By Malene Birger F.E.S.T !


Jag och mina vänner Trine och Emma under kristallkronan.

I fredags var jag på åpningsfesten av Norges första
ByMaleneBirger concept store i Hegdehaugsveien och det blev en riktigt FESTLIG kväll ! Jag tror helt enkelt att jag låter bilderna tala för sig själva så ENJOY the PARTY! :)


Live musik ger en extra krydda till festen och det var cool att de använde skyltfönstret till scene.


Aaaaj ! ;)  Ørnulf Høyer äger inte bara agenturen på By Malene Birger och den här butiken, han står dessutom bak alla framgångsrika Høyer butiker runt om i landet.


Jag och 2 vackra girls från SPALT PR som arrangerade festen.


En av favorit klänningarna..


Underbara Cecilia och hennes f.d. mann Ørnulf. Båda heter Høyer i efternamn och Cecilia driver idag en egen agentur med bl.a. Lexington Clothing.


Emma tillsammans med Miriam (som gör hår & make-up på mina modeserier) och Kim som är daglig leder på butikerna Accessorize & Monsoon i Bogstadveien.


Linslusen Ørnulf och duktiga Julie som driver SPALT PR.


Jag och Jannicke som driver SHInteriør  (agentur för bl.a. Fogia, Riviera Maison, All in wood m.fl.)


Beautiful girls !  (Therese från SPALT PR och Emma).


I loooove this bag ! (om jag hade haft 6000kr över så hade jag shoppat den bums ;)


Mr.Høyer in action !


Dessa söta girls kom fram och pratade och då åkte så klart kameran fram.


Svart, vitt & pärlor = väldigt By Malene Birger !


I goodiebagen gömde sig ett doftljus, make-up från Cosmobeauty och ett kort som ger mig -10% rabatt i butiken i ett helt år. (tack!).

TUSEN TACK till SPALT-PR och Ørnulf för en riktigt TREVLIG kväll ! :)


Nu sticker jag strax ut på jobb så vi ses igen lite senare. Önskar dig en SOLIG dag !


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det såg ut som en kul kväll! Och din favoritklänning ser jättefin ut! Kram Alexandra

Postat av: mia

Tror du måste akta dig för Mr Höjer...

2009-10-27 @ 14:16:03
Postat av: camilla

Å for en kul kveld;) Gleeeeder meg masse til neste Kamille Mor og Barn:) Når kommer det sånn ca?

2009-10-27 @ 18:10:18
Postat av: Silje

Super blogg Anna Stina!

Jeg og 2 venniner var på Oak fredag og det var morro å se deg "live":-)

Hyggelig at du og JIG så ut til å ha det så koselig på Oak også.

Det virker ikke som om at dere har for mye tid til hverandre sånn ellers.

Hva jobber JIG med?

Når åpner du din butikk? Jeg er først i køen:-)

Klem Silje

2009-10-27 @ 22:00:20
Postat av: Pernilla

Tack snälla för att du är så generös och tar oss med på denna "förtitt" Blev oxå förälskad i den blågrå "favoritklänningen" Var kommer den ifrån?

Keep up the good work!

2009-10-28 @ 19:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91