla hjärtans dag och skulle då bli mycket tacksam för en "ring med hjärta" från Pearl for girls. Kram Åsa

2010-02-11 @ 14:24:59
Postat av: Sara

Tack for en jattefin blogg, vilket fint hem du har - blir alltid inspirerad nar jag kikar in!



Jag fyller 30 den 2 Mars och skulle garna ge mig sjalv det fina armbandet hogst upp i detta inlagget (med prinsess krona), tycker ocksa det ar det finaste! : )



Kram

Sara

2010-02-11 @ 18:55:12
Postat av: Anonym

Ett svart läder armband med silver kula är just nu min favorit hos baglady. Gillar den enkla och rena linjen. Allt gott till dig och din fina blogg.



Kram Kristina

2010-02-11 @ 20:10:08
Postat av: Carro

Hej!

En 22-årig tjej som pluggar och älskar allt som har med inredning, kläder, smycken osv att göra! Tyvärr passar dessa intressen inte riktigt in i student-bugeten. Om jag vinner skulle jag bli väldigt glad för ett "Pearls for Girls - Armband Antikgrå". Precis min stil och kul med något nytt! TACK för en mysig blogg! Kram

2010-02-11 @ 22:50:25
Postat av: Matilda

hej!

jag föll direkt för "Armband Amore Vincit Guld".

Jag vet inte vad det var med den, men den talade till mig. Kompositionen av beige och guld var underbart fint och texten har ett starkt budskap; kärleken är det viktigaste vi har

2010-02-12 @ 02:33:43
URL: http://laverite.blogg.se/
Postat av: pangis

Jag är ju en älskare av armband, kan inte få för många och sliter på dom både till vardags och fest så jag skulle absolut välja Honkong Armband. Det flätade i silver och svart! Så läcker design! Hoppas på tur och önskar dig en trevlig helg! Kram

2010-02-12 @ 09:02:22
URL: http://www.pangbruden.se
Postat av: Ebba's mamma (Angelica)

Hej!



Jag fastnad för deras Nyhet "Pearls for Girls -Armband Berlocker Grey" Och om jag vann skulle jag vilja ge det till min syster som just nu håller på att kämpa med sitt körkort :-)



Kram,

2010-02-12 @ 09:55:48
URL: http://mideco.blogg.se/
Postat av: Cecilia

For en flott premie.

likte best Armband Antikgrå/pärlor MEN syntes det var veldig mange flotte -så valget var egentlig ikke så lett...



Jeg likte dette best fordi det er kan brukes både til hverdags og finere anledninger. Likte perlekombinasjonen og kronen som gir prikken over ièn. Røfft og pyntet på samme tid.



Ser for meg at dette armbåndet er ekstra lekkert til sommeren. Solbrun hud, bikini, sommerkjole... jo dette armbåndet passer rett inn i bildet jeg ser for meg. he,he..



Krysser fingre og tær for at et av smykkene kommer i min retning.

2010-02-12 @ 10:09:59
URL: http://www.ceciliasverden.com
Postat av: Ode

Hej!



Vilken fin tävling! Tänkte att nu måste även jag delta också; älskar Pearls for girls smycken! Nästan svårt att välja, men jag en var den sötast: Pearls for Girls -Armband Antikgrå/pärlor. Denna skulle jag välja om jag vinner, och varför valde jag detta armband: tycker att mix mellan vita pärlor och gråa bollar ser helt fantastisk ut! Den skulle passa perfekt till mig att pigga även vardagen hemma :) Soliga dagar!

2010-02-12 @ 11:07:06
URL: http://desperatefinnwife.blogspot.com/
Postat av: Marja

Hej! Vilka fina smycken, man blir ju sugen på allihopa! Om jag vann skulle jag välja Ring Diamond, den känns som tagen ur ett frieri i en romatisk film. :)

2010-02-12 @ 11:23:45
URL: http://marjasoder.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag skulle gärna vilja vinna Armband, grått flätat med berlocker. Jag har nästan aldrig smycken och känner att det här skulle piffa till mig och det skulle jag verkligen behöva eftersom jag ska börja jobba igen efter mammaledigheten om två veckor!

Kram Kristina

2010-02-12 @ 16:21:17
URL: http://traskpaddan.blogspot.com
Postat av: June

Hei Anna Stina!

Om jeg skulle være så heldig å vinne, ville jeg valgt pearls for girls-armband berlocker cream.

Elsker sånne armbånd med charms og nå har jeg en nyfødt baby og da er det ikke like praktisk å gå med store smykker eller øredobber, så et armbånd hadde vært perfekt! :)



Ha en fortsatt fin kveld! Håper Johanna er bedre!



-June

2010-02-12 @ 20:42:24
URL: http://www.junesdagbok.blogspot.com
Postat av: Postadress Torslanda

Underbara smycken! Jag vill gärna vara med och tävla och om jag skulle vinna skulle jag välja Armband Antikgrå/pärlor. Fantastiskt användbart armband. Jag har börjat på nytt jobb och känner att jag behöver bygga upp min garderob lite + nya smycken

2010-02-12 @ 22:11:13
URL: http://www.postadresstorslanda.blogspot.com
Postat av: Postadress Torslanda

Underbara smycken! Jag vill gärna vara med och tävla och om jag skulle vinna skulle jag välja Armband Antikgrå/pärlor. Fantastiskt användbart armband. Jag har börjat på nytt jobb och känner att jag behöver bygga upp min garderob lite + nya smycken

2010-02-12 @ 22:11:24
URL: http://www.postadresstorslanda.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag tycker Oxxo Design Steel Watch är tuff och elegant som ett smycke, dessutom fyller den en funktion. Om inte den räknas som ett smycke så gillar jag armbanden ovan, det tuffa och ändå stilfulla, perfekt! Gillar nog din andra favorit bäst.

2010-02-13 @ 09:35:23
Postat av: Elin

Jag äääälskar stora ringar, men sedan barnen kommit så blir det tyvärr så att man hellre köper någon liten smidig... Men nu får det vara nog med det praktiska! In med lite glamour i Svenssonlivet istället! Jag skulle därför välja ringen Amore Vincit. Passande med en dag som den 14/2 framför oss!

Njut helgen!

KRAM

2010-02-13 @ 11:31:33
Postat av: Cecilie G

Armband Antikgrå/pärlor er min favoritt! Vanskelig å velge,mye fint!



Takk for super blogg!



Cecilie i OSlo

2010-02-13 @ 12:04:41
Postat av: Eva Hagedorn

Mysig blogg....och så mycket fina smycken.

Har aldrig varit här innan... men det var

inte sista gången kan jag lova :)



Ha en trevlig helg!



www.boutiquehagedorn.se

2010-02-13 @ 21:22:08
URL: http://www.boutiquehagedorn.se
Postat av: Hanna

Vilken härlig blogg, första gången jag tittar in men jag återkommer, det vill jag lova :-)

Om jag vinner smycket så skulle jag vilja ha armbandet svart med berlocker.

Trevlig alla hjärtans dag

2010-02-14 @ 09:53:07
Postat av: Helena

Det finns bara ett alternativ! Silverringen med Carpe Diem.

Den skulle få sitta på min höger hand och påminna mig om att fånga varje dag!

Kram/Helena

2010-02-14 @ 12:52:00
Postat av: Carin

Om jag skulle ha turen att vinna, så skulle jag bli väldigt lycklig över det antikgrå armbandet med pärlor!



Önskar dig en lovley Alla hjärtans dag!

Carin

2010-02-14 @ 13:13:52
URL: http://carinifinabo.bloggagratis.se
Postat av: Mingar

Det är helt omöjligt att välja bara ett smycke! Det finns så många fina. De två som jag allra helst skulle vilja vinna är 'Armband pärla vit' eller 'Armband blå kula'.



Tack för din härliga blogg! Keep up the good work!

Kram

2010-02-14 @ 13:23:14
Postat av: Linnéa

Jag är med i tävlingen, om jag skulle vinna så vill jag ha Carpe Diem ringen http://www.creativelounge.se/shop/ tack. Tack så mycket! ^^

2010-02-14 @ 14:32:13
URL: http://fantasygalen.blogg.se/
Postat av: Maria

Om jag vann skulle jag ge min mamma det vackra armbandet då hon fyller år på onsdag den 17/2. Jag skulle vilja ge henne armband nr 1. Ett mor och dotterarmband, jag skulle köpa ett till mig själv! Tack för en fin blogg, du inspirerar!

2010-02-14 @ 17:09:13
Postat av: Linnea

Vad kul med en tävling, för första gången ska jag ge bloggtävling en chans, jag hoppas på vinst. Jag skulle vilja vinna armbandet på bild nr 1!

Happy Valentinesday!

2010-02-14 @ 17:44:04
Postat av: Marjo Warnie

Hej Först vill jag bara säga att vilken underbar blogg du har, du inspirerar mig jättemycket med inredning och mode. Och om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha Armbandet crystal drop. Den är underbar med sin "diamantboll" Kram Marjo

2010-02-14 @ 20:00:53
Postat av: Sofia

Om jag skulle ha turen och vinna så skulle jag välja armbandet med antikgrå pärlor.. Helt ljuvligt:-)



Tack för en helt lovely blogg:-)

Ha en trevlig kväll.. Många Kramar/ Sofia

2010-02-14 @ 20:15:41
Postat av: Johanna

Åhh, alla armband är ju supersnygga! Jag fastnar dock mest för det cognacsfärgade Amor vincit bandet. Skulle bli min bästa vän på armen under vår Thailands semester i maj. Är nu mammaledig och det sista innan jobbet väntar ska vi åka två veckor till Phuket. Har läst om din tid där och är grymt taggad inför resan :)! Hjärtliga kramar\\Johanna

2010-02-14 @ 21:53:04
Postat av: emma härnqvist/perfektion

jag är med och tävlar (hoppas att jag inte är försent ute, bara)



om jag vinner så väljer jag "armband berlocker cream"

det är så himmelens sött!



Väldigt kul med tävlingen med, har aldrig sett webbutiken innan men de fanns ju hur mycket fint som helst där! så tack för det :)

2010-02-14 @ 23:10:10
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Leons mamma

jag bara älskar det andra arnbandet som du har favorit, armband med kula grå/ silver! supermycket fint så svårt att utse EN!

2010-02-15 @ 08:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91