(Går)dagens mor & dotter.


Idag har jag haft på mig min nya klänning från
KappAhl (finns i butik nu och kostar 349kr), under den har jag en topp från DAY och jeansen kommer från Zara.

Tjohoooo ! ÄNTLIGEN fungerar tekniken igen och jag kan blogga. LYCKA !! :)  Det här inlägget försökte jag lägga ut igår kväll:

Johanna var på sitt allra bästa humör då jag hämtade henne på dagis idag. Tror att hon verkligen saknat sina kompisar då hon varit hemma och en av fröknarna sa att hon hade smilt hela dagen lång¨:)

Titta bara här hur glad hon var då vi  precis kommit innanför dörren hemma:


Titta mamma! jag är en ballerina ! sa Johanna också ställde hon sig så som dom gör på baletten. Hjärtats tröja med ballerinor på har vi shoppat i Phuket (Central), kjolen/skjørtet kommer från Zara och tightsen från H&M.

Oj, nu kom en nyvaken Johanna upp i mitt knä :) då ska jag göra henne dagisklar.

Njut din morgon!

 

 


Kommentarer
Postat av: Hestia

Leste gjennom eldre innlegg på bloggen din en dag, og det er så morsomt å se hvordan Johanna har forandret seg - fra liten baby til stor jente...og stadig like søt. Godt å se at hun er pigg igjen.



Håper dere har en riktig fin tirsdag



-klem-

Postat av: SaraL

men gud, sötaste ungen ever :)

2010-02-16 @ 09:10:57
URL: http://srlndn.wordpress.com
Postat av: Maria

Hej! Jag firar fettisdagen på min blogg :D Var med och tävla om ett unikt designarmband "hope". En jätte fin blogg du har :D / Maria

2010-02-16 @ 09:29:40
URL: http://mariasplace.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh vad fin klänning! Riktigt snyggt med den långa tröjan under, och trashade jeans till!

Du har verkligen öga för hur ting matchar ihop ;-) Nästa gång jag får en bra lön ska jag med unna mig en fin klänning, är en jeans tjej annars. Blir liite trist i längden.

Din lilla prinsessa är söt som socker! Kul att se henne le igen och slippa alla dumma virus peppar peppar



Sköt om er idag tjejer och hoppas er dag blir full av glädje!

2010-02-16 @ 09:44:54
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Så fina ni är, bägge två! Klänningen är riktigt fin, man kan nästan inte tro att det är Kappahl. Men de har blivit mycket, mycket bättre de sista åren.

Hade också problem igår kväll och kom inte in på min blogg. Tur att det är över för den här gången. Hoppas att ni får en underbar dag. Kram Lotta

2010-02-16 @ 10:39:10
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Emma

Klänningen är supersnygg! Var faktiskt inne på KappAhl i fredags & letade efter den klänningen. Men tyvärr var den slut.. Höll i den för någon månad sen, varför köpte jag den inte?! ; - ) De kan man undra nu.



Ni är båda två så fina så!



Kramar Emma

2010-02-16 @ 11:29:32
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Tuuuusen TACK för trevliga kommentarer och fina komplimanger ! :)



Helena: om du trivs i jeans så är ett tips att gå för tunika / en kortare klänning för klänning för då kan du mixa och matcha den med jeans precis så som jag gjort :) Glad över att jag inspirerar! :)



Lotta: ja, det var trist med tekniskt strul igår. Skönt allt fungerar idag ! :)



Emma: Åh nej, det är så jobbigt att ångra sånt man inte köpte... Hoppas att du får tag i den! Håller tummarna ! :)



KRAMAR !!! :)

2010-02-16 @ 16:20:53
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Carina

Snygg ja:) Vet du om den finnes i hvit? Armlengden passer mine pudding-armer perfekt:)



Kram

C

2010-02-16 @ 22:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91