Johannas nya "favvoplats"!


Jag tycker att det är sååå SÖTT när Johannas små fötter gör fotavtryck i sanden :-)

Phuket kl.00.35, natt mot lördag.

Johanna har hittat en "favvo plats" på beachen som hon snabbt går till när vi kommer dit.  Det är typ en "liten insjö" i en kanal där vattnet hänger ihop med havet där det inte går så stora vågor.. hmm.. inte helt lätt att förklara..  Men hur som helst - dit går hon och idag träffade hon 3 thaitjejer där som hon lekte med hur länge som helst! :-)

  
De 3 syskonen busade och lekte jätte mycket med Johanna, de badade, byggde sandslott och sprang och jagade varandra. Jag blir så glad när hon träffar barn att leka med! :-)


När Johanna lekte satt jag i sanden och tittade på och solade mig :-) Här ser ni föresten "insjön" lite bättre. Till höger i bild fortsätter den i form av en kanal ut till havet och då ser det ut som på nästa bild....


Här möter "insjön & kanalen" havet och här ser ni också hur stilla det var på beachen idag. I vanliga fall, då det är hög sässong, badar det massor med människor här :-)

Å, nu är det "Så ska det låta" på TV , det är ett program att bli glad av! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så härlig det ser ut! Det är riktigt sött med de små fotspåren i sanden ja. :)

Postat av: AnnaStina

Sara-

Tack snälla du! :)

2008-04-25 @ 21:14:57
Postat av: jouvina

ooooh, vilka underbara bilder!

2008-04-26 @ 00:51:33
URL: http://jouvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91