Snart är det jul!



Det blev en riktigt HÄRLIG tur för mig idag men - interiörinspirationen lyste med sin frånvaro för nu gapar det ganska tomt i interiörbutikerna runtomkring och det är glest mellan nyheterna. Orsaken till det är ju att de flesta väntar på de varor de la order på på interiörmässorna i augusti + att nästa stora leveranser faktiskt är JUL för i slutet av oktober är det dags för julskylningar runtomkring hur avlägset det än kan kännas en varm & solig höstdag som idag ;-)

Nu ska jag iväg och hämta mitt hjärta på dagis!


Kommentarer
Postat av: Jill

Det kommer att gå läskigt fort fram till jul. Så är det varje år. Pang bara så är det dags.

Postat av: Frida

My god, snälla påminn mig inte. Låt oss njuta av nuet, please?

2008-09-23 @ 17:04:11
Postat av: Kimbell

Åh, jul! Jag älskar jul, vill ha det hela tiden. Alla dofter, känslan, färgerna, mörkret. Det är så mysigt!

2008-09-23 @ 19:32:04
URL: http://kimbellander.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

Vi får in alla juleting 1 oktober... Då kommer det ut i butiken direkt! Tidigt.. men det kan ju inte ligga på lager!

2008-09-23 @ 23:24:23
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91