Starpics.


Snygga Brad & Angelina.Tänk att de har 6 barn ! och idag läste jag att de önskar fler.

Jag är så jobb-inspirerad att jag ska jobba vidare här nu och sedan ska jag krypa i säng rekord tidigt (hoppas jag ;-) för jag ska försöka sova bort min förkylning som kommit på besök idag.

   
Angelina på shopping i New York med 3 av kidsen. En casual Jennifer Aniston (måste vara jobbigt för henne med allt fokus på Brad & Angelina..) och en till mamma på shopping med barn, nämligen Victoria Beckham.

Njut sista timmarna av den här helgen ! :-)


Kommentarer
Postat av: sara

sex barn är väldigt mycket, och vill dem ha mer blir det ganska mkt fullt upp. Men Angelina är ju så snygg!

Postat av: vel Maja

Help me out !



Ektorp i vitt eller Ekeskog i vitt ? Båda soffor från IKEA --



Har 5 barn men det vita tyget går väl att tvätta....funkar det med vit soffa o barn ???



Tack och Sov Gott - kram

2008-10-05 @ 22:36:13
Postat av: Vel Maja

Undrar om Angelina och Brad har vita soffor ?



Har inte sett något hemma hos.... ;)



2008-10-05 @ 22:38:14
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Sara-

Ja, Angelina är super snygg ! :)





vel Maja-

Självklart ska du gå för vit soffa! :) Det är ju bara att slänga tyget i maskin vid behov också kan du lägga en fin pläd i soffan i veckorna då bara du och familjen är hemma :) Vi har Ekeskog (bäddsoffan) och är super nöjd med den ! :) Lycka till med beslutet ! Kram ! :)

2008-10-05 @ 22:44:47
Postat av: Anonym

oj kolla hon i angelinas famn vilka ögon!

blivande modell :P



2008-10-05 @ 23:25:24
Postat av: Anonym

Ekeskog om man har barn för den är superdjup och härlig att mysa i=)

2008-10-06 @ 17:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91