Godmorgon tisdag!


Dagens tänkvärda: tänk positiva tankar! blicka framåt!

Godmorgon sweeties! & HAPPY tisdag!

Idag känner mig mig laddad till max! och jag ska försöka få gjort massor. Men först av allt så ska jag köra förbi redaktionen och hämta nya Kamille Mor & Barn som kommit från tryckeriet. Åh vad KUL det ska bli att få se alla sidor jag gjort i print :)  Magasinet kommet ut i butik på måndag så ni kan glädja er !


Dagens : fonda dress Odd Molly (finns hos
Daisy), jeans Zara och skor Hunter.

Oslo bjuder på grått väder idag, det regnar inte men det "hänger i luften". Jag & J tog en walk till dagis, eller jag gick, hon åkte vagn (vi kommer fram snabbast så ;) och då jag passerade skyltfönstren till H&M och Zara så slog det mig så otroligt mycket bättre H&M har blivit. Förr hittade jag alltid mycket mer hos Zara men är det bara jag? eller har de mindre fina kollektioner nu? Jag kan inte minnas sist jag hittade ett plagg där? ja, förutom de jeans jag har på mig, men jag tänker på tunikor, klänningar etc...


H&M i Bogstadveien idag runt kl.09. Hur snygg skyltning som helst!!

Nej, nu kan jag inte hålla mig längre, måste åka och hämta mitt magasin...


Önskar dig en FLOTT dag!


♥ KrAmAr & kÄrLeK ♥  


Kommentarer
Postat av: Camilla

Halloj A-S, du far runt precis som vanligt kan jag se ;-)

Har varit bloggfrånvarande, både på andras och min egen, här ett tag. Bröllopet & familjen har tagit min tid, nu är jag tillbaka på banorna igen och skall försöka läsa igenom några av favoritbloggarna.

Hoppas ni har det bra!

Kram Camilla

Postat av: Madeleine Gbg

Håller med, den skyltningen var riktigt snygg!

Åker till Oslo flera gånger nu den närmaste veckan så då ska jag se om jag kan hitta nya numret. Kram

2010-08-17 @ 11:29:34
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com/
Postat av: Miss.Gizmolina

Hej Camilla-

GRATTIS till bröllopet! Jag hoppas att du njuter livet som nygift :) och hälsa sin mann så mycket! Önskar dig en riktigt härlig dag. Kramar! :)

2010-08-17 @ 11:32:29
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Madeleine-

Från måndag hittar du Kamille Mor & Barn i alla butiker :) och hör av dig om du vill ta en tur till tex Bolina, jag kan köra dig. Kram ! :)

2010-08-17 @ 11:34:52
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vad heter modellen på jeansen du hittat ? Dom som har lite högre midja ? Är det zara basic eller kanske trf ? Tack på förhand

2010-08-17 @ 13:09:45
Postat av: Mirva ♥

Hej Anna-Stina!



Håller med dig fullständigt !!! Jag var på Zara i förra veckan och det var första gången jag gick ut därifrån utan att köpa ngt. Det fanns absolut ingenting på varken barn (på killsidan) eller på damsidan (till mig).



Och hos H&M kan man alltid hitta ett eller två plagg.



KRAM!

2010-08-17 @ 14:29:49
Postat av: Linda

Jeg leser også bloggen til Fotballfrue/Caroline, som er en av norges mest leste blogg. Hun skrev senest i dag at hun mener akkurat det motsatte av det du mener ang Zara.. Jeg liker fortsatt Zara MYE bedre enn H&M.

Gleder meg til det nye Kamille Mor&Barn kommer i butikken på mandag, absolutt beste mor og barn bladet i Norge:)

2010-08-17 @ 15:11:15
Postat av: Eva

Håller helt med dig. Zara känns rörigt och ointressant jämfört med hippa H&M :)

2010-08-17 @ 21:06:07
URL: http://sellnerseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91