Business & pleasure.


Så här såg jag ut då jag var klar hos Camilla (
Adam&Eva) förra gången , det var i februari. Jag byter ut mina extensions ca 2 gånger i året.

Det blev en full jobbdag på mig i frisørstolen (tack vare trådløst nett) så jag har inte öppnat ett enda av de magasiner jag hade med mig och jag har inte hunnit blogga....  Men: det har passat mig utmärkt att kombinera business & pleasure.

Ska visa er pics senare så ni får se hur min dag sett ut. Nu lockar duktiga Camilla mitt hår och jag ska snart checka ut och åka hem och pussa på Johanna och  göra mig klar för MADONNA :-)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Önskar dig och JIG en härlig konsertafton, hoppas ni har fint väder. Ni förtjänar en night out tillsammans, så som ni jobbar!

2009-07-28 @ 16:27:08
Postat av: Weronica

WOW, sexy mama :)

Postat av: Wenche

Så fin du er:o)

Kos deg på Madonna-konsert i kveld!

Klem:)

2009-07-28 @ 17:42:12
Postat av: Kristine

Fin ble du (som vanlig).

Nyt kvelden og Madonna!! Det blir sikkert utrolig bra!



2009-07-28 @ 18:01:30
Postat av: Domesticka

Hej!

Vad kostar det att fixa med extensions för dig? Är så sugen på det själv men antar att det är väldigt dyrt! Kanske värt det dock! När de väl sitter i, vad är jobbigast osv?! Hur är det att borsta, kamme, duscha, sova osv?! Nåt speicellt man bör tänka på? Blogga gärna om detta eller sänd mig ett svar! Kram från Domesticka

2009-07-28 @ 19:25:10
URL: http://domesticka.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Vad kul med Madonna! Mina favoriter är alla gamla låtar från 80-talet. Typ "Holiday"! Hoppas du får en riktigt lyckad kväll! =)



Kraam kraam Katta

2009-07-28 @ 19:53:32
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: /B

Gör du helhårdförlängning, eller bara i nacken? Hur långt är ditt eget hår?

/B

2009-07-28 @ 19:55:09
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

Läckra skinnbyxor

2009-07-28 @ 22:57:39
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: Sara L

Åh, vardagslyx!

2009-07-29 @ 01:07:37
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91