Premiär !


Jag har ritat en rosa pil som pekar på saken jag gjort så missa inte senaste nr av Kamille!

Idag landade ett rykande färskt nummer av
Kamille i min brevlåda och där är ett av de uppdrag jag gjort med, nämligen en BH-guide ! Det är duktiga Sara som har skrivit saken och jag som har stylat vilket innebär att jag har plockat/valt ut alla underkläder och fotat dem + skrivit produktinfo. 

Det är PREMIÄR för mig som stylist i Kamille (har bara jobbat med Mor & Barn tidigare)  i det här numret och fr.o.m. nu hittar ni saker från mig i många nr framöver vilket känns fantastiskt KUL  ! :-)


Den är härliga synen mötte mig nyss då jag gick in på köket. Mormor & Johanna lagar köttfärsbiffar & mjölkstuvade makaroner till middag = en favorit. Hur lyxigt som helst med kökshjälp ! :-)

Det är verkligen speciella dagar nu då jag jobbar fulltid och JIG är sjuk och dagis är stängt men ALLT går och jag är väldigt glad & TACKSAM för att ha mamma här. Hon och Johanna har bl.a. varit ute och lekt i parken idag så att jag har kunnat ha "kontors-dag" i lugn & ro .

Hoppas att du har en FIN dag ?! och att du får en mysig kväll ! :-)


Kommentarer
Postat av: Lotta Th

Mammor är bäst du vännen :-)

Så jätteskönt att hon är hos er ett tag :-)

Ha en mysig kväll ihop nu.

Kram kram

Postat av: Evalill

Gleder meg til nytt Kamille, du er jo bare toppers. Det ser ut til at Johanna koser seg i ferien. Heldig du som har en mamma sm kan stille opp, men dumt at er JIG syk da - god bedring til ham.



X

2009-07-15 @ 19:55:15
Postat av: Att ha det gott

GRATTIS så kul

det är säkert jättefint

2009-07-15 @ 20:18:58
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: rebecca

Men oj, är JIG sjuk!? Inget allvarligt får vi hoppas. Han är säkert på benen snart och kan ta hand om er dotter med nya krafter, medans du jobbar på så alldeles fantastiskt som DU gör, go, go working mama, du är bara bäst! =)

2009-07-15 @ 20:55:07
Postat av: Åsa

Ja det är så skönt med mammor....min mamma är oxå på besök och min mormor oxå.... det är supermysigt & god hjälp :)!

2009-07-15 @ 21:25:23
Postat av: Anonym

Hææææærlig med mormor besøk:) Jeg savner veldig en mormor i vårt liv. Hun var en fantastisk person som stilte opp når vi trengte det. Ta vare på mormor så Johanna har glede av henne i mange år fremover:)



Skal kose meg med nytt Kamille på tur jeg da.



Kram

C

2009-07-15 @ 22:08:57
Postat av: Anonym

Jag tänkte väl att du måste ha haft HJÄLP med bh-guiden!

DU har ju inga pupper alls så du vet väl inget om bh-störrelser

2009-07-16 @ 00:18:51
Postat av: Anonym

Jag tänkte väl att du måste ha haft HJÄLP med bh-guiden!

DU har ju inga pupper alls så du vet väl inget om bh-störrelser

2009-07-16 @ 00:19:08
Postat av: Wenche

HVORFOR må noen absolutt KRITISERE henne hele tiden??? SÅ dårlig gjort!!!



Ha en flott dag, Anna-Stina:) Gleder meg ekstra på nytt Kamille:)



Klem!

2009-07-16 @ 07:27:07
Postat av: Att ha det gott

Men hallå Du negativa

Förstör inte stämningen här

2009-07-16 @ 08:44:19
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Hallå du negativa

Förstör inte stämningen här

2009-07-16 @ 08:45:04
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Kristina

For en tåpelig person du med den bh-kommentaren er! Det blir så dumt, så slike kommentarer får bare ties ihjel.

Anna Stina: Jeg skal abonnere på Kamille nå, får jeg da Kamille Mor og Barn i postkassa og da? Eller selges det separat i butikker?

2009-07-16 @ 09:38:31
Postat av: Hilde

Herregud. At folk gidder! Kan vi ikke bare få lov å ha god stemning her inne? Stå på! Gleder meg til å lese :)

2009-07-16 @ 22:19:33
Postat av: Åsa

Men nu är vi där igen... O igen... Varför komma med kommentarer som du aldrig skulle säga till en främmande människa på stan... För du skulle väl inte gå fram till någon som står och kollar på en bh i butik... Och säga att ''Du behöver ju inte ha ngn bh för du har ju inga bröst'' nu var det ju inte just den kommentaren du kläckte ur dig, men lika stört. Sluta att vara så negativa o omogna bakom en dataskärm. Ha en underbar Fredag för nu är det just FREDAG!

2009-07-17 @ 00:10:52
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Tittar in och läser kommentarer och raderar genast några ur mitt huvud och kommer bara ihåg alla er FINA bloggisar som skriver TREVLIGA kommentarer :)



Du anonomya: jag kommer att radera dina kommentarer + blockera din ip-adress för din negativa livsinställning hör inte hemma hos Gizmolina.



Kristina-

Jag är nästan säker på att du kommer att få nästa Kamille Mor & Barn automatiskt om du abonnerar på Kamille men det ska jag checka ! :)



Önskar er en FESTLIG fredag !



KRAMAR !! :)

2009-07-17 @ 00:57:37
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91