Sleeping beauty!

168397-1684
Johanna slog igen locken på den lyxiga förpackningen så att ni skulle få se hur den ser ut på utsidan :-)

Nu sover min prinsessa och jag sitter med hårrullar och sminkar mig och lyssnar på musik som får mig i "weekend modus" och jag blir faktiskt lite dans-sugen.... hmm... tror det är dags att boka in en party kväll i familyplannern a.s.a.p.!

Men i helgen är det jobb som gäller så idag ska jag damma av min rosa verktygskasse och sen ska jag vara handygirl hela helgen lång och det ska bli SÅ kul! När jag hade min butik så monterade och spikade och fixade jag nästan varje helg men nu blir det  inte lika ofta så jag måste checka att jag har spikar och vattenpasset i ordning ;-)

Ska göra mig klar här nu och runt 14 kommer JIG hem så att jag kan åka iväg ut och fixa ärenden. Jag är sååå "laddad" för att jobba i helgen, det ska bli FAB.! :-)

P.S TACK så jätte mycket för alla underbara mejl jag får! De lyser upp mina dagar och gör mig GLAD! Men jag hoppas att ni har överseende med att det kan ta en stund för mig att svara för jag hinner helt enkelt inte med... Dygnet har för få timmar.. Jag svarar er så fort jag får tid över.!

Kommentarer
Postat av: Angel

Låter som en underbar helg,här blir det lite fest i kväll och kalas på Söndag. Ta hand om er sötnosar

Postat av: Josefine, Blekinge

Åh, vilken härlig förpackning! Tycker det är kul när man märker att det läggs lite energi även på förpackningen, känns lite extra lyxigt och genomtänkt!

Vet inte om du brukar dricka Yogi-te? På var och en tepåse finns en liten lapp med ett fint budskap, t.ex.: "Be happy for being you" och liknande. Jag blir lika glad varje gång jag tar upp en tepåse och läser på lappen - att så lite kan göra en glad är härligt!

Nu ska jag hoppa in i badrummet och sminka mig och byta om - jobbet väntar...

Ha en härlig helg!

2007-11-02 @ 13:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91