Grattis till tunikan !


Vinsten = en exakt likadan tunika :-)

Jag önskar, som ni vet, att ALLA ska få vinna så därför tar det mig alltid tiiiiid att presentera en vinnare eftersom jag först läser igenom alla bidrag och har lust att välja en vinnare utifrån vad ni skriver... MEN ! ni är så många som skriver så fint så det är helt omöjligt att utse en enda så - därför har jag nu lottat and the winner is....



Postat av: Sofia Malmberg

Har länge tänkt att lämna en kommentar i din blogg och passar därför på just idag, när man kan vinna en sådan fantastiskt fin tunika. "Hittade" din blogg strax före jul och har följt den sedan dess. Jag blir så inspirerad av din positiva livsin-ställning. Jag försöker själv att ta vara på varje positiv sak och stund och glädjas åt och njuta av livet!/ Kramar Sofia i Göteborg



GRATTIS Sofia!

Mejla mig din adress till:
[email protected] så kommer tunikan på posten.

TACK till alla er som tävlat ! Ge inte upp! nästa gång kan det vara DU som vinner!

♥  Kram ! AnnaStina :-)    ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia Löfgren

Vad heter typsnittet du bloggar i? :-)



Det ser så stilrent och fint ut!



KRAM

Postat av: Anonym

va kommer tunikan ifrån ?? vilken affär?

2009-02-10 @ 19:37:26
Postat av: Sofia M

Såg först idag att det är jag som vunnit! Åh, vad glad jag blev! Tack!



Kramar



Sofia i Göteborg

2009-02-11 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91