Godmorgon mina vänner !


En glassig darling fotad häromdagen.

... eller ska jag skriva godnatt? Nej, jag skriver GODMORGON för om några timmar då morgonen startar "på riktigt" hos oss så kommer det att gå undan i svängarna. Jag ska nämligen vara på ett foto-shoot så tidigt att Johanna måste vara på dagis rekord-tidigt = jag vet att det blir stress och att jag inte kommer att hinna blogga ;-)

Igår kväll hände något mycket ovanligt... Jag & Johanna myste i soffan och till slut så sa jag "hjärtat nu är det dags att gå och sova i sängen" så, Johanna trippar iväg in på sitt rum med kudden under armen och sen slutade allt med att jag vaknade i soffan nyss. Så med andra ord så somnade hon på sitt rum helt av sig själv. Mycket ovanligt! mindre ovanligt är att jag somnar i soffan ;-)

 
Ett TIPS! Idag startar salget hos Steen & Strøm ! :-)  Jag har sett några godbitar hos Filippa K + på Designers så det blir kanske en tur dit idag... Såg föresten den coolaste Lotto-reklamen ute på stan igår, de vita bollarna flyger runt i luften innen i själva reklamskylten.  Kanske man skulle slänga iväg några rader inför helgen ? ;-) (det är många år sedan jag spelade på Lotto... spelar du ?)

Nu ska jag krypa ner i sköna sängen så att jag hinner sova lite till innan det är dags att välkomna fredag. Kör igång en tävling också så att ni har något att mysa med då jag är på jobb i morgon .

Jag önskar dig en FANTASTISK fredag och en UNDERBAR weekend ! NJUT dagarna och passa på att grilla, bada, sola, äta ute... för det är ju bara helt häääääärligt med SOMMAR !  :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Njut av en underbar helg själv!



Unna dig en egen helg, utan fixande och bloggande!

Koppla av....för stunden kommer aldrig tillbaka och vi bloggläsare är troligen i alla fall inte hemma vid datorn för att kolla efter blogginlägg :-) vi njuter också!

Fråga dottern om vad hon skulle tycka om mamma lovar att inte röra datorn på hela helgen....



Det är inte så att jag inte gillar din inlägg, tvärtom, men jag vill unna dig en datorfri helg!!



2009-06-26 @ 07:34:43
Postat av: Wenche

Ønsker deg en flott fredag :)

Idag blir d en tur på stranda før jeg skal på arbeid...

klem:)

2009-06-26 @ 09:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91