Yaya´s, tuk-tuk & naken-chock.


På väg mot Yaya´s söndag runt kl. 17.30. Johanna hittade ett par gamla solbriller precis innan vi gick ut och skulle absolut ha på sig dem eftersom vi skulle till "Thailand" och äta ;)

Igår hade vi sista kvällen med mormor för den här gången och då tog vi med oss henne på vår favoritrestaurang Yaya´s där vi åt fantastiskt god thai-mat och fick härlig Thailand-feeling + en galen naken-chock :)


Jag hade på mig linne Ti-Mo, tunika Line of Oslo, pälsen sålde jag i min butik, jeans + väska Zara och skor från Ugg´s. Min utväxt ska vi inte prata om... försökte få time hos min frisör redan för tre veckor sedan men han var fullbokad fram till mitten av mars så jag går bara och väntar...


Som ni ser så håller vi på att skratta ihjäl oss och då kan man ju undra vad vi skrattar åt? Alltså nu måste jag varna känsliga bloggisar för här kommer en naken-chock ;)


Vad var det jag sa ! Naket och galet! ;)  Mr.Yaya´s precis hem från Thailand med 7 nya tatueringar och en av dem ser ni här. Ett par Singha elefanter.


Det är denna trevliga kille rumpan tillhör och här ser ni en till tatuering som är lika galen som den förra. Siffrorna är det datum då han skulle resa hem från Thailand + det datum då biljetten skulle bekräftas. Jag tycker att det är så underbart med spontana, crazy människor. You rock Mr. Yaya´s! :)

Från naken-chock till tuk-tuk lek....


Mormor & Johanna på väg mot Nai Harn Beach... (önsketänk!)


Johanna älskar att leka med tuk-tuk´en och jag tror hon saknar Thailand lika mycket som mig.

Som ni ser så hade vi en riktigt trevlig kväll ! och nu dröjer det till ni ser nåt naket här på Gizmolinas igen. Puh... det blev nästan lite mycket här i min rosa feelgood oas ;)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hei! Ikke noe "problem" at du viser en så flott rumpe da;-) Og en skikkelig vakker mann og, det liker vi! Nå skal jeg ta med meg nyeste Kamille Mor og barn og gå og legge meg!:)

(PS: Jeg tror virkelig du hadde kledd oppsatt hår jeg...syns aldri vi ser deg med det...?:) Bare et forslag!)

Klem til deg!

2010-03-01 @ 21:52:18
Postat av: Madeleine Gbg

Hej! Har du absolut sett värre rumpor än den där kan jag säga! hahahaha. Den var ju riktigt spänstig! :-)

Nu har vi 24 dagar kvar tills vi drar och dina fina bilder på Johanna med din nya fina kamera övertygade mig just nu till att köpa en ny innan vi åker! Kram kram

Postat av: Madeleine

Såg ju som tur ut att vara en fast rumpa...haha



Måste säga att bilderna på dig överst är så himla fina, känns som de är fångade i "ögonblicket":)



Ha det bra. Kram

2010-03-01 @ 22:42:57
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: S

Så flotte bilder av deg!

2010-03-01 @ 22:50:44
Postat av: KarolinaM

Haha, ja men du man måste "bryta av" det rosa ibland också, och varför inte göra det med en rumpa!?



Kram på er!

2010-03-01 @ 22:53:35
Postat av: Maria från Luleå

Haha, tror jag måste besöka den restaurangen nästa gång jag besöker din stad!! =) Underbart, sitter med ett leénde på läpparna!!

Varför har vi inte såna restauranger i lule?? ;)

ha en fin kväll, kram

2010-03-01 @ 23:00:11
Postat av: Matilda

Niiice! Lite naken-chock piggar alltid upp i vinterslasket :-)

Och han såg ju inte dum ut framifrån heller :-D

Vill bara hälsa och tacka för min fina tunika och sjal från Nordljus som jag vann hos dig. Jag känner mig så fin när jag använder dom!

Massor av kramar!

2010-03-01 @ 23:03:09
Postat av: Therese

Så søt du er!!

Sov søtt;)

2010-03-02 @ 00:16:17
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Tusen TACK för trevliga kommentarer, fina komplimanger och positiv feedback ! :)



Madeleine: Trevlig resa !!! jag är sååå avis på dig som ska till paradiset..



Matilda: Åh så kul att höra att du tyckte om din vinst. Det gör mig glad ! :)



KRAMAR till er alla ! :)

2010-03-02 @ 01:20:17
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Ninni [Foto & Vardag]

härliga bilder :D

2010-03-02 @ 08:21:20
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Mirva ♥

Haha! Vilken SNYGG kille med en vältränad rumpa! ;-D Nånstans ser jag svenske Pontus Gårdinger i honom :-)))))

2010-03-02 @ 08:49:14
Postat av: karolin

Hahah vad roligt! Fick mig ett gott skratt på morgonkvisten! Tack Anna- Stina. En morgon med sol och så det här. Din blogg är ALLTID Inspirerande, rolig och alldeles alldeles UNDERBAR! Nu känner jag att det blir en bra dag!



många kramar/Karolin

2010-03-02 @ 09:05:27
URL: http://morgongavan.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilka härliga bilder du lagt ut, och det var en rätt härlig rumpa också! Skönt galen kille det verkar vara. Vad roligt att du är nöjd med kameran, jag funderade faktiskt på den häromdagen... undrade om du var nöjd med den. Använd bara den ett tag och du kommer knappt att kunna gå tillbaka till din gamla. Det är jag tyvärr tvungen till eftersom min nya fina har gått i golvet... Nåväl, det bör vara tillbaks från service om en vecka. Ha en underbar tisdag. KRAM

2010-03-02 @ 10:42:16
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Graviditetsbloggen

härlig resa.

2010-03-02 @ 11:58:42
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Killen påminner om Martin Stenmarck

2010-03-02 @ 12:02:22
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Tindra

Härliga bilder, vad kul ni verkar ha, och du är såååååå galet lik din mamma! =)

2010-03-02 @ 17:41:33
Postat av: Ana

Wow, vilken bakdel...måste säga att jag gillar din blogg stark...tyvärr är jag dålig att lämna kommentarer, men det ska bli ändring på detta...tack för all inspiration du delar med dig av!



Kram Ana

2010-03-04 @ 08:30:18
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Madelene

Han var ju riktigt snygg ;)

2010-03-04 @ 12:11:27
URL: http://madelenehildahilden.blogg.se/
Postat av: MR YAYA´S

En liten fotnot/tilegg till alla som har sett bilden på min bakdel.

Skulle jag bara vilja tillägga att det är

Chang elefanterna!!!!!

Och tack på förhand för alla trevliga komentarer om mig Mvh Christian (Mr Chang)

2010-03-11 @ 04:08:10
Postat av: Juicy Couture Outlet

Very good, looking forward to the latest article!

2012-04-01 @ 07:10:06
URL: http://www.juicycoutureoutlet-us.org/
Postat av: Juicy Couture Outlet Online

Your articles always have insights, very good, continue to work hard!

2012-04-01 @ 07:10:34
URL: http://www.juicycouturesoutletstores.com/
Postat av: Michael Kors Outlet Online

A very worthwhile collection of articles,thank you share!

2012-04-01 @ 07:10:55
URL: http://www.michaelkors-outletstore.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91