Tack kära läsare!


Om jag kunde så skulle jag skicka blommor till er alla !

TACK!!...
 ... så jätte mycket mina kära bloggläsare för er fantastiska feedback på mina inlägg! :-)

Den senaste tiden har antal kommentarer ökat jätte mycket (i takt med antal bloggbesökare) och det gör mig GLAD för ni ger mig massor med inspiration i mitt bloggande.

Men -
baksidan är att jag inte alltid hinner svara på alla kommentarer och mejl :-(  så - om jag missat någon fråga / något mejl etc som du väntar svar på så hoppas jag att du skriver till mig på nytt så lovar jag att göra mitt yttersta för att svara dig !

You make me happy!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du gör mig glad med dina fina och positiva inlägg! All lycka. :-)

Postat av: Jenny

Hej Anna-Stina! Jag har en fråga till dig, visst är det en ektorp schäslong du har? Vet du hur bred den är är? För jag kan inte hitta det på Ikeas hemsida :-( Tänkte eventuellt införskaffa en sådan att ha i vårt "läs" rum :-) Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram

2008-09-02 @ 22:13:54
Postat av: AnnaStina

Mathilda-

Tack snälla du ! :) Önskar dig en flott kväll. Kram! :)





Jenny-

Våra sjeselonger kommer från R.O.O.M. så jag kan tyvärr inte hjälpa dig med måtten :( Men står det inte mått på Ikeas hemsida? Tror du hittar den om du går in under soffan Ektorp för där tror jag alla produkterna i Ektorp serien ligger :) Jag tycker absolut att ni ska köpa en sån för den är jätte jätte FIN ! :) och den passar helt perfekt i ett "läs" rum. Trevlig kväll! Kram! :)

2008-09-02 @ 22:33:19
Postat av: Viktoria

Du är värd all beröm du kan få, för du verkar så underbar och gör en så glad med dina uppmuntrande och mysiga inlägg!

Tusen kramar till dig!

2008-09-02 @ 22:41:45
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/
Postat av: Mary

AnnaStina, det är du som ska ha tack! You´re the best, and you make me HAPPY ;-D Kram Johanna

2008-09-02 @ 23:40:05
URL: http://marysfavoriter.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Viktoria & Mary-

Tusen miljoner TACK! Nu blev jag ännu gladare efter att jag läst era kommentarer! Kramar till er båda ! :)

2008-09-03 @ 00:14:05
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vackra blommor! Tack för en bra blogg! :)

2008-09-03 @ 09:34:01
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Jayleene

Tack själv söta gizmolina! Dina rosa inlägg förgyller min dag=)

2008-09-03 @ 11:36:53
URL: http://jayleene.bloggspace.se
Postat av: Miikan

Like your blogg!



Det skulle vara kul om du hade veckans komentar! Ingen annan bloggare som jag har sätt har det det va bara en rolig ide!



Kram Mikan

2008-09-03 @ 21:02:36
URL: http://bestshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91