Tävling: vinn underbara etiketter!



♥ Mina kära bloggläsare ♥

Till min stora glädje så fortsätter nu Gizmolinas samarbete med
Petririfedinpink med ännu en FANTASTISK tävling!


Dessa super fina runda klistermärken / etiketter kan bli dina! och på de mindre bilderna ser du exempel på hur du kan använda dem då du skickar bilder på dina barn till familj & vänner.

Vinsten är 105 st etiketter/förslutare med prinsesskrona eller bil på (du väljer motiv) som kan användas till exempel för att försluta kuvert, sätta på godispåsar / paket eller dekorera med, endast fantasin sätter gränser. Texten är valfri och det kan kan lika gärna stå din adress som "tillhör stina" eller "Puss & kram från Anna", du bestämmer!

Dessa etiketter är ju bara hur personliga & fina som helst och själv kommer jag att använda mina till att försluta kuvert då jag skickar kort till familj & vänner och utanpå alla paket som jag ger bort . (En cool sak kan ju också vara att använda etiketten till att skriva sitt telefonnummer på så blir den som ett litet visitkort)  Och etiketterna är dessutom en PERFEKT JULKLAPP att ge bort! Tänk då kul det vore att få stickers med sitt eget namn på i present !


Duktiga Petra som äger Petrifiedinpink.

Om du vill vara med i tävlingen så skriver du en kommentar i detta inlägg och berätta gärna vad du tänker använda etiketterna till om du vinner ? 

Tävlingen pågår t.o.m. fredag 14:e november och det blir 3 (!) lyckliga vinnare.

♥ KRAM & LYCKA TILL! ♥

Kommentarer
Postat av: Lissan

Vill så gärna vara med och tävla! Min lilla dockis blir stor nu och fyller 2 år strax före jul, så då skulle de passa jättebra på Inbjudningskorten (som jag ska göra själv dessutom). Så nu håller jag tummarna!!

Tack för din inspirerande blogg! Jag läser här varje dag! =))

Postat av: Sandra

Underbara och så kul!

Jag skulle sätta alla mina 2 små prinssesor och min lilla prins på dom. Miranda, Hugo och lilla Engla.



Så kul att kunna posta riktiga brev, paket och sätta ett så fint märke på.



Varma hälsningar mamma Sandra

2008-11-11 @ 14:08:04
Postat av: grombaben

Jeg vil gjerne være med og konkurrere!

Jeg ville brukt dem til å ha på takkekortene fra bryllupet:) Ville skrevet mitt motto (som også stod på innbydelsene): "Kjærlighet er verdens beste godteri" på dem! Bryllupet gikk i hvitt og rosa, så hadde passet perfekt:)

2008-11-11 @ 14:09:28
URL: http://grombaben.blogspot.com
Postat av: Sophia

Hej,



Jag tänker använda dem till att komma igång med min nya business, perfekt att starta så ;)



Kram!

2008-11-11 @ 14:10:11
URL: http://grandessa.blogg.se/
Postat av: Marthe

Hei:)

Jeg er gjerne med i konkurransen! Kjempe fine etiketter, i en super koselig blogg som jeg må en tur innom hver dag :)

Jeg ville brukt etikettene på julekort av prinsene mine, som vi sender til alle våre fantastiske venner og familie☺

M:)

2008-11-11 @ 14:20:12
Postat av: Jennie

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! Jag skulle använda klistermärkena till att försegla våra "goodiebags" som vi ska dela ut på vårt bröllop den 9 maj! Jag har läst din blogg i lite mer än ett år, och jag vill bara säga att den är toppen! =) Kram!

2008-11-11 @ 14:20:19
Postat av: Mirva

Hej Anna-Stina!



Jag är gärna med och tävlar om biletiketterna då jag är en pojkmamma till två små pojkar. Jag skulle använda etiketterna till att sätta fast på foton i albumen, sätta fast på godispåsar på födelsedagar, sätta fast på tack-kort, sätta fast på olika teckningar killarna har gjort så att vi vet hur gamla de var när teckningarna gjordes. Som du ser så skulle jag kunna ha dem till hur många som helst olika saker!



Kram Mirva

2008-11-11 @ 14:25:05
Postat av: susie

www.gratismode.se/?c=4011



bli medlem genom länken och få 50 poäng gratis!

Samla sedan ihop poäng till gratis presentkort hos bla H&M och veromoda!

2008-11-11 @ 14:53:43
Postat av: Tina

Tack för en härlig blogg!



Jag vill gärna vara med och tävla. Jag skulle bla använda etiketterna till att märka min sons böcker med...göra inbjudningskort och tack kort... om jag vinner då såklart :)

2008-11-11 @ 15:10:20
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig Tisdag! :)

2008-11-11 @ 15:13:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag kan finna många användningsområden.



Märka hennes fotoalbum ! Hennes dvd filmer ! Ha de på foton man ger bort på henne och sen skulle jag även sätta de på de julkort vi tänkt sända iväg med bilder på Nova !



Det skulle stå hennes namn och efternamn på de !

2008-11-11 @ 15:18:36
URL: http://mammajosefina.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag skulle vilja använda etiketterna som "frimärke" på inbjudningskorten till sonens ettårs-kalas (kompisarna bor ju så nära att inbjudningarna ändå läggs på lådan..)! /Maja

2008-11-11 @ 15:26:50
URL: http://majao.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tänker ge bort dem till min bästa kompis som har haft det riktigt tufft ett tag, hon förtjänar lite uppmuntran!

2008-11-11 @ 15:28:22
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: Fridatjejen

Oj, vad kul. Jag vill gärna ha sådana små klistermärken och om jag vann dem skulle jag klistra dem lite varstans för att pigga upp allting. Jag scrappar egna kort och i stället för min lilla signatur bak på kortet kan jag ha ett klistermärke där som talar om att det är jag som har gjort kortet :) Eller så kan jag klistra dem på brev, kollegieblock, mina tidningar och böcker så att den som lånar dem vet vem de tillhör. Det finns ju massor med användningsområden för vem blir inte glad över en sådan liten detalj?

2008-11-11 @ 15:41:16
Postat av: AnnikaS

Såklart att jag vill vinna sådana här fina etiketter. Jag skulle nog använda dem till att ha som "visitkort" på mina handgjorda kort eller som förslutare på cellofanpåsar och kuvert.

kram Annika

2008-11-11 @ 15:44:51
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Natali

Jag vill också vara med! Dessa hade jag använt på bla presenter och brev som man alldeles för sällan skriver.

2008-11-11 @ 15:49:30
Postat av: Ahnna

JAg skulle använda dem till inbjudnings kort som jag ska skicka i väg i början av nästa år. Då ska vi fria att mamma Ahnna har plugga färdigt. Förskollärare kommer jag vara efter studier i 3,5år och äntligen kan jag vara mamma på kvällarna och inte plugga.

2008-11-11 @ 16:05:34
Postat av: Anna

Jag skulle använda min klistermärken till att dekorera mina brev och paket med. Jag har många av mina nära vänner som bor utspritt över landet och i världen, och vi håller kontakten genom att skriva brev till varandra och skicka små present-paket med vardagslyx! Många kramar till Dig och Johanna från Mig! Tack för att ni alltid sätter en rosa guldkant på mina gråa dagar!

2008-11-11 @ 16:42:25
URL: http://amazinganna.blogg.se/
Postat av: anna

Hejsan!



Vilken rolig tävling. Jag skulle använda etiketterna till vårt dop till lilla sessan. Jag har massor av ideer men ja, det skulle nog få bli till dopet och dekorera små gåvopåsar till alla

barn, inbjudningskort osv.

Tack för en härlig blogg.

2008-11-11 @ 16:43:44
Postat av: Anna

Jag skulle använda dem på fint inslagna födelsedagspresenter eller andra spontanpresenter till finfina vänner! Typ sätta fast massa snören och så med dem!

2008-11-11 @ 16:43:59
Postat av: Li

Jag skulle vilja ha dom fina klistermärkena med prinsesskronan och texten "Lilla Li". Dom är perfekta att klistra ihop kuverten med nu när det snart är dags för julkort till nära och kära. Jag har precis flyttat till en ny stad och ska i år skicka extra många julkort till alla jag saknar i hemstaden. Tack för en bra blogg!

2008-11-11 @ 17:02:12
URL: http://www.metrobloggen.se/li
Postat av: Bantarbritta

Jag skulle använda mina till brev och paket som jag givetvis slår in med omtanke! :)



2008-11-11 @ 17:09:22
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken underbar tävlingen jag och min dotter skulle använda dom till alla brev & teckningar vi skickar till pappa som jobbar borta hela veckornaoh till vänner vi skickar paket till =)



[email protected]

2008-11-11 @ 17:40:17
Postat av: Anna

Åh jag älskar sådana rosa små gulliga saker :)

Kolla gärna in min blogg :)

2008-11-11 @ 18:17:07
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: bambi

Jag skulle använda etiketterna till att försluta alla julkort som vi ska skicka till släkt och vänner. Vi ska göra egna julkort med vår efterlängtade 2 månaders plutt! Hela släkten har längtat efter honom så dessa söta etiketter skulle göra julkorten perfekta! :)

2008-11-11 @ 18:34:29
URL: http://bambi.bloggagratis.se
Postat av: bambi

Jag skulle använda etiketterna till att försluta alla julkort som vi ska skicka till släkt och vänner. Vi ska göra egna julkort med vår efterlängtade 2 månaders plutt! Hela släkten har längtat efter honom så dessa söta etiketter skulle göra julkorten perfekta! :)

2008-11-11 @ 18:34:45
URL: http://bambi.bloggagratis.se
Postat av: mia

Jättefina klistermärken! Dom vill jag gärna vinna till min son Izzy som han kan ha och pyssla med. Han har byggt en brevlåda av kartonger och ritar brev till alla han känner just nu som han postar.

2008-11-11 @ 18:34:59
URL: http://mariakalinka.blogspot.com
Postat av: Joss

Åh vilka söta!

Jag skulle klistra dem på de recept jag tykcer är allra bäst och godast. Ett sätt att ge vissa recept 'en stjärna i kanten'!:)

Ha det bra!

2008-11-11 @ 18:36:52
URL: http://missmountain.blogg.se/
Postat av: Jennica Andersson

Jag skulle bli väldigt glad om jag vann de fina klistermärkena med prinsesskronan på! Jag vilja ha mitt namn på dem och använda dem att försluta fina påsar med då jag säljer mina egendesignade smycken, ska stå på min första julmarknad i år! Att tävlingen slutar på fredag är perfekt eftersom det är min födelsedag! :)

2008-11-11 @ 18:39:02
URL: http://www.jennicasblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa M

De är verkligen jättefina!!



Jag skulle ha de rosa med min dotters namn på. De skulle sen få pryda böcker, album, kort mm. Åh, vad fint det skulle bli!

2008-11-11 @ 18:42:41
Postat av: eldh

Vad roligt med en utlottning! Jag skulle använda etiketterna som "märkning" av mina kort och brev som jag skickar till vänner o bekanta. / Elin

2008-11-11 @ 18:45:58
URL: http://eldh.blogg.se/
Postat av: signe

hej,



Jag skulle gärna vilja vara med, jag skulle använda dom att sätta på brev till vänner.

2008-11-11 @ 18:53:38
Postat av: Susanne

Eftersom jag bor utomlands så skriver jag många brev, och desto fler skulle det bli om jag hade en liten personlig grej att sätta på. Skulle vara jättekul!! Hoppas på tur!

2008-11-11 @ 18:56:54
Postat av: Tove

Jag skulle använda sem till att försegla de små påsar med godsaker som våra vänner ska få i fiskdammen på advent. Alla vänner, ålder 2-38 ;-)

Här görs ingen skillnad...fast det är klart de skulle nog hamna på en del julklappar....kram kram

Tove

[email protected]

2008-11-11 @ 19:12:32
Postat av: Mrs. b

Etiketterna skulle helt klart få bli pricken över i på alla julklappar & julkort som ska göras i år!

2008-11-11 @ 19:32:27
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Nina

HEJ!!

Tack för en mysig blogg :)

Pysseltjej som jag är skulle jag hitta på många användningsområden, i min sons fotoalbum, när jag "scrappar" och på inbjudningar till kalas!!!

hoppas :)

2008-11-11 @ 20:01:05
Postat av: Linda

Jag skulle använda dom till min minsta tjejs inbjudningskort..till hennes 1-årskalas=)

2008-11-11 @ 20:44:18
Postat av: Cathrine :-)

Hei :-)

Jeg har så lyst til å være med i denne konkuransen. Hadde gjerne kunne tenkt meg sånne merker for å ha på lekene til skatten min, å for å ha i scrappeboka som jeg driver å lager om han :-) Det hadde vært kjempe flott!



Ha en fin kveld, med masse tv kosing å levende lys :-)

2008-11-11 @ 20:48:08
URL: http://www.prinswilliam.blogspot.com
Postat av: Emma

Är gärna med och tävlar!!

Om jag skulle vinna skulle jag använda dem till min dotter. Till bla inbjudningkort (fyller snart 2!), album, böcker, att rama in m.m.!

2008-11-11 @ 21:00:04
URL: http://fambjork.blogg.se/
Postat av: Frida Belfrage

Jag kommer använda etiketterna som ett litet affirmationskort med ett fint budskap på som jag kan sätta på paket, julklappar, kort, brev, i album etc. T o m på spegeln där hemma. Hoppas jag blir en av tre lyckliga vinnare!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-11 @ 21:11:57
Postat av: Michaela

Jag har precis upptäckt förtjusningen med att göra egna kort. Jag skulle använda etiketterna till min dotter Stellas 1.års kalas. Men jag tänkte att om jag väljer en mer neutral text så som. Vår stjärna Stella skulle jag också kunna använda etiketterna i hennes album. Lycka till med tandborstningen! /Michaela

2008-11-11 @ 21:29:26
URL: http://mittyraliv.blogg.se/
Postat av: Evelina

Dom ettiketterna skulle passa perfekt på julkort/vykort som vi skickar..Även alla små överraskning paket som vi ska smyga iväg med, skulle förgyllas med dessa etiketter....

2008-11-11 @ 22:33:52
URL: http://mevelina.blogg.se/
Postat av: Ebba's mamma (Angelica)

Hej, jag är gärna med och jag skulle vilja ha kronan och att det stod kort och gott Ebba på dom. För då skulle man kunna andvända dom till "allt" som tex inbjudningar och märka saker.



Hoppas ni får en underbar dag, Kram.

2008-11-12 @ 06:25:19
URL: http://mideco.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag skulle ge bort dem till min svägerskas son Olle! Han är tokig i bilar och jag kan tänka mig att han skulle dekorera det mesta med dem!

2008-11-12 @ 07:02:12
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: Designdrömmar

Jag skulle så gärna vilja vinna dessa underbara klistermärken. De skulle få pryda allt ifrån kuvert till böcker och mycket mera.

Kram Åsa

2008-11-12 @ 08:51:52
URL: http://designdrommar.blogspot.com
Postat av: Caroline

"Tillhör prinsessan Izabell" rosa med krona

Mitt lilla syskonbarn (lilla och lilla numer 3 år) har både syskon och kusin på väg och då kan det vara bra för henne att skydda sina leksaker, kläder, matlådor etc med dessa schyssta stickers. En perfekt julklapp! (Tänkte sno några själv och använda i framtiden när hon blir större vid tex konfirmation, sweet sixteen, student som en rolig grej) Håller tummarna!

2008-11-12 @ 09:42:46
Postat av: Gabriella

Efter 3 års slit på vårt hus är det äntligen färdigt till jul. Jag hade blivit superlycklig för etiketter med texten..Välkommen på House Warming Party..Äntligen..De hade jag satt på små godispåsar och skickat ut till familj och vänner . För nu efter 3 år är det antligen dags för inflyttningsfest ; ) //Kramar

Gabriella

2008-11-12 @ 10:31:58
Postat av: Anna-Karin Nilsson

Jag skulle använda dem till stundande barnkalas, på inbjudan & godispåsarna ..... tycker väldigt mycket om personliga saker ...... hoppas på tur!!

2008-11-12 @ 10:52:49
Postat av: Tina H

Klart jag vill vara med och kämpa för den fina vinsten! Vad jag kommer använda de till? Jag kommer använda dom till allt. Det mesta behöver lappar om vem de tillhör nuförtiden och vad är då bättre än en mycket snygg lapp? :-)

håller tummarna tills vinnaren är dragen :-)

2008-11-12 @ 11:57:00
URL: http://mammatilltva.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag vill gärna vara med och tävla. Om jag vinner tänkte jag skriva min dotters namn på etiketterna och använda till tackkorten som vi ska skicka efter dopet.

Tack för en inspirerande blogg!

2008-11-12 @ 15:25:36
URL: http://ellalily.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan! Jag heter Sara, är 14 år och älskar att pyssla. Jag brukar ofta skicka egengjorda kort till min farmor och farfar som bor ganska långt bort, just för att det är roligt för både mig och dem! Etiketterna skulle vara fina att återsluta kuverten med, även på julkortskuverten, det är ju snart dags för julkortsverkstad. :) På mina etiketter skulle det stå Kramar från Sara.

/Sara

2008-11-12 @ 17:26:20
Postat av: * M E T T E *

Hej!



Vilken rolig tävling! Jag är fotograf och skulle tycka det vore roligt att använda Petras fantastiska etiketter till att försluta kuverten när jag skickar prislistor till alla gulliga föräldrar som vill ha sina barn fotograferade. De passar också till att försluta själva paketet med de färdiga bilderna sen - vilken känsla att kunna sätta "pricken över i" med en så fin etikett!



Bästa hälsningar Mette i Båstad

2008-11-12 @ 18:37:33
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej!

Jag skulle använda etiketterna till inbjudningskort till min bilälskande son David's 2-årskalas som är i slutet av december.

:)

2008-11-12 @ 22:13:49
Postat av: Sophie

Hej!

Jag skulle använda etiketterna till inbjudningskort till min bilälskande son David's 2-årskalas som är i slutet av december.

:)

2008-11-12 @ 22:14:28
Postat av: Paula

YES! Jag vill kämpa om den underbara vinsten. Älskar att pyssla så etiketterna kommer gå åt som smör i solsken :o). Har dessutom en egen liten firma som bla säljer underbar barnmössor och det skulle vara sååååå fint att sätta dessa etiketter på påsarna jag skickar till kunder som beställer.

Håller mina tummar!



/Paula

2008-11-12 @ 22:27:58
URL: http://www.ptinredning.se
Postat av: Paula

YES! Jag vill vara med och kämpa om dessa underbara etiketter. Älskar pyssel av alla de slag så de kommer gå åt som smör i solsken :o). Till råga på allt närmar sig julen med stormsteg så här ska det klistras lappar för glatta livet.

Håller mina tummar!



Paula

2008-11-12 @ 22:33:47
Postat av: Alma

Hej Anna-Stina

Hoppas allt är bra med dig och din lilla sessa.

Jag kan bara inte motstå din blogg eller dina tävlingar. Jag hoppas att du vet vilken stor inspirationskälla du är för mig och många andra trogna läsare.

Jag vill tävla för att jag kom i finalen i förra tävligen där vinsten var ett väggord. Du gav mig hopp att tro att även lilla jag som bor ända bort i lilla Malmö kan ha chans att vinna.

Sä nu tävlar jag igen.

Om jag vinner så ska det stå min dotters namn Yasmine ett år. Hon fyller nämligen ett år om några månader och då ska vi ha ett stort princesskalas(som du har inspirerat mig till). Jag hade tänkt fotografera henne mycket under denna underbara dag för att sedan kunna skicka ett foto och det söta rosa klistermärket till alla som var bjudna och till alla släktingar som bor alldelles för långt bort, nu håller jag tummar och tår.

Tack för denna fina blogg jag får ta del av varje dag.

Kram Alma

2008-11-13 @ 00:46:08
Postat av: Mikaela R

Hej Gizmolina!

Jag kommer få en liten bebis till Jul, så om jag vann stickerserna skulle det stå "Besitos" som betyder Pussar på spanska så tänkte jag sätta fast dem på julklapparna till vår familj från lilla bebisen, ett fint budskap från en liten person som inte kan tala :) Nu håller vi alla tummar vi kan, både utanför mage och innanför den :) kramkram

2008-11-13 @ 07:33:24
Postat av: Marie

Åh vilken härlig vinst. Om jag vann skulle jag använda dem på min underbaraste bästa pojkvän och min förlovningsfestinbjudan! Jag separerade för två år sedan efter ett 19 år gammalt förhållande. Nu har jag träffat HAN med stora bokstäver.Jag är så lycklig. Inte visste jag att kärleken var så här vacker!!!! Vi ska förlova oss i Thailand i slutet av november ...(åh jag längtar!!!) och vi skulle använda etiketterna och skicka hem "inbjudan till förlovningsfesten".

Hoppas du får en härlig dag! Din blogg är så inspirerande. Kram

/Marie (..också en faschionata född 1970 ) :-)

2008-11-13 @ 09:49:43
Postat av: SannaF

Jag är jätte gärna med i utlottningen av de söta klistermärkena...

Jag skulle använda dem till min yngsta dotter, märka böcker och sådant tror jag, använda i hennes fotoalbum..... Ursöta är de iallafall.

2008-11-13 @ 16:23:30
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Mingar

Jättegulliga klistermärken! Min mamma och dotterns mormor bor ganska långt bort så vi har inte möjlighet att ses så ofta. Istället skriver jag brev till henne där jag skickar med foton på hennes enda barnbarn. Jag skulle använda dessa märken för att 'piffa' till breven. På märkena ska det stå dotterns två namn (hon har fått det ena namnet efter min mamma)

2008-11-13 @ 20:01:53
Postat av: Linda

älskar klistermärken, och dessa skulle jag mer en gärna vilja vinna:) man kan ju använda dem till allt brev, kort,när man scrappar, sätta som dekoration på paket mm... fånga dagen skulle jag välja som text om jag vann... och rosa så klart!!

2008-11-13 @ 21:07:44
URL: http://nallebrum.blogspot.com
Postat av: AnnaJo

Vilka söta klistermärken..... Jag skulle använda min vinst till att pryda min nyfödde lilla sons dopinbjudningar och tackkort. Hans namn skulle stå på klistermärkena. Hade blivit så fint!!

2008-11-14 @ 18:15:55
Postat av: Marjo

Jag har själv inga småbarn men jag har många vänninor som har småbarn i alla åldrar. och det skulle vara så kul att kunna pryda deras paket med lite roliga märken så att de fick speciella paket från tant.....

2008-11-14 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91