Söndags lunch!

168397-252
Min veninna Trine som jag inte mött på allt för länge och mitt lilla hjärta som skrattade högt av allt bus.

Idag lunchade jag och mitt hjärta med Trine i solen på Odeon. Snacka om att vi är stammisar där nu ;-) Idag var det fantastiskt bra service och wok med scampi & kveite är min absoluta favvo!! Till det... en dagens, vad annars? ;-) Lite busig måste man få vara och dricka gott på en söndag ;-)

Lunchen blev lååång och jätte trevlig! Det var nästan 1 år sedan jag lunchade med Trine sist så det var verkligen på tiden. Det blev en total uppdatering på allt som hänt i våra liv.

´Fick en inbjudan till Odeons tisdagar som drar igång den 6: maj.... tänk - våren/sommaren 2005 BODDE jag nästan på Odeon ;-) missade i alla fall inte en enda tisdag det kan jag lova! ;-)

Josefine hade lämnat Johannas favorit leksak + 1 baby pluss i baren till mig. Tänk - förr hämtade man sitt kvarglömda Visa kort på söndagarna... nu hämtar man barn leksaker... Livet förändras!!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91