Jag sover nu...


Den 18:e maj förra året flög vi till Phuket för att titta på lägenheten inför eventuellt köp. Här ligger min skatt och sover på flyget.

Phuket, natten mot måndag

...så jag skriver i sömnen....zzzz.... ;-)  Min läsare Irene hade helt rätt - jag somnade då jag nattade darlingen.. så kvällen försvann.. Men även om jag hade varit vaken så hade jag nog inte kunnat blogga för internet har varit helt hopplöst idag och bara fungerat ibland så .... ny dag och nya möjligheter i morgon! :-)

Nu ska jag sova vidare...

God natt & Sov så gott. ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj så stor hon blivit på ett år bara!

Postat av: Madelene

Hej

Gud vad söt hon är.

Det ser helt undarbart ut

Kram Madelene

2008-05-19 @ 14:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91