Lördagens & ett tips.


Bogstadveien runt kl.18.00. Jag befinner mig i lugnet efter markedsdags-kaoset och har en påse med söta ting från H&M som ska packas ner på resan. Bl.a. presenter till Johannas söta thai-kompis.

Idag har jag trippat runt och gjort ärenden i en outfit bestående av: linne Ti-Mo, bluse + kofta Odd Molly, jeans Diesel, skor Fiorentini + Baker, smycken från Bjørg & Lorange Design och solbriller från Gucci.


Den här fina klänningen / kjolen från H&M är ett tips! jag har shoppat den i ljusblått/vitt, den kostar 199 kr (den finns både hos hm.com och i butik nu).


Kommentarer
Postat av: Jonna

Så söt klänning :) gullig blogg förresten ;P

Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Förresten, vilken fin jacka Johanna har fått, men den kan hon förhoppningsvis inte använda mycket framöver! Eller hur varmt är det i Thailand just nu? Kanske inte är så där våldsamt hett?

Klänningen var verkligen söt! Den blir nog perfekt i värmen. Herregud, 7 veckor, vad underbart. Ha en fortsatt härlig kväll, kram

2010-04-24 @ 22:58:52
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vill önska er en riktig riktig trevlig och skön tid i Thailand.

Varma kramar!

2010-04-24 @ 23:07:51
Postat av: Petronella

Tack för alla fina tips du ger!!!! Gick in på H&M-online och tittade på klänningen,verkligen fin och vilket klipp!

Önskar dig o din familj en riktigt skön o avkopplande semester det är er väl unnat!!!

Var rädda om er!

2010-04-24 @ 23:15:17
Postat av: Therese

fiiiin kjole!! Takk for tipset! Ville bare ønske dere en riktig god reise, håper den går godt og dere kan nyte noen deilige uker i solen;)

klem Therese

2010-04-24 @ 23:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91