Vinnarna av fina kläder & väska från Tiny Doe!



Mina kära bloggläsare!

Nu är det HÖG tid för mig att presentera vinnarna av fina kläder och en kul veske från det norska märket
TinyDoe.  Tusem TACK för alla fina tävlingsbidrag !


2 premie:  hettegenser / hood ,  3 premie: söt rosa veske

♥ De lyckliga vinnarna är.... : ♥

1 premie:
Hei Anna-Stina!
Jeg blir også veldig gjerne med på denne flotte konkurransen med de fineste klærne som premier :)
Spesielt den fine tunikaen og tightsen hadde blitt kjempefine på min prinsesse :)
Krysser fingrene igjen for at jeg har vInNeRlYkKe ;)
Takk for flott og inspirerende blogg. Klem, Caroline
2010-03-23 @ 21:29:15 

2 premie:
Så skjønne, herligheter for små prinsesser, nydelige klær. Min datter hadde elsket dem. Takk, for en fantastisk blogg Anna Stina, "Lykke" for en mamma som meg å følge med i bloggen din. Den bugner av inspirasjon og glede, det smitter; ) Herlig! God Påske til deg og dine. Irene
2010-03-28 @ 20:25:29

3 premie:
Postat av: Kristina  Kjære deg som forgyller våre dager!
Vi er heldige som får mulighet til å vinne så fantastiske klær og accessories på din blogg! En slik veske hadde min prinsesse på 2 år elsket å bære rundt på.
Ønsker deg alt det beste ♥
2010-03-23 @ 15:52:06 


Stort GRATTIS till er!
Mejla mig ditt fullständiga namn + adress till: [email protected] så kommer vinsterna i posten.

Tusen TACK för ett trevligt samarbete TinyDoe


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hei Anna-Stina! Hurra!! Vant jeg??! Tusen, tusen takk! Det gjorde virkelig min kveld her nå når jeg fant det ut:) Klem fra Caroline :)

2010-04-30 @ 22:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91