Mycket väsen för ingenting...


På väg till galan i jacka från min butik Gizmo & Co, klänning / kjole från norska designern Cecilie Melli (thanx Kjersti !!), strumpbyxor Wolford, väska Gucci och stövlar Gucci.

Jag måste ju börja med att skriva att jag var hemma från Blogawards redan kl. 21.45 ! jag vet - vad hände?? ;-) Alltså hela denna blogawards galan var verkligen - med facit i hand - mycket väsen för ingenting !

Det finns egentligen bara ett ord som passar för denna kväll och det är : "snopet"! Jag har haft hår / accessoar / kläd kriser helt i onödan och jag vet inte hur det är med er andra ? men en tipspromenad hör INTE hemma på  en gala i min värld ! Seriöst ! För mig är gala = glitter & glamour & fest ! Inte coca cola burkar  & bon aqua i petflaska... ? 

Så - när efterfesten drog igång på Hells Kitchen kl. 21.00 såg jag verkligen fram emot den där välkomstdrinken för där var det ju 18 års åldersgräns så DÅ ! :-) Men nejdå, ingen stod ens i dörren och hälsade välkommen? och när jag frågade i baren efter drinken till oss som kom från galan så sa han att man fick en drink om man hade kupong ? Vilken kupong undrar jag då ? Så jag gick till 7-eleven och köpte mig goda coccosprickar istället och sen tog jag bussen hem ;-)


Ha, ha nu då jag tittar på bilden så ser jag att jag lyckats fota PRECIS då bilden på mig var på skärmen. Det visste jag inte där och då ! såg det nu , lustigt :-)

Ska skriva mer om min kväll imorgon, ville bara tala om att ni som inte var där inte har missat någonting alls :-)

Och ang. "Årets Blogg" så fick vi bara veta att Kenza vann så vilken plats Gizmolinas hamnade på har jag tyvärr ingen aning om? men det hoppas jag att jag får veta för jag är verkligen nyfiken.?!

Och just det ja - jag lyckades tappa min mobiltelefon i ett handfat som var fyllt med vatten på toaletten så den är out of order (inte helt bra när vi är i Stockholm och ska träffa vänner här & där hela helgen...).

Nu ska en trött mamma krypa ner i sängen och sova riktigt gott också ska jag drömma om Ebbas klänning som hon hade på sig vid prisutdelningen för den stod det mitt namn på... ;-)

God natt kram ! ♥

Kommentarer
Postat av: tess

vilken snopen kväll! hoppas ni får en bättre helg!

Postat av: Miss

Vafasen då, men enligt mig är DIN blogg årets blogg och nästa år med o nästa osv..

Ha det fint i Sthlm tiden som är kvar nu tills i far hem igen.

Kramar från en som läser här vaaarje dag!

2008-10-17 @ 00:32:02
Postat av: jenilita

Det lät inte alls roligt men man kunde nästan förväntat sej det eftersom 90% var ungdommar va? hoppas ni har kul ändå

2008-10-17 @ 01:11:41
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Sara

Din blogg är ju superbäst, bättre lycka nästa år!

2008-10-17 @ 01:25:24
URL: http://www.medennypasalt.blogspot.com
Postat av: Carola L

Ja, det är ju tur att du ska träffa vänner i Stockholm (och mamma) det gör ju resan värd det iallafall hoppas jag.



Vilken besvikelse!

2008-10-17 @ 06:38:16
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Postat av: Lotta

Usch så trist, när du verkligen sett framemot det så mycket.

Hoppas att ni får en härlig helg i Stockholm med mycket rolig shopping, klart mycket roligare! :)

2008-10-17 @ 07:19:22
Postat av: Josefine

NEJ så trist, tur jag inte åkte för ett dygn. Nu kan ni ju mysa med vänner och bara vara. Du var helt fab söta och jag skickar massa kramar!

2008-10-17 @ 07:32:13
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Stina

Vad trist att det blev en besvikelse! Men utrjusig var du i alla fall! Jag hade också en inbjudan, men tackade nej. Istället hade vi myskväll på ikea, nu när jag läser din blogg förstår jag att jag tog rätt beslut. Hoppas ni får en fortsatt underbar helg här i stockholm, lördag ska bjuda på toppenväder! Trevlig helg! Ps. I mina ögon har du en av de bästa bloggarna ds.

2008-10-17 @ 07:46:01
URL: http://girle.blogg.se/
Postat av: karin

fy va dåligt,ta ett glas skumpa ikväll i stället,o njut av att det är helg.Många kramar

2008-10-17 @ 08:02:12
Postat av: Anna-Lena

Nej vad tråkigt! Fast jag har intrycket av att om Kenza är bästa loggare så har inte galan särskilt mkt substans? Din blogg är ju BÄST!!! Är lite beroende av dagliga dosen Gizmolinas just nu! ;) Ha iaf en underbar helg!!! Kram

2008-10-17 @ 08:08:12
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Carina Thor

Det kunde man nästan ha räknat ut!

Att det skulle bli som ett barnkalas ungefär.



Sen att många bloggerskor blev smått nojiga över det hela är ju bara ett bevis på hur ni överdriver er egen viktighet.

En hop full av nollor, ja de flesta i alla fall.



Det finns ju en del undantag, som har hjärna, tyvärr är int DU bland dem A-S!



Vid din ålder borde det fins något mer i huvudet än rosa moln och shoppingberoende!!

2008-10-17 @ 08:12:11
Postat av: emelie

fin outfit hehe

2008-10-17 @ 08:29:43
URL: http://softagalet.blogg.se/
Postat av: fenomena83

Men vad kan man förvänta sig av en gala i Veckorevyns regi. Satt faktiskt och undrade hela tiden hur du skulle passa in där. Har nu fått svart på vitt att du inte gjorde det. Hoppas kidsen hade roligt dock. Hahaha.

(sen tror jag visserligen inte att du deppar över detta men att bli årets blogg säger väldigt lite, det är kids som röstar och kids som blir nominerade, jaja)

2008-10-17 @ 10:49:24
URL: http://pojkeniglaskulan.blogspot.com
Postat av: pangbruden

Ynkligt av arrangörerna! känns skönt att inte vara nominerad med andra ord. Tack för trevlig blogg i övrigt!

2008-10-17 @ 13:19:36
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Malin

Har aldrig läst nån så intressant blogg som din..då har jag läst många !! Skönt att höra att galan inte var så dunder bra som dom flesta skriver att den var ! Men som sagt mkt bra blogg.

2008-10-19 @ 21:17:05
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91