Prinsesse shopping.

168397-1167
Katalogen till vänster i bild är underbar att bläddra i, SÅ mycket fint! (du kan se allt på deras hemsida också, länk nedan) Bilden på de bedårande skorna är ur deras kläd-katalog. Jag längtar till den dagen då Johanna går så jag kan shoppa fler skor till henne :-)

Den här underbart prinsessiga rosa toppen/blusen shoppade jag till min lilla sessa igår på "Jacadi". Butiken ligger jätte nära där vi bor men av någon märklig anledning så är jag nästan aldrig in där... Det har var faktiskt första gången jag shoppade där sedan den gången då jag gick runt med sessan i magen och köpte ett rosa baby-gym och en matchande "musik mobil".

De franska "Jacadi" kläderna är riktigt fina och de påminner ganska mycket om "Bonpoint" (mitt favvo märke till hjärtat). Jag kommer absolut att börja besöka butiken oftare för jag såg mycket mer än den här toppen som jag hade lust att shoppa....!

Tyvärr finns det ingen "Jacadi" butik i Sverige men om du önskar att beställa något så sender hon som driver den norska butiken även till Sverige. Hon berättade att hon har flera svenska kunder :-) Du kan se mer från dem här om du är nyfiken:
http://www.jacadi.fr  

Min favvo interiör kollektion heter "Rose Château"  så glöm inte att titta på den när ni besöker sidan! (Klicka på "Nursery" och sedan klickar du dig vidare på "suivant" knappen längst ner till höger i bilden.) Och det som är så kul är att det är ett "J" broderat på allt. J som i Johanna! :-)  (och Johansson, och JIG ....) 

Gud vad det är KUL att shoppa till de små....! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91