Godmorgon måndag!

168397-643
Bilden är från då vi var i Stockholm för några veckor sedan..

Idag vaknade mitt hjärta redan 6.30 och ville ha ny blöja och mat, sen sov vi till strax efter 8 och nu kryper hon runt här på golvet och leker med mormor. Själv ska jag äta lite frukost och sen iväg ut på en walk. Känner att jag verkligen kommit mig igång med det nu och det känns SÅ skönt! :-) 3:e dagen idag faktiskt. Lovely!!

Vädret bjuder på moln och det känns som att regnet hänger i luften så idag är planen att gå en tur på stan. Min vän Lotta & kidsen har tyvärr blivit sjuka :-( annars skulle vi ha hälsat på hos dom idag. Jag hoppas de kryar på sig fort så vi hinner ses mer före vi reser hem... :-)

Ska föresten göra vad jag kan för att fixa så att jag kan lasta ner bilder också. Vi får hoppas!

Nu ska jag "fånga dagen" här! :-)

P.S ni är flera som frågat om min sessas rosa filtar. Alla kommer från "Lexington", de har en underbar baby kollektion som jag tycker jätte mycket om. Jag sålde alla de produkterna i min butik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91