Barnkalaset !


Kidsen sprang runt, runt, runt i detta flyget. Först in genom trappan till höger, sen full fart genom kabinen och sen kom de ut i fullfart nedför sklien. De hade hur KUL som helst ! :-)  (Johanna längst till vänster i bild på väg ner...)

Johanna hade SÅ kul på dagens kalas ! :-)  Det var hennes söta dagiskompis Juni som firade 3 år på Peppes Pizza nere på Aker Brygge och där fanns det en fantastisk "lek-hörna" för de små som passar utmärkt till kalas. Det hade t.o.m. ett elektriskt tåg i taket och det simmade fiskar på golvet ;-)


Johanna & friends. (darlingen längst till vänster).

   
Hjärtat följde noga med då Juni öppnade presenterna från oss :-)   (Tusen TACK söta Juni för att vi fick vara med och fira dig idag och KOS dig massor hos Lollo & Bernie så ses vi då du kommer hem igen. Kram! Johanna :-)

Nu är jag galet trött...zzzzz..... så jag tror helt enkelt att jag får jobba vidare imorgon för nu behöver jag några timmar i sängen :-)

Godnattkram! ♥

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

vilka sötnosar

Hoppas att ni får en FIN Tisdag

Postat av: Josefine

Hon verkar haft roligt söta Johanna!



ha en bra tisdag!

2009-06-09 @ 10:03:24
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: johannah

Ser mysigt ut!

2009-06-09 @ 12:01:02
URL: http://johannahandersson.blogg.se/
Postat av: Perla

Mysigt kalas på Peppes. Så himla gott med Römme-såsen (heter det va?) till!!! =)

2009-06-10 @ 15:46:38
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91