En dagens & vårtecken.


Dagens: linne Ti-Mo, tunika by Second Female (från butiken Daisy), jeans Diesel, skor Converse (passar perfekt då jag springer fram i gatorna...) och halsband Bjørg + LorangeDesign.

Efter en dag med plock hos PR-byårer, presserum & butiker så tog jag en power-walk till dagis med händerna fyllda av dagens fångst. De som såg mig trodde nog att jag varit på heavy-shopping för det ser ju så ut ;) 


Det blommar i slottsparken!

Johanna ville ha med sig sin kompis Molly hem så så fick det bli och nu somnade nyss en trött & glad J efter kul playdate och det passar mig perfekt för då har jag kvällen till styling också får jag ju inte missa premiären av Norska (!) Hollywoodfruer på norska TV3 kl.20.30 ;)


Polhem-PR idag runt kl.14.00.... Converse = ett säkert vårtecken ! ;)

Önskar dig en riktigt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hei søte Anna Stina!



I dag ringte en superkoselig dame fra KappAhl, og under en halvtime danset jeg smilende ut av KappAhl med poser i armene som inneholdt nydelige Vintage Stories klær! Jeg sikret meg noen nydelige kjoler, veske, topp og undertøy... jeg har fortsatt å smile fra øre til øre hele dagen, og venninnene mine har siklet seg rosa og grønn på mine nye fiiine outfit's :) Jeg har lenge lurt på hva min 'stil' egentlig var.. nå ser jeg jo det.. romantisk retro såklart, det gjenspeiler seg både på klesfronten og i interiøret! Tuuusen takk igjen, jeg er så glad ♥



Håper du har hatt en superfin dag i Oslo. Hører at våren er kommet til dere også. Lillegutt kom med toppen av hestehov i hånden i dag.. smelt



Tusen takk for en utrolig inspirerende blogg, du er en herlig dame med godt humør og mye sprell i hverdagen! Det er spennende å følge deg og Johanna på veien! Ha en fortsatt nydelig uke!



Stor klem fra Ida

Postat av: Pethra C

Söta AnnaStina, du är alltid så himla fräsch och snygg, en sann inspiration för en trött småbarnsmamma.



Njut kvällen och ta väl hand om er!

2010-04-12 @ 19:43:44
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Låter som ni/du haft en härlig dag. Har precis lagt barnen här och fått mig lite egen tid vid datorn. Har knappt suttit ner på hela dagen. Ha en skön kväll. KRAM Lotta

2010-04-12 @ 19:55:24
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: camilla

Super søt outfit og kult m converse til:) Du gir så mye inspirasjon i hverdagen:) Fikk min Dieselbukse i posten i dag men ble så skuffet for den var minst en str for liten og veeeldig lav på livet.Den er vel liten i str får vi håpe;) Men da beit jeg det i meg og hoppet i joggeskoene og løp meg en tur. Du er super fin i din Diesel så vi får se om jeg beholder den;) Tusen takk iallefall for en super happy blogg:)

2010-04-12 @ 20:24:33
Postat av: rosakaffekopp

Oj då är det bara att slå på trean nu alltså! tittar på klockan men fan att jag inte har trean då ^^,

2010-04-12 @ 20:42:41
URL: http://rosakaffekopp.webblogg.se/
Postat av: Linruz

Åhh vad synd att jag inte får in norsk tv. Hade gärna sett det med.

Kram kram Lina

2010-04-12 @ 20:51:07
URL: http://www.linruz.se
Postat av: Sandra

Nu har äntligen dagens låt kommit upp på bloggen, glo videon och kommentera låten =)

Postat av: Lana Hamdoun<3

jag gillar din bakgrund :D

2010-04-12 @ 22:00:30
URL: http://lanahamdoun.blogg.se/
Postat av: BRILJANTERNA!

vilken fin tunika :)

2010-04-12 @ 23:52:02
URL: http://briljanterna.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Ida-

Åhhh vad GLAD jag blir över att läsa din super trevliga kommentar! :) och vad kul att du blev så nöjd med din vinst! Önskar dig en flott tisdag fylld av lyckliga stunder! Klem! :)



Pethra-

Tuuuusen TACK för fin komplimang! Nu gjorde du min kväll! :) Kram!



Camilla-

Jag kan bekräfta att den ÄR liten i storleken! Själv gick jag upp en size... Byxan är super snygg så hoppas att du behåller den :) Ang. joggetur så borde jag ta mig en jag också... TACK så jätte mycket for dina fina ord ! Kram! :)



KRAMAR till er alla !!! :)

2010-04-13 @ 03:30:05
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91