Starpics.


Gwyneth Paltrow i ny vacker annonskampanj som lanseras i december.

Mitt hjärta somnade sent i kväll för hon tycker det är så kul med Stjärnor på is men det gör ju absolut ingenting för det är ju söndag imorgon = sovmorgon :-)

     
J.LO är alltid lika snygg men jag förstår mig inte helt på hennes man? tycker mest att han ser "skum" ut...  Eller vad tycker du?  Jessica Simpson & Heidi Kklum är två andra snyggingar !

Nu väntar "God kväll Norge" på TV och sen ska jag super mysa med Sex and the city filmen och jag riktigt LÄNGTAR till jag ska trycka på play !  Men först ska jag hoppa i min Juicy dress också ska jag ta fram lite god choklad.

Och just ja - gissa om jag & JIG hoppade högt då Johannas Mc.Donalds ballong small då den nuddade de levande ljusen på bordet tidigare i kväll... PANG! sa det och mamma och pappa blev räddare än dottern. Ha, ha ;-) 

Njut kvällen !

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Jessica Simpson är min favorit =)) varit min förebild några år nu faktiskt. Love love )D

Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Sara-

Jag gillar också henne ! :) Kram! :)

2008-10-26 @ 02:56:47
Postat av: Mirva

J.LO & hennes man är som "skönheten & odjuret" för hennes man är verkligen inte vacker!

2008-10-26 @ 08:20:43
Postat av: Anna

Nä jag tycker han är "skitäcklig" på ngt scary vis ..... Kram Anna

2008-10-26 @ 10:57:02
URL: http://alovesand.blogspot.com/
Postat av: karin

han kanske är SNÄLL

2008-10-26 @ 17:41:55
Postat av: My - miljöbloggen

Håller med om Jl:os man, han är riktigt läskig!

2008-10-27 @ 14:30:20
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91