Vardagsrummet / Stuen.

168397-1270
Bilderna bak soffan är de jag skrev om igår, de jag gjort själv med hjälp av en fotobok. Den dagen då jag öppnade min butik så gjorde jag likadana dit..

För att få den stil vi önskade till ett så bra pris som möjligt så mixade vi Ikea & R.O.O.M. och försökte hitta smarta lösningar där det gick.

Ett exempel på det är de 2 blå/vit randiga fotöljerna + fotpallarna. De shoppade vi på Ikea. Men - då hade Ikea inte något stoff som vi tyckte om så vi shoppade fotöljerna + pallarna UTAN stoff (det kan man göra!) också shoppade jag ett fint stoff på "Åhlens" också lät vi en möbeltapetserare klä stolarna + puffarna och vips! så fick exakt vad vi ville ha! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91