Glass-paus & en snygg dagens.


Skylten i butiken är den finaste men pga det vackra vädret så syns mest allt som speglar sig i glaset, som jag som står och fotar tex ;-)  Johanna sitter och äter glass och var inte helt nöjd med att jag skulle fota..

Det kändes självklart att ta en glass-paus vägen hem från dagis denna varma SOMMARdag och den 7-eleven som Johanna absolut ska köpa sin glass på (de vet vad de vill de små ;-) ligger precis vid sidan om Shoe Lounge så - vi slog oss ner på bänken utanför butiken och satt där och myste med våra glassar :-)

Plötsligt tittade Sissel (dukig ägarinna och grundare av alla ShoeLounge butikerna) ut genom dörren och hon var som vanligt super SNYGGT klädd så varsågoda, Sissel bjuder på en dagens:


Jag vill ha hela Sissels outfit ;-)  Kolla in västen med nitar... hur snygg som helst ! och kjolen/klänningen från Line of Oslo skrev jag också upp på min önskelista. Skorna syns tyvärr inte på bilden men de var fabulous och finns endast hos
ShoeLounge, och ja, allt Sissel har på sig finns så klart i hennes fina butik.

Efter glass-paus och en trevlig tur hemmåt (med några butiks-stopp..) så hann vi bara innanför dörren då det kom ett sms från mamman till en av Johannas dagiskompisar . Hon undrade om vi ville bli med och grilla i parken? SJÄLVKLART ville vi det så vips ! var vi på Meny och handlade och få minuter senare landade vi i en sooolig park för att fira den norska  "midsommarafton" som heter Sankthans här i Norge. I kväll är det "sankthansaften" :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91