Tävling : vinn sommarklänning !


Bilden är från då vi var i Thailand i januari/februari. Banden som hänger fram kan man knyta i nacken om man vill.

Gizmolinas hade ♥ BESÖKSREKORD ♥ förra veckan med över 45.000 läsare och det FIRAR jag med en tävling där vinsten är den här FINA sommarklänningen / kjolen som jag shoppat i Phuket , Thailand .
( ni vinner så klart inte min, utan en helt ny ).


Klänningen blev en favorit och jag använde den sååå mycket nere i paradiset.

För att vara med i tävlingen så skriver du en kommentar till mig i det här inlägget senast fredagen den 13:e mars.

Kram & stort LYCKA TILL !


Kommentarer
Postat av: Sofia

Har frågat förut men vet inte om du inte sett eller inte vill berätta "hemligheten" ;) Men snälla kan du inte beskriva hur du rullar upp dina spolar?Ohc vilka du använder.Vill verkligen ha dessa "naturlgia" lockar och särskilt hur man gör när man har extension! Kram

Postat av: Angel

jag e med,älskar din stil,du har alltid så bra smak

2009-03-10 @ 13:06:58
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Trude

Åh, den klänningen skulle jag vilja ha på mig i sommar:):).

2009-03-10 @ 13:12:53
URL: http://www.laminie.bloggagratis.se
Postat av: GuggiS

Vilken ljuvlig klänning! Helt i min smak och stil inför sommaren som jag hoppas dyker upp =)

OM jag skulle ha turen att vinna är min mailadress:

[email protected]

Ha det bäst!

Kramen!

2009-03-10 @ 13:14:13
Postat av: anette

Trevligt, skulle mer än gärna vilja vinna :)

2009-03-10 @ 13:15:07
Postat av: pangis

Du är min enda mode och inredningsinspiration, ingen annan har lockat. Jag har stor tillit till din kompetens och goda smak därför vill jag gärna vara med och tävla!



Fin dag till dig!

2009-03-10 @ 13:18:53
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Jennie

Vackert! Spanade in den klänningen redan på fotona från Thailand!

Hade varit kul att vinna och få lite nytt hopp om att sommaren faktiskt kommer! Inte bara snö och slask :-)



Ha en underbar dag!!

2009-03-10 @ 13:20:47
Postat av: JennieS

Åh jag vill vara med och tävla om paradisklänningen :) Du är så fin i den och det vill jag oxå vara. Sommar kom nu! Ok vår först...

Fredagen den 13:e är senaste dagen att tävla!! ok, jag stukade foten fredagen den 13 januari så jag kanske inte ska hoppas för mycket på att vinna hahaha

Ha en bra dag!

2009-03-10 @ 13:23:12
Postat av: malin

Jag vill gärna vinna =)

2009-03-10 @ 13:24:19
URL: http://misspacha.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken kalaspingla!

Vacker klänning som man kan ha både till vardags och till fest. Bara till att hänga på ett fint halsband runt halsen, eller sjal över axlarna. Jag hade mer än gärna burit den i vår/sommar. : - )

Tack för en härlig blogg med roliga inlägg och härliga bilder, blir alltid glad då jag tittar in till dig!



Kramar Emma

2009-03-10 @ 13:24:29
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Anna-Sofia

Åh, jag skulle gärna vilja vinna den fina klänningen:)

Idag är det min födelsedag och det skulle bara vara pricken över i att få vinna klänningen, som jag sedan skulle kunna använda när jag åker till LA:)



Ha en toppenbra dag!



Kram

2009-03-10 @ 13:26:41
Postat av: Nina

Åh,den klänningen vill jag gärna vinna!Superfin! =)

2009-03-10 @ 13:27:34
URL: http://cupcakedream.blogg.se/
Postat av: Linda

Takk for en inspirerende og flott blogg:-)



Den fine kjolen skulle jeg gjerne vinne:-)

2009-03-10 @ 13:27:57
Postat av: Carina

Jag vill gärna vinna! Behöver verkligen lite uppmuntran och vad kan då passa bättre än en fin klänning?! Jag har en sjukdom som heter Endometrios (cystor på äggstockarna) som inte är något roligt alls! Tyvärr går den inte att bota så det är bara att lära sig leva med eländet. Har fått en massa olika behandlingar där biverkningarna bla har varit att jag hamnat i klimakteriet under ett halv år i två omgångar (är 26 år så det är verkligen inte dags för mig att hamna där ännu :)

Det bästa sättet att må bättre är att bli gravid men fick igår reda på att jag inte verkar ha någon ägglossning vilket genast gör det hela väldigt svårt och ledsamt för jag vill verkligen ha barn! Så en härlig klänning och drömmar om sommaren skulle helt klart göra mig lite gladare!

Tack för en härlig blogg!

Kram

2009-03-10 @ 13:31:25
Postat av: Helen

Fina klänningen vinner jag gärna...skulle sitta fint på min resa till Zakynthos i juni

2009-03-10 @ 13:32:28
Postat av: Anette

Oh, den fina klänningen har jag sett på bilder innan och gillade den från början!! Då jag fyller 25 år nu på torsdag! Den skulle jag isf använda på min födelsedagspresent som är en liten solsemester av min pojke! =)

2009-03-10 @ 13:36:07
Postat av: Amanda

Oh, fina fina klänning! :) Om en månad åker jag iväg på en lång resa runt i asien och den klänningen får gärna ligga i min ryggsäck då.. Fint på en strand i Malaysia eller varför inte Thailand :) Håller tummarna!

2009-03-10 @ 13:40:49
Postat av: Elisabeth

Krysser fingrene for at fredag den 13. kan bli en lykke dag! Den kjolen er kjempe søt og skulle gjerne blitt med i kofferten min når jeg skal til gran canaria i påsken : )Takk for en fin og inspirerende blogg. Elisabeth fra Oslo

2009-03-10 @ 13:41:09
Postat av: Mikaela

Gud vilken fin klänning! Den skulle jag jättegärna vilja vinna. Den skulle jag använda flitigt - inte bara i sommar utan även nu när det är så grått och tråkigt. Då behöver man inte fab klänning att liva upp stämningen med. Jag brukar läsa din blogg så ofta jag kan för den är så härlig och inspirerande. Tack!

2009-03-10 @ 13:45:14
URL: http://songah.blogg.se/
Postat av: Lena A

Hej Anna-Stina,

Jag är mer än gärna med o försöker vinna klänningen! Den är så himla fin!

Hoppas man inte behöver skriva någon smörig kommentar för att vinna...

PS Finns massor med fina tunikor a´la Anna-Stina på Zara nu =)

Kram

2009-03-10 @ 13:45:18
Postat av: elin

Gratulerer med besøksrekorden!!

Hvis jeg vinner, skal kjolen få være med på ferie til Italia i sommer :-)

2009-03-10 @ 13:46:54
Postat av: Frida

Grattis! Den är underbar!

2009-03-10 @ 13:48:10
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: josefine

Underbar! hade inte varit fel med den pärlan i gaderoben!

2009-03-10 @ 13:48:44
URL: http://annajosefinee.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja tack! Den vill jag gärna vinna!



Vill även passa på att skriva att jag gärna vill höra och veta mer om dina projekt å så. Jag är så inspirerad av dig, och ditt entreprenörskap!



Ha det! /Elin

2009-03-10 @ 13:50:39
Postat av: Kjersti

Gratulerer med flotte besøkstall. Vel fortjent! Et bevis for at bloggen din appellerer til mange av oss damer og herrer:)

Nydelig kjole - ønsker meg den!

2009-03-10 @ 13:53:39
Postat av: JOhannah

Hej hej på dig!

Jag skúlle såklart bli otroligt glad om jag vann. Ska till Kreta i augusti och tror den skulle passa fint där!



Kram Johannah

2009-03-10 @ 14:02:25
URL: http://johannahandersson.blogg.se/
Postat av: Erika

Den är så söt den klänningen och den skulle vara perfekt hemma hos mig. Den är perfekt till alla sommarkväll när man träffar nära och kära.. Så jag hoppas jag vinner då hade jag blivit lycklig. =D P.S din blogg är den bästa, du är helt underbar och Johana så söt hon är, världens gullunge.. kram Erika

2009-03-10 @ 14:02:41
URL: http://solrosblomman.blogg.se/
Postat av: Henriette

En kjempesøt kjole som det hadde vært gøy å vinne;) Takk for en kjempefin blogg!

2009-03-10 @ 14:04:18
Postat av: Martina

Åh vilken underbar maräng:) En klänning som denna en varm sommardag kan man bara inte låta bli att tävla om:)



Kramisar

2009-03-10 @ 14:06:03
Postat av: Johanna

Hej!

Vill jättegärna vara med och tävla om denna underbart fina klännig.



Eftersom jag gick höggravid och var stor som ett hus förra sommaren, så skriker nu sommargarderoben efter något nytt och fräscht. Denna skulle bli helt perfekt för härliga sommardagar:-)



Ha en strålande dag vidare!



Kram Johanna

2009-03-10 @ 14:06:36
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: mammatil3prinser

Tusen tusen takk for at du lyser opp dagen. Jeg blir så inspirert av bloggen din, godt å ha når vi ikke har butikken din lenger...savner den!!



Jeg lengter etter vår/sommer og den kjolen har jeg SÅ lyst på, hadde passet perfekt i den sommergarderoben jeg ønsker meg.



pls åpne butikk igjen...!!

2009-03-10 @ 14:11:08
Postat av: Mia

WOW vad fin! Då är det bara att hålla tummarna nu då att du väljer min kommentar! Har varit på jakt efter något liknande ett tag nu...

2009-03-10 @ 14:20:29
Postat av: Viktoria ♥

Den där klänningen är så himla fin så jag vill självklart vara med och tävla om en. Tror den kommer passa perfekt när jag går med magen i vädret i sommar! Jag kommer nämligen att vara hög gravid i sommar så klänningen kommer att användas flitigt både före och efter förlossningen förstås. Kram

2009-03-10 @ 14:25:11
URL: http://enprinsessa.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Klart jag vill vara med coh tävla. Vem vill inte vara så där fin i sommar. Den fina klänningen med finaste Odd Molly-jeansjackan över axlarna en fin sommarkväll...

2009-03-10 @ 14:29:57
Postat av: annika

Vem skulle inte vilja ha den söta klänningen , köpte faktiskt en sån till min dotter när vi va i thailand men ångrar att jag inte köpte en till mej själv. Så nu passar jag på att va med i din tävling i stället !!! Hoppas din dag blir fin!! kram

2009-03-10 @ 14:33:35
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Linda

Blev tipsad av en väninna om din blogg som även hon är en stor inspiratör och glädjespridare som lyser upp den tråkiga vardagen med flärd.Jag vill gärna vara med och tävla om den fina klänningen. Som förhoppningsvis kommer att användas denna sommaren. Tack för all inspiration:)

2009-03-10 @ 14:35:18
Postat av: SaraLi

Hej!



Åh, jag ska precis åka till Thailand! Vad roligt, vart i Thailand var du? Klänningen är ju perfekt för att hänga runt i Thailand, luftig, tunn och fräsch!



Kolla gärna min nya blogg, jag skriver om MODE och resor!



sarahlees.blogg.se

2009-03-10 @ 14:49:52
URL: http://sarahlees.blogg.se/
Postat av: Mimmie



Hej sötaste Anna-Stina!



Jag vill gärna vara med & tävla om den underbart söta strandklänningen!



Kram ♥

2009-03-10 @ 14:51:41
Postat av: Helena

Underbar blogg och underbar klännning =)

2009-03-10 @ 14:55:27
Postat av: Sara i Luleå

Jag vill sååååå gärna vinna klänningen. Skulle passa bra till sommaren då den inte är så tight över magen. Mitt första barn kommer i slutet av maj och då lär man nog vara lite lös runt magen :)



Tack för en jättebra & inspirerande blogg!



Hälsningar Sara

2009-03-10 @ 14:55:53
Postat av: Ina

den kjolen får meg til å glede meg enda mer til sommeren... måtte den bare komme snart! veldig fin, både til fint og til strand.

takk for en super blogg!

:)

2009-03-10 @ 14:58:18
URL: http://www.rettogslettina.blogspot.com
Postat av: Em

Alltid lika kul med tävling så självklart vill jag vara med och tävla.

Sommaren känns långt borta nu, men det står inte på förns den är här. Det gäller att komma förberedd.





Startat en blogg nyligen, går det bra om jag länkar till dig?



/Em

Postat av: Tinde

Åh den klänningen skulle jag gärna vilja vinna :) Den skulle passa finfint till de bruna benen jag förhoppningsvis kommer ha i sommar!

2009-03-10 @ 15:00:47
URL: http://tindes.blogg.se/
Postat av: mini

åå ljuvliga tävling! jag önskar mig själv så mycket lycka som det bara går för det vore så underbart att ha den fina att packa ner om jag nu lyckas få en thailandssemester åt mig och min lille till våren. kram! mini

2009-03-10 @ 15:03:47
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Åsa

Den hade inte varit helt fel att ha :) Längtar så mycket till sommaren! Och det gör det ju inte bättre av o höra att du varit i thailand :P

2009-03-10 @ 15:04:26
URL: http://crazyspace.blogg.se/
Postat av: Malin

Klänningen är ursöt! Givetvis vill jag vara med och tävla.

Kram och tack för att du livar upp mina dagar.

2009-03-10 @ 15:05:11
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ah vad fin den var! En akta Anna-Stina klanning - o det vore inte helt fel att ga runt pa stranden i sommar med en sadan! kram!

2009-03-10 @ 15:05:34
Postat av: Sjuksköterskestudenten

Hej Anna-Stina!



Den klänningen har jag drömt om sen jag såg att du hade shoppat den,

påminner mig om Barbie & Ken,

för vem skulle inte vilja bära denna skönhet,

hade jag haft den så hade jag burit den med stolthet,

den vita drömmen saknas hos mig,

vann jag denna skulle livet inte bli lik sig,

tänk en vacker sommardag och en äng,

den hade jag inte tagit av innan jag kom i säng,

nu ska jag blunda och fortsätta drömma,

och jag kommer inte att denna tävling att glömma!



Kram Sjuksköterskestudenten

2009-03-10 @ 15:07:26
Postat av: Jessica

Underbar klänning som skulle passa bra i min resväska. Ska åka till Brasilien i april och har just insett att min garderob inte har så mycket att bjuda på i sommarväg. Har helt försummat mig själv sen jag fick min prinsessa Ida för snart 4 år sen, nästan all shopping som görs är till henne :o)

Tack för en otroligt inspirerande och rolig blogg!

Kram Jessica

2009-03-10 @ 15:09:17
Postat av: Lotta

Åh, hvor glad jeg hadde blitt for en slik herlig kjole!!!.Krysser fingre for at jeg kan være heldig å vinne for en gangs skyld:).Har ikke vunnet noe siden en Donald t-skjorte i 1984:).Hi,hi.

Ha en super dag videre!

:) Lotta

2009-03-10 @ 15:10:23
URL: http://www.monochicojentene.blogspot.com
Postat av: Louise

Allt som påminner om att det faktiskt kommer bli varmare och soligare snart känns helt underbart just nu. Den fina klänningen får gärna följa med mig på semester i sommmar! Jag kommenterar sällan trots att jag är en trogen läsare, så jag passar på att tacka för en härlig och inspirerande blogg som lyser upp mina dagar! =)

2009-03-10 @ 15:14:45
Postat av: Josefine

Jag behöver verkligen en sommarklänning!

Jag är så dålig p a tt handla kläder till mig själv så jag behöver helt klart en spark i baken!! Gärna då av dig som klär sig snyggt och har bra samk! : )

2009-03-10 @ 15:14:48
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Linne

Den klänningen skulle jag gärna ha när det är min tur att åka på semester :)

2009-03-10 @ 15:15:18
Postat av: Anna

Jättefin! Är gärna med o tävlar.

Grattis till besöksrekordet!

2009-03-10 @ 15:17:23
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Malin

Helt fabulous som vanligt. Älskar din stil; kläder, inredning, ja allt. Skulle gå under ifall du slutade blogga! Keep up the good work ;)

2009-03-10 @ 15:19:37
Postat av: karin

hej fina du,vill gärna vara med o tävla,har varit med i alla dina tävlingar men aldrig vunnit något,hoppas nu på tur,många kramar.

2009-03-10 @ 15:19:38
Postat av: Åsa Jonsson

Vad trevligt med en tävling med ett så fint pris! Jag skulle gärna vinna den! Kram

2009-03-10 @ 15:21:28
Postat av: Anna

Hej:)

Vem vill inte vinna en vacker klänning? Jag menar, sommarklänningar kan man inte ha för många av. Gratulerar till besöksrekordet!



http://peana.wordpress.com/

2009-03-10 @ 15:21:50
URL: http://peana.wordpress.com
Postat av: viktoria ingvarsson

Åhh så underbar vill så gärna vinna. Älskar din blogg den är så glad, härlig och inspirerande. Är fattig student så har inte råd med så mycket kläder, varma resor och härlig inredning. Är så härligt att gå in på din blogg och bara få drömma mig bort och njuta. Så snälla kan jag få vinna denna underbara klänning

2009-03-10 @ 15:23:09
Postat av: Cecilia

Ja,ähum,med tanke på mängden kommentarer som redan har kommit så är väl inte chansen så stor att jag skall vinna.Men är jag inte med så finns det ju ingen chans.Är på viktnedgång och visst vore det ett härligt mål att få springa omkring i sommar sverige med ny vikt och ny klänning :-)

Kram till dig!

2009-03-10 @ 15:26:51
URL: http://fundersam-cecilia.blogspot.com
Postat av: Evelina

Mysigt med tisdags tävling, klart man vill vara med....En somrig klänning skulle sitta fin fint i detta snöiga väder...Men man får le o tänka att ovan molnen skiner alltid solen!!! Kram kram, ha en bra dag!!!

2009-03-10 @ 15:27:05
Postat av: Li

Den va snygg! Jag åker snart ner till paradiset och den hade passat perfekt!

2009-03-10 @ 15:38:57
Postat av: Elin Calles

Jag är ingen vintertjej för 5 öre så dessa mörka och snöiga månader är rena mardrömmen för mig. Så jag skulle gärna vilja vinna denna underbara klänning för att påminna mig själv om att SNART så kommer "min" tid, sommaren:)



Underbar blogg.

Kram E

2009-03-10 @ 15:41:28
URL: http://www.metrobloggen.se/elincalles
Postat av: Sophie

Ljuvlig sommarklänning som skulle passa mig perfekt till sommaren som jag ska tillbringa i Californien!!



Kram kram!

2009-03-10 @ 15:42:36
Postat av: Sara

Åhh vilken superfin klänning!! Den skulle verkligen förgylla min garderob i sommar. Hoppas verkligen på tur nu =) Tack för en superbra blogg!

2009-03-10 @ 15:43:19
URL: http://mejjans.blogg.se/
Postat av: Janne Merete

Åh JA, den kjolen skulle jeg ønske at jeg var den heldige som vant, perfekt strand kjole :o)

2009-03-10 @ 15:49:34
Postat av: Vivi

Hej.

Förstår att chansen att vinna den fina klänningen inte är så stor med tanke på alla som tävlar men jag vill gärna försöka..Tack för bra blogg.

Kram Vivi.

2009-03-10 @ 15:50:11
Postat av: sara

Snygg klänning.. Gillar din design :)

2009-03-10 @ 15:53:22
URL: http://saraarstrom.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilken underbar sommarklänning, verkligen något i min smak... hihi

Jag är gärna med och tävlar!

Kram från ett vintrigt Sundsvall/Caroline

2009-03-10 @ 15:53:48
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Emelie

Denne kjolen kan mer enn gjerne få flytte inn i min sommergarderobe, spesielt siden jeg er så dårlig på å handle sommerklær selv. Og det hadde faktisk vært bedre å tilbringe sommeren i denne fine kjolen, enn i jeans ;)I tillegg hadde det vært perfekt at denne flyttet hjem til meg nå, nå som jeg er fattig student og har meget lite å shoppe for selv! :) Klem

2009-03-10 @ 15:56:52
URL: http://www.emli.blogg.no
Postat av: Kari

Sommerfølelsen strømmer på når jeg ser denne kjolen... :-) Jeg blir gjerne med i trekningen.



Kari :-)

2009-03-10 @ 15:59:22
Postat av: Amanda

tack för en underbar blogg som alltid får en på strålande humör :)

2009-03-10 @ 15:59:30
Postat av: J.CARLSSON

jag är med =D

2009-03-10 @ 16:00:06
URL: http://magix.blogg.se/
Postat av: Grethe

Klart jeg vil være med i konkurransen. Kjempesøt kjole som ville passe perfekt i min sommergarderobe :-)

2009-03-10 @ 16:04:20
Postat av: Mathilda

Hej! Jag är en relativt ny läsare och har helt fastnat för dig o din blogg! Helt underbar med snygga kläder och du har blivit en stor insperation för mig gällande inredning! skulle vara jätteroligt att få vinna denna fina klänning. tack för en superblogg! kram

2009-03-10 @ 16:05:48
Postat av: Madelene(Landvetter)

Skulle gärna vilja vinna den underbara kläning.Det skulle göra min dag happy.

Kram Madelene

2009-03-10 @ 16:09:37
Postat av: Catti

hej

hoppas du får en underbar vecka, kul att du har tävlingar in emellan

undrar om du har några inredningstips på hur man kan inreda ett pojkrum? mina delar rum och dena ena fyller 6 år i år och den yngsta blir 2 år, har svårt att komma på nåt som kan passa båda..

var en jättefin klänning kanon att ha när man springer med barnen i parken elr på stranden.. lätt och luftig så man inte blir för varm en solig sommardag =D

kram

2009-03-10 @ 16:13:27
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh så söt! Även om den inte skulle vara så smickrande nu på min vinterbleka kropp skulle den se underbar ut med ett par sandaler i sommar när man fått lite färg på kroppen :-) Ha en fortsatt trevlig dag!

2009-03-10 @ 16:19:39
Postat av: Sussi

Klänningen är jättefin! Klart man vill vinna den :) Ute snöar det en massa nu.. Skönt att man kan drömma sig bort och frossa i alla underbara vår/sommar kläder! Tack för en kanon blogg. Läser den varje dag.



Ha det gott!

2009-03-10 @ 16:20:46
Postat av: amanda

Vilken underbar klänning, den hoppas jag att jag lyckas vinna :)

2009-03-10 @ 16:34:04
Postat av: Lina

jag vill vinna den, skit snygg!! :D jag vinner aldrig nåt :( hehe .. läser din blogg varje dag du skriver hur bra som helst, hoppas allt e bra me dig! kram Lina

2009-03-10 @ 16:37:54
URL: http://sommarslyna.blogg.se/
Postat av: Alexandramarias

Mammaledig vs. Pappaledig?

Läs på min blogg och diskutera! Hett ämne inom EU just nu...



http://alexandramarias.blogg.se

2009-03-10 @ 16:40:23
URL: http://alexandramarias.blogg.se/
Postat av: Ciccie

Jag är självklart med och tävlar! :)

Klänningen är gorgeus, och kommer bli ännu finare till en brunbränd hud ;)

Kram

2009-03-10 @ 16:40:59
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: tiniii

waaaah, jag vill haa den :) I'm in and going out with that dress!!!



håller tummarna

2009-03-10 @ 16:42:54
URL: http://kissme.blogg.se/
Postat av: tiniii

waaaah, jag vill haa den :) I'm in and going out with that dress!!!



håller tummarna

2009-03-10 @ 16:42:55
URL: http://kissme.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh jag vill ha! Sjukt snygg!

HÅLLERTUMMARNA.

2009-03-10 @ 17:01:09
URL: http://wedinmaria.blogg.se/
Postat av: Maria

Läs min blogg. Jag lever livet efter en bok med förutfattade uppdrag. Ett uppdrag om dagen och mitt liv som studernade, arbetande, tävlande och festande ungdom.



WWW.WEDINMARIA.BLOGG.SE

WWW.WEDINMARIA.BLOGG.SE

WWW.WEDINMARIA.BLOGG.SE

2009-03-10 @ 17:01:31
URL: http://wedinmaria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh jag vill jättegärna vinna den!! Hoppas man har en chans fastän man inte har en blogg, hade en blogg förut men blev "stalkad" av en galning så la ner den för min dotters skull:( Skulle verkligen behöva sommarkläder då jag försöker gå ner i vikt efter graviditeten och vill bli motiverad av fina kläder som jag SKA (så det så) kunna bära i sommar. Vill ner 5 kg sedan är jag nöjd:) Tack för en bra blogg, din dotter är verkligen supercute:)

2009-03-10 @ 17:03:44
Postat av: Sandra

Oj glömde mailadressen!!

2009-03-10 @ 17:05:04
Postat av: bella

inte riktigt min smak :p

2009-03-10 @ 17:08:20
URL: http://isabellamansson.blogg.se/
Postat av: Michaela

Åååh, den PERFEKTA vita sommarklänningen! Passar verkligen till allt. Jeansjacka o flats eller high heels och partykrutet. Vill ha! :)

2009-03-10 @ 17:18:37
Postat av: Ulrica

Åh! Den skulle jag gärna strosa runt i på stranden tillsammans med min sambo, på våran FÖRSTA GEMENSAMMA semester =)

Så jag är med och tävlar!!

2009-03-10 @ 17:39:44
Postat av: Linda Wiren

Klart man vill vara med och tävla i dessa finanskris tider. Hoppas på lyckan. Stor kram

2009-03-10 @ 17:41:19
URL: http://wirensoslo.blogspot.com
Postat av: christinaaaaaaaa

helt underbart fin! jag är med:)

2009-03-10 @ 17:47:16
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: Thilda

Hej! Tittar in här för min dagliga dos av sol :-) och ser att man kan vinna en fin klänning. Härligt! Tack för en finfin blogg!

2009-03-10 @ 17:47:18
URL: http://lifeofkilen.blogg.se/
Postat av: jessica

Hejsan. Känns det inte lite läskigt att så många läser om dig?

Självklart är jag med och tävlar om klänningen.

2009-03-10 @ 17:52:06
Postat av: Michelle

Först och främst stor grattis till besöksrekordet! Sedan är jag självkalrt med och tävlar om den super mysiga klänningen!

2009-03-10 @ 17:54:13
Postat av: Amanda

Oj, vad roligt med besöksrekord och så många som är med och tävlar! Självklart vill jag också va med ;)

Kram!

2009-03-10 @ 17:56:24
Postat av: Cecilie

Heisann! Denne fine kjolen vil jeg gjerne vinne! Vil samtidig si at jeg liker bloggen din veldig godt,er innom nesten hver dag. Ha en fortsatt fin dag!

2009-03-10 @ 17:58:51
Postat av: Johanna

Åh va fin, självklart vill jag vara med och tävla:)

2009-03-10 @ 18:01:29
Postat av: S

Åh, jag vill vinna denna klänning jag satt och beundrade med min storasyster när vi följde din resa i Thailand. Min syster är gravid i v. 21 och kommer dvs under större delar av sommaren (föder slutet på juli) att vara höggravid. Hon klagar redan nu på att hennes förr så nätta och fina kropp har fått former, kläder passar inte och hon letar förbrylt efter vår och sommarkläder. Denna klänning tror jag skulle passa henne som en smäck! Vill du vara så snäll och låta mig vinna denna klänning till min fina storasyster. (Första gången jag blir moster förresten!)

2009-03-10 @ 18:03:44
URL: http://sdiary.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Varje eftermiddag när jag kommer hem från jobbet tittar jag in hos dig. Det går inte att låta bli! Du är positiv och omtänksamt och du har en förmåga att sprida detta omkring dig. Din blogg inspirerar när det gäller mode, inredning, resor och familj. Härligt! Är gärna med och tävlar om den fina klänningen!

2009-03-10 @ 18:04:39
Postat av: Stämningsfullt

Hej!

Åh den skulle jag gärna vilja vinna! Är gravid nu och ska föda i sommar och då vill jag säkert ha något som jag kan känna mig fin i och som är lätt när man ska amma tex :)

Kram!

2009-03-10 @ 18:13:32
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: J O S E F I N [Josselee]

åh den var ju super fin :D jag vill vara med, är ingen klännings tjej, men i sommar vill jag ha klääning, det är ju sp kvinligt och snyggt!

2009-03-10 @ 18:18:29
URL: http://josselee.blogg.se/
Postat av: Alellah

Åhhhh den klänningen är sååå himla fin! =)

Är så fint med smock och volang så där :)

Ha en fortsatt bra dag!

2009-03-10 @ 18:19:03
Postat av: Elin

superfin :)

lägger in en kommentar och testar min tur :)

2009-03-10 @ 18:26:28
URL: http://elinbjorklund.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh, så fin den är!

jag är gärna med och tävlar om den fina klänningen :)

2009-03-10 @ 18:28:41
URL: http://issilina.blogg.se/
Postat av: sofia

Hejhopp :) Väldigt fin klänning! :D Skulle passa mig perfekt ;)

2009-03-10 @ 18:30:23
URL: http://sofialillback.blogg.se/
Postat av: Aleks

Jättefin klänning skulle gärna vilja ha en så i min garderob! Den blir ju perfekt till sommaren :D hoppas jag vinner!



Ha en bra dag :D

2009-03-10 @ 18:35:05
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: Sandra A

Så fin du är tjejen :-) Gillar verkligen din stil! Kan titta in här hur många gånger som helst om dagen. Du inspirerar och får en på så gott humör :-)

Vinner GÄRNA denna gulliga klänning!! Hade passat så bra nu till sommaren och som en booster till att jag kämpat ner mina graviditetskilo igen! Är så stolt att jag klarade det :-)



Njut kvällen och sköt om dig! // Kramar Sandra A

2009-03-10 @ 18:40:53
Postat av: Emelie

Tjingeling :) vet inte om denna kommentar kommer fram efter som jag inte själv har någon blogg har skrivit innan men då har det inte kommit fram :( ville bara säga att du har väldigt fin stil och gillar din klänningar du har på dig.. det var även jag som skrev till din hotmail och frågade om den andra klänningen .. och den har jag blivit helt kär i och bara längtar tills du får in den hihi :) aja ha en bra kväll så hoppas jag du skriver en rad när du har fått in klänningen. kram

2009-03-10 @ 18:49:07
Postat av: Linn

Takk for super inspirasjon i hverdagen! Veldig søt kjole:)

2009-03-10 @ 18:54:40
Postat av: fruhelle

En blogg som man inte kan låta bli att följa, den gör en glad varje dag. Du förgyller vardagen för mig.

Tack Gizmolina.

2009-03-10 @ 18:54:49
Postat av: ellionor

Underbar klänning!! sjukt avis nu;))

2009-03-10 @ 18:59:38
URL: http://lorez.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej! Den underbara klänning skulle jag så hemskt gärna vilja vinna, är gravid och skulle känna mig jättefin i den i sommar! Håller mina tummar för att den ska bli min. Kramar, Frida.

2009-03-10 @ 19:04:46
Postat av: Jenilita

Hejsan! va kul att du har en tävling!! Jag har inte varit aktiv i bloggen min sista veckan har inte mått så bra men filar på min comeback nu :)



klart jag vill vara med, den är ju ur söt:)



Bamsekram

2009-03-10 @ 19:10:36
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Fia G

Vilken fin klänning! Härligt med lite sommarinspiration, kan behövas idag när snön kom tillbaka. När jag ändå kommenterar, för första gången, kan jag ju passa på att säga att jag har läst din blogg i några månader nu och älskar din positiva inställning till livet! Du verkar vara en otroligt härlig kvinna, mamma och vän!

Kram

2009-03-10 @ 19:14:36
Postat av: Yve

Den klänningen är verkligen såå fin. Den hade passat så bra till min stora prinsessa(21 år).Tack för en härlig och inspirerande blogg.

2009-03-10 @ 19:17:14
Postat av: Ulrica

Hej!

Vad kul det vore att vinna den fina klänningen. Jag är precis hemkommen från en shoppingtur som gjorde stort hål i plånboken...men inget var till mig...som vanligt är det barnen som får bli vårfina ;-).

2009-03-10 @ 19:19:16
Postat av: amanda

aw, gumman va fin klääning, give me :D

2009-03-10 @ 19:24:08
URL: http://mandapandaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken sommrig klänning :) Kul att du har slått rekord ! Kramar / H.

2009-03-10 @ 19:30:38
URL: http://herikssons.blogg.se/
Postat av: Becca

Veckans blogg? Nominera din egen eller någon annan bra blogg på min blogg NU! :) http://grrsexymama.blogg.se

2009-03-10 @ 19:32:28
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Postat av: Kari/Hestia

Jeg har ikke gjort noe for å fortjene denne fantastiske kjolen, og det er ikke synd på meg for fem flate øre...men jeg blir veldig gjerne med i konkurransen om den søteste sommerkjole ever!!!

Håper dere har en deilig kveld, for her er det David, mamma og CSI - ukas absolutte høydepunkt i en travel hverdag :o)



-klem-

2009-03-10 @ 19:34:27
URL: http://hestiaverden.blogg.no
Postat av: Emma

Å den är så fin så fin:)

2009-03-10 @ 19:39:26
URL: http://misslindholm.blogg.se/
Postat av: smile

Hej!



Vilken söt klänning! Ser den framför mig på stranden som den är, på sommarfesten med en liten vit kofta över, en vardag på stan med jeansjacka till och kanske vita tights och sneakers, att variera den med olika smycken eller en sjal... ser många användningsmöjligheter. Hade inte alls varit dumt att förgylla sommaren med.



Tack för att du förgyller vardagen med din rosa blogg! kram!

2009-03-10 @ 19:44:21
URL: http://smilebloggar.blogspot.com
Postat av: Sandra

Den där skulle passa utmärkt på mig i sommar när jag åker utomlands för första gången :)

2009-03-10 @ 19:45:01
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: frida

åh, den skulle jag vilja ha!

jag som är en fattiglapp nu för jag ska flytta i sommar, hoho. Skulle verkligen behöva det :D

2009-03-10 @ 19:49:36
URL: http://miinime.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Hej! Jag vill jätte gärna vara med och tävla om den fina klänningen! älskar klänningar:) Du har en så positiv sida så varje dag närjag kommer hem så kikar jag in till dig! En grå och oerhört trist dag som denna ger det en kick!! Tack för en fin blogg och ha det UNDERBART!! Kram från mig!

2009-03-10 @ 19:51:38
URL: http://mylovelygrandma.blogspot.com
Postat av: Maja.

Åh den var ju toksöt, vill ha vill ha!

2009-03-10 @ 19:52:53
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken perfekt sommarklänning! Den vinner jag gärna=)

2009-03-10 @ 19:54:04
Postat av: sandra

Så FAB som du brukar säga :) Det passar ju perfekt ljuva sommarkvällar inne i Halmstad för en öl/glas vin med vänninorna på uteserveringarna.

Så jag är med!! vill gärna vinna en sommarklänning.

2009-03-10 @ 19:54:14
Postat av: Maria

2009-03-10 @ 19:58:00
Postat av: Amanda

Den klänningen skulle passa super! Ååh, helt underbar nere i mitt paradis, Malta! Ska dit snart så den skulle passa helt super! :D

2009-03-10 @ 19:58:47
Postat av: Maria

Jag vill gärna vinna den snygga klänningen!

Eftersom att det inte blev någon thailandsresa så kanske det kan bli en thailandsklänning!? :)

Hälsningar från ett snöigt Piteå

2009-03-10 @ 19:59:32
Postat av: Jessica

Oj, denna tävlingen får jag inte missa, är en rätt ny läsare men älskar din blogg! Har suttit och kollat igenom alla dina inlägg och fastnade för denna klänningen...då blir man ju glad när du ska lotta ut den. Hoppas på lite tur nu:)

Fortsätt med din underbara blogg, dina fina outfits och din härliga positiva inställning till livet!

Glamourama!

2009-03-10 @ 20:15:31
Postat av: sirpa

hej.

kollad in på din blogg igen och såg den romantiska sommarklänningen,-ja!vad kan man säga mer än att jag vill bli lika fin som du är i den:)vet inte riktigt hur du gör för att lotta ut den men jag håller tummarna för mig själv,hoppas det är ok:)

du är alltid lika inspirerande att se!

kramar.

2009-03-10 @ 20:20:52
Postat av: Anonym

Åh, klänningen hade passat perfekt då jag äntligen ska åka på en efterlängtad bröllopsresa med min man!!



Ha det fint!



Mvh Liza



2009-03-10 @ 20:23:00
Postat av: Jennie

Hej! den klänningen är en "måste-ha" klänning. Vi ska tro att sommaren 2009 blir rekordvarm och skön. Tack före att du förgyller min dag med dina inlägg. Hälsningar från Finland

2009-03-10 @ 20:24:19
Postat av: Kristin

Jaaaa, jeg vil også vinne den fine kjolen! Ikke rart du har mange besøkende, for bloggen din er veldig bra. Det er flott med tips til interiør OG klær. Jeg leter frem merkene du tipser om på nett.



Fortsett å blogge :) Ha en strålende kveld.

2009-03-10 @ 20:33:28
Postat av: Anonym

Den vill jag ha i Kroatien i sommar.... Kram

2009-03-10 @ 20:37:56
Postat av: Kristin

Har innlegget to opp... Glemte jo å skrive mailadressen dersom jeg vinner :) AS IF ;)

2009-03-10 @ 20:40:42
Postat av: Sara

Den skulle jag vilja dansa runt stången i, en riktig midsommarklänning! tänk med blomsterkrans i håret & sandaler till! om jag nu skulle vinna lovar att lägga upp bilder så att du får lite svensk midsommarkänsla hos dig i Norge också!

Tack för ditt engagemang med din blogg, du inspirerar & förgyller även de gråaste tisdagar i mars med fina bilder o tips! / Sara

2009-03-10 @ 20:41:57
URL: http://saramartha.blogg.se/
Postat av: camilla

Jeg vil være med og krysser fingrene for meg selv! :-)

2009-03-10 @ 20:43:49
Postat av: Hanna

Otroligt snygg strandklänning/partyklänning som skulle passa perfekt på semesterresan till Vietnam (avresa 25/3 =)). Snyggare blir den när man fått lite bränna också. Har letat efter precis en sån här klänning men kan ej hitta någon nånstans.

2009-03-10 @ 21:00:07
Postat av: sara

åh, så himla snygg. blir ju perfekt till sommarbruna ben. tänkte beställa ungefär en sådan från la redoute men den var för genomskinlig tyckte jag. den du har där är helt perfekt (:



ha en bra dag :)

2009-03-10 @ 21:15:47
URL: http://sararoseen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag skulle gärna vinna den fina klänningen! Skulle passa perfekt inför sommaren.



Tack för en jätte trevlig blogg som är både inspirerande och motiverande.



Kram

2009-03-10 @ 21:15:49
Postat av: Lina

i sommar flyger vi första gången utomlands med vår lilla prinsessa och den här klänningen hade ju varit så fin att jaga runt efter ett litet "blötdjur" i strandkanten :) kram

2009-03-10 @ 21:17:42
Postat av: Lina

i sommar flyger vi första gången utomlands med vår lilla prinsessa och den här klänningen hade ju varit så fin att jaga runt efter ett litet "blötdjur" i strandkanten :) kram

2009-03-10 @ 21:18:11
Postat av: Synne

Hei,

Takk for all inspirasjon du gir, spesielt på ellers "slapsete" dager her i Oslo. Takket være din blog, fant jeg også leverandøren til en av mine to, to år gamle gutters sårt savnede elefant. Tittet tilfeldigvis inn på nettsiden til Maileg, hvor den lange kaninen til Johanna er fra. Og der var den tapte rosa elefanten! Bestilte ny. Lykke! Og takk for hjelpen:-)

2009-03-10 @ 21:18:49
Postat av: Ann-Louise

Snö i stockholm hela dagen idag...suck...men man vet ju att snart är det vår! ock då vill jag ha den vita klänningen på mig. Jag vill vinna !!



Alltid lika spännande och titta in till din blogg. Urfin inredning och stil + lilla Johanna som verkar vara en solstråle! Precis som mor sin.



Kramar från Ann-Louise

2009-03-10 @ 21:51:01
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken fin klänning, skulle passa mig utmärkt :)



baramiaa.blogg.se

2009-03-10 @ 21:56:02
URL: http://baramiaa.blogg.se/
Postat av: Malin

som jag väntat och längtat efter någon rolig tävling hos dig! Och inte fel heller att man kan tävla om den superfina klänningen,skulle passa mig alldeles utmärkt när det bär av till ett varmare land med hela familjen i juni..... Tack för en underbar blogg som förgyller ens dag lite extra! /Malin

2009-03-10 @ 22:01:18
URL: http://vartradhus.blogspot.com
Postat av: kim

åh så söt! jag kämpar med att försöka tappa mina graviditetskilon nu för det är en massa bröllop, dop och fester i sommar och såklart för mitt eget välbefinnande! jag tror den här hade varit superfin en sommarkväll med mina röda kilklackssandaletter och en liten kofta eller sjal över axlarna. den här klänningen önskar jag mig i födelsedagspresent (min födelsedag den 13).

2009-03-10 @ 22:02:32
Postat av: nettis

2009-03-10 @ 22:16:49
Postat av: Madeleine

Åh den var verkligen fin :-)! Jag skulle bli jätteglad om jag vann!Skulle vara en fin present denna veckan, för på torsdag har jag namnsdag (mitt tredjenamn) och på fredag firar jag o min pojkvän 2,5 år och på lördag e det ju schlagerfinal, en riktig festvecka :-). Kram på dig!, din blogg e underbar, du skriver på ett väldigt speciellt sätt, med mkt glädje och kärlek i varje inlägg.O så har du en fantastisk stil & smak.

2009-03-10 @ 22:20:50
Postat av: nettis

Hej Fina Du!

Är självklart me o tävlar! Tycker att "årets" modell med volang nertill är så fin! :) Perfekt för sköna sommardagar. Både till stranden och till lattestunden med väninnan.



Sköt om Er!

Kram

2009-03-10 @ 22:22:56
Postat av: anna

Hej Fab. bloggmamma :)



Prövar lyckan jag med och vill gärna vinna denna fina klänning. Kan se mig själv i den på stranden med flopps, på fikat, en varm sommarnatt med höga klackar. Mmm, den e helt i min stil.



Kram anna

2009-03-10 @ 22:27:26
Postat av: anna

Hej Fab. bloggmamma :)



Prövar lyckan jag med och vill gärna vinna denna fina klänning. Kan se mig själv i den på stranden med flopps, på fikat, en varm sommarnatt med höga klackar. Mmm, den e helt i min stil.



Kram anna

2009-03-10 @ 22:27:42
Postat av: Anna N, Gävle

Trallalla!!! Hoppas det blir jag som vinner denna gång!

Tycker att jag är värd den, för jag är den jag är och jag tycker om migsjälv!

Tusen kramar till dig Anna-Stina, min källa till livsbejakande!!

2009-03-10 @ 22:30:58
Postat av: Angelica

I förrgår trodde jag att våren var påväg nu har de snöat i två dagar =( Om den här fina klänningen skulle bli min ska den få hänga framme som en påminnelse om att våren och sommaren är påväg även om de inte känns så nu.



Ha de gott!

2009-03-10 @ 23:41:03
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: Susanne

Snart är sommaren här, och för er betyder det semester!! Härligt ord!! Själv är det då högsäsong för mej,...men har jag turen att vinna klänningen, dååååå ska jag också ta mej tid till att använda den! Hoppas hoppas!

2009-03-11 @ 01:04:00
Postat av: Caroline

Underbar klänning! Självklart vill jag också vara med och tävla om den=)

Måste passa på att berömma dig och din härliga blogg också, den bästa bloggen! Du sprider massor av positiv energi och kommer med bra tips och inspiration. Jag blir alltid på bra humör av att läsa din blogg. Önskar fler kunde vara som dig=)

Massor med kramar till er!





2009-03-11 @ 01:16:09
URL: http://doitmyway.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken fin klänning. Det är så fint med vitt till en solbränna.

Tyvärr har jag ett sånt jobbigt pigment så jag blir aldrig brun. Bara röd med fräknar ;)

Men det kan ju vara fint endå. :)

Hoppas att jag vinner!

Kram

2009-03-11 @ 06:41:07
Postat av: Katarina

Åh den finfina skulle vara perfekt i sommar, har letat efter en sån! Stor kraam!

2009-03-11 @ 07:17:34
Postat av: Anna

Åå vilken söt klänning! Klart jag vill vara med och tävla! Man kan ju alltid ha den på sej hemma, inne i värmen, och hålla tummarna i väntan på att våren ska komma med raketfart! :)

Ha en ljuvlig dag! Kram

2009-03-11 @ 07:31:59
URL: http://villastrand.blogspot.com
Postat av: Jessica

Grattis till besöksrekordet! :o)

Klart att jag vill vara med och tävla!

2009-03-11 @ 07:32:19
URL: http://mittlillarum.blogg.se/
Postat av: Mimmi



Verkligen snygg klänning önskar att det var något som passade mig !

Men någon som jag skulle tro skulle passa utmärkt i denna klänning är Vimmelmamman som var på TV4 morgonprogram förra veckan och pratade om sin kanskeroch som skall in på operation nästa vecka. Tror att hon skulle bli lycklig över en läcker klänning som gör att hon blicka framåt.



alltså nominerar jag Lotta Gray vimmelmamman.blogg.se för den här tävlingen

2009-03-11 @ 07:32:35
Postat av: Leela

En vit skönhet, enkel och vacker att se och bära

En sommardröm att kanske gifta sig i,i grönskans ära

Barfota med rosor i hand och sin älskade brevid hand i hand

I solnedgång och ljumma vindar med tårna nerborrade i varm sand

Avge löften om evig trohet och kärlek till varann

Detta skulle jag drömma om ifall jag denna klänning vann

2009-03-11 @ 08:23:40
Postat av: Evelina

Oh, som jag väntat på att denna tävling skulle dyka upp och så höll jag på att missa den! Jag måste ju vara med i tävlingen även om oddsen att vinna känns rätt dåliga. Min födelsedag är på fredag så det hade blivit en fin present! Jag har gärna på mig denna söta klänning när jag är hemma i sommar med min 1 åriga son. Har läst din blogg väldigt länge nu och hittar väldigt mkt inspiration här! Många kramar / Evelina

2009-03-11 @ 08:27:49
Postat av: Johanna

Åhhh, en sån fin klänning! Den vill jag gärna vara med och fajtas om! Vill bara kommentera att din blogg är beroendeframkallande och jag tittar in flera gånger/dag!

Ha det riktigt gott!



MVH//Johanna

2009-03-11 @ 08:39:19
Postat av: johanna

Vilken underbar klänning håller tummarna för vinst =) Tack för en underbar blogg!

2009-03-11 @ 08:42:25
Postat av: Johanna

Den där skulle passa perfekt som present till min kära lilla mamma som har bestämt sig för att fira sin födelsedag i thailand i år så jag är gärna med och tävlar

2009-03-11 @ 09:01:31
Postat av: Caroline

Vilken underbar klänning! men allt klär ju en skönhet.

Tack för en härlig blogg!

2009-03-11 @ 09:10:55
Postat av: Helen

Ååå så flott du var i den kjolen! Skulle gjerne hatt en slik kjole med meg på min kommende bryllupsreise!! :)))

2009-03-11 @ 09:11:33
Postat av: Ellinor

Denna vill jag ha!!! Otroligt söt:)

2009-03-11 @ 09:12:56
Postat av: Ida

Åh, vilken fin klänning. Skulle passa mig jättebra nu i sommar. Väntar mitt första barn o klänningen är ju perfekt att dölja ev mage som finns kvar :) Tack för supermysig läsning varje dag! Kram

2009-03-11 @ 09:31:16
Postat av: Karin

Åh den är supersnygg! Jag är med och tävlar :] Ha det bäst!

2009-03-11 @ 09:43:53
URL: http://softness.blogg.se/
Postat av: Caroline nybliven MAMA!

Fick en dotter i förra veckan och ser framemot parkbesök till våren i en snygg (ammnings- och "lite mage kvar" klänning=))...dressen är döläcker...håller tummarna.

2009-03-11 @ 10:08:46
Postat av: Ragnhild

Hei:)

Å så glad jeg blir om jeg vinner den kjolen, den er kjempefin.

Tusen takk for en inspirerende blogg, jeg titter innom hver dag.

Ha en strålende dag:)



2009-03-11 @ 10:30:15
Postat av: Jenny

Ooo va fin klänning!

Är ju perfekt inför sommaren.

Den vill ja gärna vinna. =)

Tusen tack för en toppen blogg som förgyller mina dagar.

Kram

2009-03-11 @ 11:17:27
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag tävlar varje gång och hoppas lika mycket denna gång på att få vinna den fina klänningen : )



Älskar bilder, tips mm på din inredning



Varm Kram Nunna

2009-03-11 @ 11:40:09
URL: http://nunnans.blogg.se/
Postat av: Linalotta

En snöig dag som denna är det perfekt att drömma till sommaren. Denna vita fina klänning skulle passa perfekt för mina sommarplaner!!



Kram

2009-03-11 @ 11:42:45
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Monika

Underbara klänning! Me like mucho! Spanade in den redan från din Thailands resa, den skulle sitta fint på mig till min dotters 1års kalas som är i sommar, 4juni för att vara exakt...alltså hoppas vi på en solig & varm sommar här i Hlsingborg!

Tack för en helt underbar blogg!

2009-03-11 @ 11:45:06
URL: http://isprinsessanmonika.blogg.se/
Postat av: Beatrice, blivande mor -äntligen! ♥

Vilken härlig klänning!

Passar även mig, som i sommar kommer ha en ganska stor mage :) Jag är helt klart med i tävlingen!

2009-03-11 @ 12:19:53
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh en sån vacker klänning! Skulle passa mig perfekt ;) Speciellt eftersom jag ska få en liten bebis i slutet på april och antar att jag kommer vilja använda mig om lite kläder som sitter halvlöst i några månader :) Blir till att hålla tummarna!



Kram! Malin, [email protected]

2009-03-11 @ 12:33:23
Postat av: Josefin

heei, en liten hilsen fra Spania - tror kanskje tilogmed jeg kunne se litt lekker ut i den kjolen .Den var veldig fin paa deg i allefall!

Vi har graae dager her nede, selv om temperaturen er blitt bedre etter en lang og svart vinter!

2009-03-11 @ 12:47:25
Postat av: Marie

Jag vill vara med å tävla! Klänningen skulle vara perfekt till mig, eftersom jag har precis fått barn (3 veckor sen) och kroppen (och brøsten) är inte som de brukar...därfør skulle klänningen vara perfekt till mig - snygg, rymlig och "strechig".

2009-03-11 @ 13:29:46
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Den är jag jättegärna med och tävlar om! Superfin!

2009-03-11 @ 13:31:49
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hej!



Sitter hemma med en magsjuk dotter i det snökaos vi har i Sthlms området och tycker synd om mig själv. Tänk så mycket lättare allt hade varit om det varit sommar och varmt. Skulle gärna vilja vinna klänningen för vi kan väl hoppas på att vi har en strålande och varm sommar framför oss!:-)

2009-03-11 @ 13:44:30
Postat av: Josefine

Vilken ljuvlig klänning! Har just köpt en nolita jeansjacka, och klänningen hade passat fint till! :) Ha en mysig dag!

2009-03-11 @ 13:45:33
Postat av: KarolinaN

YES!! Får jag en chans till att vinna en underbar sommarklänning, liknande du hade i en tävling förra året!



Jag är ju såååå redo nu att möta våren och sommaren med en semester som är helt obokad. Iår ska vi bara vara. INTE flytta, något som vi har gjort nu två somrar. Och vad vore väl bättre att njuta lata sommardagar i än denna??

Och hur "Gizmo" skulle jag inte bli;) På med klänningen, guld-flipflops och ett par snygga solbrillor och jag är redo för poolen, stan eller att jaga barnen på stranden.



Hoppas,hoppas att jag också äntligen får tid till att starta upp en alldeles egen blogg så du också får lite koll på vem jag är:)

KRAM!

2009-03-11 @ 13:48:29
Postat av: Lisa

Blåsten viner här utanför mina fönster så det skakar i träden, men solen bryter fram och försöker värma oss.

Jag drömmer om långa vita tomma stränder, där jag kan gå hand i hand med min älskade.

Jag drömmer om att höra vågornas brus istället för den skånska vindens tjut.

Jag blundar och lutar mig tillbaka i min soffa och ser mig i en annan tid, där fåglar kvittrar och våra ben är bruna.

När jag blundar känner jag hur det lätta tyget fladdar kring mina ben och jag känner mig fri.

Fri i stunden där inget annat hörs än vågorna och hur vi tar oss fram i den mjuka sanden.



Så, jag är med och tävlar för att kunna uppleva detta i sommar, men iklädd en vacker vit klänning som den perfekta detaljen där på den ensamma stranden.



Ha en fin dag!

2009-03-11 @ 15:07:07
URL: http://lissukka.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Snön vräker ner o då får man syn på bruna, fräscha

Anna-Stina. Jag vill också ha!

2009-03-11 @ 15:24:41
Postat av: Anita H

Min store gravide vinter-kropp kjenner solen varme når jeg ser bildet av denne sommer-kjolen!

2009-03-11 @ 16:07:58
Postat av: sara

Jag är med o tävlar!

Kram

2009-03-11 @ 16:10:19
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Sus

Vill garna bara den fina klanningen nar sol och varme kommer!

2009-03-11 @ 17:58:12
Postat av: Hanne

Den kjolen er så fin, jeg er med:)

2009-03-11 @ 19:00:30
URL: http://hannemylife.blogspot.com
Postat av: Tiina

Vilken underbar fin sommarklänning! Självklart vill jag vara med och tävla om den :)



2009-03-11 @ 19:12:01
URL: http://tiinak.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, jag som är fattig student samt försöker spara så mycket jag kan av studiebidrag/lön till min projektresa i påsk (till koncentrationslägret Auschwitz, Polen). Den klänning hade suttit fint när jag vandrar Krákows gator!

2009-03-11 @ 19:38:45
Postat av: Cajsa (kommentaren ovanför: Anna)

Åh nej! Nu blev det min kompis namn istället för mitt eget.. Cajsa heter jag ju på riktigt.. :(

2009-03-11 @ 19:40:05
Postat av: Anna

Åh klänningen är superfin, tänkte jag första ggn jag såg den på dig här i bloggen. Skulle passa perfekt för mig och min än så länge hemligt växande mage... ;-)

2009-03-11 @ 20:19:36
Postat av: Danny

Snygg klänning! Den hade jag gärna sett på min älskling i sommar!! Hon skulle verkligen vara helt underbart "sommarsöt" i den ;-)



Ha en trevlig kväll. Mvh Danny

2009-03-11 @ 20:23:46
Postat av: Maria

ååh den klänningen hade jag gärna klätt mig i!! ;)

2009-03-11 @ 20:31:25
Postat av: Madde

Jag har varken varit gravid,har en sjukdom, får inga bruna ben på sommaren, kommer inte att vara "sommarsöt" i den, är jätte kass på att köpa klänningar, men jag har varit i auschwitz! Är bara en allmänt fattig lärarstuderande som vill gärna vara med o tävla.

2009-03-11 @ 20:31:46
URL: http://floriin.blogg.se/
Postat av: Anette Holmgren

ÅÅÅ jag blir alldeles lyrisk. Var i Thailand (för första gången)samtidigt som du. Vi var i en liten fiskeby på ostsidan, underbart...men inte så mycket shopping. Letade efter en vit strandklänning men hittade ingen. Den är underbar...Visst längtar man efter den underbara värmen, men nu kommer våren snart. Kram

2009-03-11 @ 21:07:09
Postat av: Anonym

oh vilken fin klänning, precis sån jag letat efter men inte hittar, är dom inte för långa så är dom för korta men den är ju verkligen perfekt. Håller tummar o tår att jag vinner. Kram

2009-03-11 @ 21:21:23
Postat av: jennie carlsson

oops namnet kom visst inte med

2009-03-11 @ 21:24:10
Postat av: eva hull

nu tycker jag att det är på tiden med lite tur för mig!!!! gillar din blogg o visst är det kul med tävlingar....om man vinner en enda gång.....

2009-03-11 @ 23:05:22
Postat av: J.

jag är självklart med i tävlingen, übersnygg klänning ju! :D

2009-03-12 @ 08:38:59
URL: http://jenniferlarsson.devote.se
Postat av: J.

jag är självklart med i tävlingen, übersnygg klänning ju! :D

2009-03-12 @ 08:39:09
URL: http://jenniferlarsson.devote.se
Postat av: Emma-Pemma

Verkligen en fab blogg av en fab, intressant tjej, som lottar ut en really fab klänning!! Såklart vill jag vara med i tävlingen & håller alla tummar & tår....



Emma



[email protected]

2009-03-12 @ 10:43:42
URL: http://minnietiger.blogg.se/
Postat av: Hanna

vilken söt klänning, perfekt till sommaren. skulle platsa helt fantastiskt i min garderob ;)

2009-03-12 @ 11:23:00
Postat av: jennifer

Hej gizmolinablogg....



Du har verkligen så inspereande och underbar blogg, och jag följer dig varje dag... du ger mig små rosa moln i vardagen... Klänningen är helt fantastisk och skulle sitta strålande nu till sommaren & i min garderob då man kommit i from efter fått en underbar liten kille i höstas...



Håller mina tummar!!

Kram jennifer

2009-03-12 @ 13:28:35
URL: http://www.roundyourarm.vpsite.se
Postat av: Katarinaz

Katarina vill vinna :)

2009-03-12 @ 13:35:15
URL: http://katarinaz.blogg.se/
Postat av: CamillaB

Åh, vad jag skulle vilja vinna den fina klänningen!

Tack för en bra blogg!

2009-03-12 @ 13:43:25
Postat av: Andrea

åh, jag vill vara med och tävla :)

2009-03-12 @ 15:56:10
URL: http://andreahansson.blogg.se/
Postat av: cecilia

Hej!

Jag är en 18 årig tjej från norrland.

Jag tycker att jag borde vinna den där klänning och den här tävligen eftersom här där jag bor är det nästan aldrig varmt men när det väl är varmt så vill man se "snygg" ut och jag tror jag skulle passa rätt bra i den där klänningen! + att jag nästan aldrig använder klänning för att det inte känns som någon större idé när det aldrig är varmt, men nu ska jag ta itu med sånt och börja använda det. Tror faktigt att det kommer bli en varm sommar här i norrland (:

Love Cecilia

2009-03-12 @ 16:49:13
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: Karolina

Klänningen är underbar! Jag hade gärna velat vinna den för att känna mig extra thailand-snygg :o).

Kram på dig!

2009-03-13 @ 18:35:44
Postat av: mimmi

äe jag sisten ut?

har funderat och funderat...skulle gärna villja få äran att få vinna klänningen. Den är gudommlig!

Tack för att jag och så många andra får ta del i ditt och johannas liv/vardag. Läser din blogg varje dag! Då kanske du funderar på varför jag är så "sen" med att annmäla mig i din tävling...och de är för att jag inte "känt" att jag haft någon chans att vinna....

varma hälsningar mimmi

2009-03-13 @ 20:16:30
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: Anette

Hejsan! Vilken underbar klänning. Hade passat mig jätte bra nu när jag snart ska åka till egypten. Tack för en underbar blogg. Ha en skön helg. Kram

2009-03-13 @ 21:35:02
Postat av: Mikaela R

Brun, utsläppt hår med lite lockar i, lite läppglans, ett par sandaler och så den där fina klänningen då e de bara sol utanför vårt fönster som saknas! Du var så himla fräsch i klänning!! Är så imponerad av dig-du e en strong kvinna! Älskar att följa ditt liv i din blogg, hoppas du får en underbar helg!Kjam!

2009-03-13 @ 22:36:15
URL: http://www.roxenmo.se
Postat av: Britt

Jättesöt sommarklänning!

Har ingen blogg men mailar runt.

Kram

2009-03-16 @ 09:05:20
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

TUSEN MILJONER TACK mina kära bloggisar för alla FANTASTISKA tävlingsbidrag ! Jag blir så enormt smickrad då jag läser allt fint ni skriver att jag tappar ord...



Jag återkommer med en presentation av vinnaren senare idag (måndag).



Kramar & TACK igen för alla bidrag! :)

2009-03-16 @ 14:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91