Indoor Luxury med UGG Australia & Ferner Jacobsen.


Kl.18.30. Tunika DAY, jeans Diesel, skor Acne och väska Marc by Marc Jacobs. 

Det var riktigt, riktigt trevligt ikväll på
UGG-eventet hos Ferner Jacobsen! för som ni vet så Ä.L.S.K.A.R. jag UGG´s och jag "bor" i dem heeela vintrarna. Vet ärligt talat inte vad jag skulle ha på mig på fötterna om inte Ugg fanns? Då skulle jag nog få gå barfota ;)  Hur som helst: för ett UGG-fan som mig så var det fantastiskt KUL att få ta en närmare titt på deras a/w kollektion!


David till höger och hans trevliga kollega till vänster hade kommit hela vägen från Umeå för att arrangera kvällens event i samarbete med Star-PR.

Min underbara f.d kollega, David (som var chef för Filmstaden i Umeå då jag var chef för Filmstaden i Luleå (och Gävle)), är idag daglig leder / VD för UGG i Skandinavien. Vi hade inte setts på typ 15 år så det var en GLAD överaskning! :)


En godis-butik för oss som älskar UGG´s :)


Kate från TSH och kvällens värdinna: Trine från Star-PR. TSH har synts en del i Sverige i det sista, bl.a. så har Carolina Gynning på sig en klänning från dem på coveret av senaste CHIC. (och Jessica Almenäs hade på sig en TSH-klänning på Kristallen galan).


UGG bjuder på en hel del nya styles i sin a/w -10 kollektion.


Dessa snyggingar representerar UGG i Norge. Trine = PR byrå, Paal = agentur.


Indoor luxury = lovely UGG-tofflor att värma fötterna i kyliga höst & vinter dagar.


Gott !


Kvällens event var på 2:a etagen hos Ferner Jacobsen men du finner UGG shop-in-shop på entré plan. Där hade de föresten fräschat upp ordentligt och jag blev riktigt imponerad över hur fint det var! (förutom UGG så selger de bl.a. Line of Oslo, Ralph Lauren, Alpaca Society, Mulberry, MET-jeans, Juicy Couture m.fl....).

Nu kanske ni är nyfikna på vad som gömde sig i min påse?


... ett par suuuper sköna, gossiga, varma och alldelens underbara UGG tofflor så nu får mina fötter en härlig höst & vinter :) (vi ska ta hand om våra fötter, de ska bära oss genom hela livet...).

Tusen TACK för idag Star-PR, UGG Australia & Ferner Jacobsen!

 


Kommentarer
Postat av: Karin - AlicesMamma

Ett par Ugg´s står högt upp på den här maman´s önskelista i vinter! Låter som de perfekta vardagskorna under vintern, bara att hoppa i och passar till allt. Får flörta lite extra med maken :)



Sov gott!

Postat av: Johanna

Tror att jag måste köpa mig ett par till vintern. Inte mycket som värmer lika bra som Ugg i kylan!

2010-09-10 @ 05:13:28
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh vad det såg skönt ut! Sånna ska jag önska mig i morgongåva tror jag (den dagen kommer att infinna sig på julaftons morgon så det passar ju bra!)

2010-09-10 @ 07:28:49
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilka underbart härliga tofflor! Måste kännas som att gå på moln. Ska snart sätta igång jakten på ett par nya eftersom förra årets är helt utslitna vid det här laget. Och vad kul att träffa på en kollega efter så många år. Ta hand om dig (och fötterna), KRAM

2010-09-10 @ 07:48:37
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka fantastiska tofflor, såg løvely ut!!

Sånna kunde jag gott tænka mig att førvara føtterna i i høst/vinter ;) Trevlig helg fina du:)

Kramar

2010-09-10 @ 07:56:37
URL: http://semlansmamma.blogg.se/
Postat av: Bente

De nye Acne-bootsene dine er bare sååå stilige:) Og et par tøfler av det slaget hadde passet meg ypperlig på kalde høst- og vinterdager. Jeg har fulgt med bloggen din en stund nå, og vil bare si at du gi meg så mange fine inspirasjoner, takk:)

2010-09-10 @ 08:41:42
Postat av: Postadress Torslanda

Vilka härliga tofflor!!! Och vad roligt att träffa gamla kollegor efter så många år. Ser ut att ha varit en riktigt bra kväll.

2010-09-10 @ 08:47:55
URL: http://www.postadresstorslanda.blogspot.com
Postat av: charlotte

Åh snygg tröja du har!!

2010-09-10 @ 08:59:02
URL: http://extraordinarycharlotte.blogg.se/
Postat av: Pethra

Jag är inte så värst förtjust i UGG´s men tofflorna ser gosiga & varma ut, de skulle passa perfekt på mina frysna fötter vintertid. ;)

2010-09-10 @ 09:16:19
URL: http://frupethra.blogspot.com
Postat av: Miss.Gizmolina

TACK för er positiva feedback & trevliga kommentarer! :) Ja, jag svävar verkligen på rosa moln i mina nya tofflor på morgon. Hur SKÖNA som helst!!! så de kan jag varmt rekommendera!



Det är full fart här hemma idag men jag ska förs¨ka hinna blogga ett godmorgon-inlägg snart :)



KRAMAR !!! & HAPPY fredag ! :)

2010-09-10 @ 09:20:10
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Kari

Jeg er nå eier av 3 par UGG-støvler, samt 1 par tøfler. Finnes ikke bedre støvler. Tøflene har jeg hatt i 2 år og går med dem både sommer som vinter. De er jo så gode å gå med bare føtter i. Gleder meg til å få se vinterens kolleksjon. Vet du om de selger UGG for barn hos Ferner Jacobsen?

2010-09-10 @ 10:00:18
Postat av: chatarina

Hej!! Vad mysiga tofflorna ser ut:) Jag vill ha ett par Uggs till vintern..vet inte vilken färg bara... Ha en bra fredag..i Gävle skiner solen :)

Kram

2010-09-10 @ 10:10:39
URL: http://www.chatarinasvrld.blogspot.com
Postat av: Camilla

LOVELY TOFFLOR OCH SKÖN SVENGELSKA ;)

2010-09-10 @ 10:13:35
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Reidun

Hei!

Ja her var det mye lekre Ugg sko å se....blr nok et par i høst..de tøflene ser jo bare herlige ut.Så flott du er med ponchoen og de supre skoene...helt min smak ..ha en super fredag.

2010-09-10 @ 11:00:36
Postat av: Mirva ♥ m. sönerna -04 & -05

Underbara tofflor!



KRAM & trevlig helg!

2010-09-10 @ 11:31:02
Postat av: BINA

Ha en bra helg! =)

2010-09-10 @ 13:10:22
URL: http://olasdottir.blogg.se/
Postat av: Evelina

Umebor på besök är aldrig fel! ;)



Eventet såg riktigt trevligt ut och tofflorna lika

så! ;)



Ha en underbar helg! :)

2010-09-10 @ 15:03:58
URL: http://eveangelina.blogspot.com
Postat av: Ditte

Ugg tofflor har jag och tycker om dem, jättemysiga. Men Uggs i övrigt tycker jag är riktigt fula. Men tur man tycker olika! Du passar i dina och de är fina på dig.På dina bilder var de fint exponerade.

Jag har två par Uggs i olika färger, men det hjälps inte. Jag kan inte vänja mig vid att ha dem på fötterna även om det är kallt.

Tycker de är jättebra och praktiska till barn. Har köpt två par till mitt barnbarn

2010-09-10 @ 19:49:39
URL: http://akker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91