En sån där dag...


Jag har på mig bikini, tunika shoppad på beachen, shorts från River Island och Johanna har t-shirt från Ralph Lauren och söta rosa "byxor" shoppade här i Phuket.

Phuket kl.13.00, onsdag, +25 grader och ÖS regn + åska just nu.

Jag hade precis skrivit ett långt inlägg till den här bilden också försvann allt då jag skulle publicera den på bloggen :-( Det här är helt enkelt en sån där dag.. ;-)

Minuten efter att jag tog den här bilden på mig och Johanna så somnade hon gott mot min skulder och nu ligger hon och sover sin nap inne i soffan. Det är hennes favorit plats. När jag försöker lyfta in henne i sin säng då hon sover sin nap så vaknar hon bums och vill ut till soffan igen :-)

Jag sitter ute på verandan och skriver och regnet VRÄKER ner och det går värsta åskan. När det regnar här så REGNAR det så mycket och på ett sätt som det aldrig regnar hemma. Men tänk er att ni skulle bli helt dränkt om ni gick ut och att det t.o.m. regnar "underifrån", exakt så mycket regnar det ;-)

Vi var egentligen på väg att gå ner till restaurangen och luncha då hjärtat somnade men nu väntar vi till hon vaknat... fram till dess ska jag pigga upp mig med att blogga! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91