Happy new (fashion) week !


Tänk att Mary väntar tvillingar! Känns som att det är en tvillling-boom som pågår just nu.... Den vackra kronprinsessan besöker modemässan på torsdag så med lite tur kanske jag får se en glimt av henne?

Godmorgon snyggingar!

Då har vi kickat igång en ny vecka igen och det här är en av årets mest inspirerande veckor för mig, jag ska nämligen iväg på modemässa i Köpenhamn. Jag reser dit för att göra inköp samt för att samla inspirasjon till mina stylist-uppdrag. Ser fram emot fashion-shows och andra festligheter ! :)

Och på tal om inspirasjon så ska jag iväg på en pressebjudning hos agenturen som bl.a. har Stella Nova & Beck Søndergaard i eftermiddag för att få en smyg-titt på s/s -11 kollektionerna och sen åker jag direkt därifrån till frisøren


På tal om boom... är det någon mer än jag som ser Marc by Marc Jacobs ÖVERALLT just nu? Dessa 2 styles är ett par av mina favoriter. Tittade på dem senast igår i Göteborg.

Nu ska jag äta mer av de delikatesser vi shoppade i Sverige igår (som tex fil ;) så jag önskar dig en FABULOUS dag och du, kom ihåg att LE ! :)

Nu köööör vi måndag girls !!!


Kommentarer
Postat av: Ida / Sprall

Anna-Stina! Hoppas du fått mitt mail??



/Ida, Sprall

2010-08-09 @ 12:21:18
Postat av: Viola

Hej!

Måndagarna är lite bistra ibland så det är härligt läsa din underbara blogg.



Ska bli inspirerande att få höra vad Köpenhamns modemässa har haft att erbjuda.



ha en underbar vecka!



Kramar från Viola

Postat av: Miss.Gizmolina

Ida-

Oh yes, jag fick ditt mejl och om du checkar din inbox nu så hittar du mitt svar :)



Viola-

Så fint skrivet. TACK !! nu blev jag glad ! :) Jag lovar att ta en massa bilder i Cph.



KRAMAR !! :)

2010-08-09 @ 12:57:49
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh vad underbart med mässa i Cphg. Ser verkligen framemot att få "följa" med dig dit. Och visst är det häftigt att hon väntar tvillingar? Älskar verkligen Mary så det här ska bli intressant att följa. Önskar dig en HÄRLIG dag. KRAM

2010-08-09 @ 13:35:53
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hade så gärna åkt till Köpenhamn, men den krockar med Formex...synd...

Hoppas du får härliga dagar där med massor av inspiration.

2010-08-09 @ 13:45:25
URL: http://www.sussisvarld.blogspot.com
Postat av: Unni

Hei Anna Stina,

Bare av ren nysgjerrighet - hva er "fil" som dere kjøper i Sverige? Ser alle svensker elsker dette;)

Ønsker deg en fin dag! Blir alltid glad av å besøke bloggen din:) Klem Unni

2010-08-09 @ 14:06:56
Postat av: Belly

Hej ! :D

jag undrar om du skulle vilja vara med på min "dagens blogg" ? :)

2010-08-09 @ 14:42:57
URL: http://bellyss.blogg.se/
Postat av: olivia

vad heter modellen på den stora väskan? :)

2010-08-09 @ 15:27:06
Postat av: olivia

vad heter modellen på den stora väskan? :)

2010-08-09 @ 15:27:21
Postat av: Emma

Hej



Jag ville bara säga att jag älskar din feelgood oas. Jag blir alltid lika glad när jag kikar in här. Du är toppen!



Kram Emma

2010-08-09 @ 15:37:17
Postat av: Johanna

Vilka mer väntar tvillingar menar du? Jag syftar på din "tvillingboom". ;-)

2010-08-09 @ 15:48:12
Postat av: Signe

Jag har den lilla "clutch" väskan. Den är helt perfekt!

Köp den! Du ångrar dig inte!

2010-08-09 @ 16:02:51
Postat av: Johanna

Är skotävlingen slut än? Jag deltog men har inte sett något om att den skulle ha slutat.

2010-08-09 @ 17:43:02
URL: http://freyla.blogg.se/
Postat av: Postadress Torslanda

Vad härligt att få åka till Köpenhamn och jobba - jag älskar Köpenhamn. Min favoritstad efter New York. Njut av den coola staden & modet. Ska bli roligt att följa. Å roligt med tvillinggraviditeten - Mary, snyggast!

2010-08-09 @ 19:00:23
URL: http://www.postadresstorslanda.blogspot.com
Postat av: Erika - Madame Scandaleuse

Måste säga att Mary klär fantastiskt bra i lila!



Tack för en trevlig och inspirerande blogg! :D

2010-08-11 @ 08:41:20
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91