Luleå - Stockholm - Oslo.


Sky City idag kl.14.45. En suddig dagens bestående av bluse från Odd Molly, linne Filippa K, jeans Diesel och skor Chloé. Johanna tyckte det var SÅ festligt att åka runt på vagnen och hon reste i favoritklänningen från
Chill Norway, tights Kapp Ahl och skor Naturino (från Pom D´api).

Efter en lite små körig start på dagen (jag sov längre än planerat...zzz...) så lyfte vi från Luleå kl.13.10, sen hade vi ett 2 timmars stopp på Arlanda innan vi flög vidare mot Oslo och klockan var strax efter 19 då vi satte nyckeln i dörren hemma. Johanna är så härligt resvan vilket gör resan till ett rent nöje. Vi har stor kost oss!


Kallax flygplats kl. 12.15. Vi hade hejdåkramkalas i farten så jag hann inte få med mig att mitt hår lagt sig som ett halsband runt min hals. inte speciellt snyggt men jag bjuder på det ;)

Men allstå vilken L Y X det är att blogga med stoooor skärm igen! :) och vad s k ö n t det är att vara hemma! för oavsett hur trevligt det har varit att vara borta så är hemma ändå hemma..  Vi pussade nästan sönder vår älskade Gucci då vi kom innanför dörren och sen har vi njutit kvällen tillsammans med Lotta på Liseberg.


TACK för 2 jätte kul veckor mormor! Det har varit så kul att dansa, sjunga, busa & leka och jag gillar verkligen att vara i Luleå så jag kommer snart tillbaka på besök! Och morfar! TACK för båt-turer, god mat, lek och den fina dockan. Hon var mitt handbagage idag. Kramar från Johanna :)

Vi har haft en riktigt, riktigt mysig familjesemester upp i norr och det har varit fantastiskt kul att träffa mamma & Hans, pappa & Inger, min bror Johan, min moster + mann och våra kära vänner L & Co som känns som familj för mig. Jag och L brukar säga att vi är som syskon och att kidsen är kusiner ;)

TUSEN TACK för den här gången Luleå!!! vi kommer snart tillbaka!

P.S till dig som hälsade på mig & Johanna då vi var på väg till Ettans båthamn häromdagen: FÖRLÅT att jag inte tog mig mer tid att prata med dig. Vi var tok-försenade till att möta upp min bror så jag var tvungen att rusa vidare... Men jag är jätte-glad över dina fina ord och över att du sa hej! :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Anna-Stina, gillar din blogg med allt vad den innebär. Ville bara säga att du har en jättefräsch mamma. Ha en fortsatt trevlig sommar.

2010-08-02 @ 23:17:30
Postat av: Vera

Hej! Skulle vara kul att veta mer om Story of your life....

2010-08-02 @ 23:50:25
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Ja hemma är alltid hemma och visst är det härligt?! Imorgon åker vi till Liseberg, ska bli riktigt roligt. Hoppas att ni får sova gott (åh det finns ju inget bättre än att få krypa ner i sin egen säng när man varit bortrest) och att ni får en härlig dag imorgon. KRAM Lotta

Postat av: Miss.Gizmolina

Eva-

Tusen TACK för fina ord som lyser upp min kväll! :) och mamma kommer att bli glad då hon läser din kommentar!



Vera-

Jag ska fortsätta på den vid tillfälle :)



Lotta-

Åh vad kul med Liseberg! Vi planerar också att åka dit snart för Johanna älskar stället :) Jag önskar er en riktigt kul & festlig morgondag! Nu ska jag strax ta och krypa ner i sängen för precis som du skriver så är det underbart skönt efter att man varit bortrest.



KRAMAR till er alla !! :)

2010-08-03 @ 00:28:45
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91