Godmorgon torsdag !


everybody is special just the way they are :)

Godmorgon sweeties!

Herregud vilken TUR att jag samlade ihop mig igår och gick iväg på Hunkydory & ELLE festen för det var ju SÅ trevligt! :) Ibland är det bra att ha en fin venn som peppar på sms för jag kände mig tjock och tyckte inte att jag hade något att ta på mig (ni vet hur det kan vara...) så jag tänkte stanna hemma men alltså vi ska inte låta sånna tankar styra. Så - jag suddade bort dem (så gott jag kunde..), tog på mig high-heels och stack ut ! :) (ska visa pics senare)


Hunkydory a/w -10 kampanj är riktigt snygg. Du finner märket hos bl.a. Daisy.

Idag är det nya happenings och dessutom en hel del som ska fixas inför lilla J´s kalas så bäst jag lägger i en växel här nu om jag ska hinna med allt. Men först ska jag lyssna på den HÄR låten så att jag piggnar till :)

HAPPY torsdag!!

♥ KrAmAR & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Det är superbra med vänner som peppar en när man känner sig som du gjorde (vet precis vad du menar). Och vilken tur att du kom iväg! Hunkydory's höst ser riktigt snygg ut så jag ser fram emot dina bilder! KRAM

Postat av: Viola

Mmm, gillar verkligen Hunky Dory.



Skönt med vänner som lyfter upp en ibland när man inte riktigt är på humör :)



Kram från Viola

2010-08-19 @ 08:39:22
URL: http://www.blavioler.blogspot.com/
Postat av: Britt Sturestam

Tjock??? Just när jag hade tänkt slänga in frågan: hur kan du hålla dig så smal. Skulle du nu gå upp ett par kilo tror jag det klär dig. Stor kram Britt

2010-08-19 @ 09:00:57
Postat av: Camilla Y

Hej vännen!



BRA att du gick iväg i alla fall... Tjock är det sista du är men jag känner igen mig. Du är fantastisk, glöm inte det.



Kramar Camilla



2010-08-19 @ 09:06:53
Postat av: lovisa

snygg bakgrund! allt väl?:)

2010-08-19 @ 09:17:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vissa dagar är bara så. Min gårdag var precis sådan, allt var fel! Kände mig ofräsch och inget var roligt. Mycket bättre idag istället (och uppskattar att jag inte känner så idag).



Ha en fin torsdag!!!

2010-08-19 @ 09:40:15
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej fina du! Har en fråga till dig & hoppas du skulle kunna hjälpa mig. Jag gör om hallen hemma hos mig & blev så inspirerad att ha 2 klockor som du har med text under för olika städer, vet du vart man får tag i bokstäver,som skulle passa ? Tack i förhand. Vh//Jenny

2010-08-19 @ 10:23:03
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej fina du och hoppas att du får en bra dag.



Jag har gett dig ett pris i min blogg.



Sandra

2010-08-19 @ 10:26:57
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/
Postat av: Anonym

kikar förbi, gilalr din blogg

2010-08-19 @ 10:41:20
URL: http://misssterner.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vi er så glad for at du kom miss gizmolina, og fantastisk å høre at du koste deg på festen:) klem fra holzweilerne :)

2010-08-19 @ 12:37:31
Postat av: Michan

Sådana dagar har vi alla. Kul att du kom iväg.

2010-08-19 @ 13:10:52
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: Josefine

Du var sækert FAB vænnen!!



Jag sænder førresten svar om ønsker om du gør, haha. Brukar inte få av dig så jag sætter lite ønskepress nu, OK? KLEMMER!

2010-08-19 @ 13:15:19
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Helen

Du är så vacker och har sån stil och klass! Tänk inte på något extra kilo hit och dit - jag instämmer med inlägget ovan, det är snarare bara klädsamt. Det finns ju en press på alla kvinnor i vårt samhälle att hålla oss smala och jag kan tänka mig att pressen blir ännu större när man jobbar med mode som du gör - och umgås med modeller och personer som lever på sitt utseende. Men i verkligheten är det inte vackert eller attraktivt med utmärglade kroppar som kläderna bara hänger på som säckar. Jag är säker på att du såg FAB ut igår!

2010-08-19 @ 13:18:12
Postat av: Maja

Du skall inte bekymra dig, du är vacker PRECIS som du är!

2010-08-19 @ 14:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91