Godmorgon tisdag !


Dagens tänkvärda: gå dina egna vägar...

Ny dag och nya spännande happenings ! :-)  Johanna sitter och målar med vattenfärg och jag fixar till mig. Vi ska strax köra mot dagis och sen ska jag i ett möte på redaktionen innan jag sticker iväg ut och plockar och sen till studio.  Känner på mig att detta blir en BRA dag ! :-)


Njut  sommaren till MAX innan hösten gör entré. Överraska någon med såpbubblor idag, barn älskar det !

Önskar dig en FANTASTISK tisdag och kom ihåg att om du LER/SMILER så ler världen tillbaka mot dig !

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har haft ditt dagens ord som "fot" i mina mail.

Ler du mot världen så ler världen mot dig!!

2009-08-25 @ 10:25:42
Postat av: Camilla

ha en bra dag du med =)

Postat av: Anonym

såpbubblor älskade jag när jag var mindre, skulle alltid ha en sådan där grej du vet.

Hur gör du för att intressera så många besökare?

2009-08-25 @ 12:44:51
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91