Tävling; Vinn kläder för 700kr hos How to Kiss a Frog!




Mina kära bloggläsare!

Det är en ära att få kicka igång en tävling med min samarbetsparner
HowtoKissaFrog. Vår & sommarkollektionen består av bedårande fina plagg till både prinsar & prinsessor i åldern 0-12 år och vinsten är valfria kläder för 700sek.




Du finner bilder på hela kollektionen hos HowtoKissaFrog.

VINN KLÄDER FÖR 700KR HOS HOW TO KISS A FROG!

För att vara med i tävlingen så skriver du en kommentar till mig i detta inlägg och berättar vilket / vilka plagg du önskar om du vinner.  Tävlingen pågår t.o.m. söndag 21:a mars.

Kram & Lycka till !


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hei! Hvis jeg vinner ville jeg valgt t-skjorten med sjiraffen på og den blå shortsen, som jeg ville gitt til tantebarnet mitt som er litt over 2 år.



Ha en fin ettermiddag/kveld:)



Hilsen Camilla

Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Jag vinner mer än gärna de blå baggy shortsen till min lille prins!

2010-03-16 @ 16:26:15
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Jessica.S

Hejsan!!

Är gärna med och tävlar. Om jag vinner så skulle jag nog välja den söta t-shirten med giraffen på åt lillkillen min eller den söta vita klänningen åt min lill/stora tjej =o)



Ha en bra dag!!

Kram!!

2010-03-16 @ 16:34:49
URL: http://enheltovanligtvanligdag.blogg.se/
Postat av: lotta

Hvis jeg er så heldig at jeg vinner ,ville jeg valgt den turkise kjolen med røde og grønne blomster og blader på og stor sløyfe ved halsen.Den ville vært en perfekt kjole til jenta mi som fyller 6 år 4 juni ( og selvfølgelig er igang med nedtelling allerede;)

2010-03-16 @ 16:40:06
Postat av: Linda

åh den vita klänningen med kort ärm hade passat min prinsessa perfekt (om jag skulle vinna)

2010-03-16 @ 16:45:40
Postat av: Anette

Heisann!



Ååååh HowtoKissaFrog har såååå mye fint!! Har ventet lenge på denne konken;) Venter en liten gutt eller jente til våren. Så blir det jente hadde jeg valgt en av de søte kjolene, en gutt hadde jeg valgt en av de fine skjortene deres;)



Goood kveld! Klem

2010-03-16 @ 17:34:19
Postat av: Kristin

Det finns så muycket fint. Men hängselklänning med prickar och guldiga knappar hade jag valt till min lilla tjej. Mvh Kristin

2010-03-16 @ 17:51:17
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Elle

Hejsan.

Om jag eventuellt, kanske, möjligen, skulle vinna ;) så har jag spanat in den underbara vita klänningen med puffärmar till min lilla, stora tös som är 5 och ett halvt år. Jag tänker mig henne med klänningen, bara solbrända, ben (och förmodligen med plåster på knäna ;) och ett par helt underbara gladiatorsandaler i brunt skinn som jag köpt till henne från danska Bisgaard. Hennes långa bruna hår i två slarviga flätor.



Jag håller alla min tummar.... Mvh Elle

2010-03-16 @ 17:58:05
Postat av: Anne

En sommarklänning till min dotters sjuårskalas...

Detta märke är superfint med toppenkvalitet. Jag hoppas min Ebba vinner - då blir hon lycklig.

2010-03-16 @ 17:58:59
URL: http://www.mysfabriken.se
Postat av: Bonnie

Hejsan



Jag tycker alla deras kläder e underbara. Tyvärr kom jag inte in nu o kunde se allt snyggt i shoppen utan bara på bilderna.



Jag skulle gärna ha en liten klänning till min lilla sessa!



Kram

2010-03-16 @ 18:09:44
URL: http://bonniesvitarum.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vill gärna vara med och tävla. Sitter och tittar på kollektionen och min lille prins Herman 2,5 år pekar på den vita klänningen med puffärm och säger, -sån prinsessklänning vill Herman ha! Då smälter man. Men om jag vinner skulle det nog bli en tuff skjorta till prinsen, eller vad tycker du;)

Kram Anna i Landvetter

2010-03-16 @ 18:58:38
Postat av: Josefin

Vilken perfekt tävling nu när vår & sommargarderoben måste fyllas på.

Tyvärr kommer jag inte in på deras hemsida men det gör inget för om jag vann skulle jag, utan att tveka, välja den vita klänningen som tjejen högst upp till vänster i dina bilder har på sig.



Nu hoppas jag min otur vänder och att min sessa vår sväva runt i den underbara klänningen i sommar.

2010-03-16 @ 19:09:05
URL: http://smaochstoraaventyr.blogg.se/
Postat av: Julie G

Hei!

Så utrolig fine klær! Jeg hadde valgt kjolen som jenta med den stooore kjærligheten på pinnen har. Den var kjempesøt! :) Håper jeg vinner! ;)

2010-03-16 @ 19:24:28
Postat av: Slæsh

Hei:) Denne konkurransen har jeg lyst og være med på. De har så mye fine klær at jeg klarer ikke velge,så hvis jeg vinner vil jeg at du skal velge ut et plagg til min prinsesse som blir 2år i mai:)

Du har helt min smak og tviler ikke på ditt klesvalg i det hele tatt,hvis jeg vinner...;)

2010-03-16 @ 19:26:58
Postat av: Marika

Mycket svårt att välja. Så mycket fint! Någon av de härliga sommarklänningar i massor av färger och mönster :)!

2010-03-16 @ 19:28:31
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Oj då, inte alls så lätt att välja. Det får bli klänning till Alicia och den är det bäst att hon själv får välja och till Oliver blir det en av deras fina skjortor. Pojkkläderna är ju superfina, härligt att slippa se grälla färger och tryck!

2010-03-16 @ 19:45:22
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: marie

Om jag skulle vinna skulle jag nog välja ett par blå baggy shorts med någon emil skjorta till min prins August!

2010-03-16 @ 20:33:42
Postat av: Jessica

Om jag skulle vinna skulle jag önska vit t-shirt med giraffen på. Tack för en mysig blogg. Kram

2010-03-16 @ 20:36:13
Postat av: wojtan

Hej



jag är mer än gärna med och tävlar. Om jag vinner å får någon av mina tjejer den vita underbara klänningen att dansa runt i.



Kram åsa

2010-03-16 @ 20:45:47
URL: http://www.wojtansblogg.se
Postat av: Mirva ♥

Hej!



Äldsta sonen fyller 6 år om drygt en månad och det gäller att vara fin dagen till ära så jag skulle välja varsin ljusblå skjorta, både till honom och till hans lillebror. Dessa somriga skjortor matchar ju med både långbyxor, shorts och så kan man ha dem med vita t-shirts under. Drömmer lite till...



KRAM Mirva

2010-03-16 @ 20:56:12
Postat av: Anna - Perlamamman

Jag skulle välja två sommarklänningar, de fina med lite puffärm och volangkant på fickan (?), till mina fina döttrar som de kunde ha på sina resp födelsedagar i sommar :-)

Dessa: http://www.howtokissafrog.com/images/kollektionss201010.jpg

2010-03-16 @ 21:09:53
URL: http://perlamamman.blogg.se/
Postat av: CamillaB

Åh vilka underbara kläder!! Om jag skulle vinna så vill min lilla prinsessa ha den vita singoallaklänningen. Tack för en bra blogg!

2010-03-16 @ 21:16:35
Postat av: Fiffilura lite

Åh...mina systerdotter har tvillingflickor som blir 2 år i sommar. Det vore allt nåt att komma med varsin fina klänning till dom!! Den vita med puffärm på bilden är ju jättesöt!

2010-03-16 @ 21:35:45
URL: http://fiffiluralite
Postat av: Fiffiluralite

Åh...mina systerdotter har tvillingflickor som blir 2 år i sommar. Det vore allt nåt att komma med varsin fina klänning till dom!! Den vita med puffärm på bilden är ju jättesöt!



( Såg att ni också varit på Phuket. Längtade tillbaka då jag såg bilderna från Freedom Beach...)

2010-03-16 @ 21:37:56
URL: http://fiffiluralite.blogspot.com
Postat av: Katharina

Vilka otroligt fina kläder och barnen söta som karameller.

Jag blev mormor till världens goaste kille för snart sju månader sedan och han ligger mig sååå varmt om hjärtat. Det skulle vara jätte roligt att ge något fint till honom.

Jag lämnar ut min dotters och barnbarns blogg för allmän beskådning:)

Kram Katharina

2010-03-16 @ 21:42:41
URL: http://sarisnorberg.blogg
Postat av: Linda Johansson

Jag tycker den blommiga klänningen med rosett vid halsen är helt underbar. Så sommrig & så sööt ! Jag är gravid & hade förmodligen valt ut några söta baby kläder till underverket som ligger i magen & har det gott. Tack för en härlig blogg !



Kram Linda

2010-03-16 @ 21:49:37
Postat av: Sussie

Bara namnet How to kiss a frog gör ju att man uppdatera garderoben! Har man som jag en tjej som redan har en full garderob (vilken liten tjej har inte det) men oj va det är lätt att handla ännu mera :)

Så otroligt svårt att välja något då det mesta faller mig i smaken.

Hoppas på vinst!

Kram Sussie

2010-03-16 @ 22:09:44
Postat av: kim

oh! ännu en fantastisk tävling!



om jag skulle ha turen på min sida skulle jag välja en utav de underbart sockersöta klänningarna till vår dotter, helst den med rosett vid halsen. om det blir något öre över skulle jag välja något sött litet bebisplagg då vi väntar ett syskon till hösten.



jag håller tummen så den blir blå, det är det värt för den här tävlingen ;)

2010-03-16 @ 22:38:31
Postat av: Hege

Så nydelige barneklær ! Jeg ville helt klart valgt den nydelige hvite kjolen med korte ermer til min prinsesse. Ser henne for meg brun og fin og barbent i sommerkjole =)

2010-03-16 @ 23:51:08
URL: http://olettedesign.no
Postat av: Naomi

Blå shorts till lill prinsen får det bli. Såååå ljuvliga kläder, det är svårt att välja :)

2010-03-17 @ 03:24:27
Postat av: Sara

Jag hade nog valt den vita klænningen med en rød och lila blomma uppe vid halsen, till min Selma!! (från Spring & Summer 2009) fantastiska klæder, jag håller tummarna;-)

Ha en fin dag!

Kramar

2010-03-17 @ 07:44:49
Postat av: lotta

Jag hade valt den vita blusen med volangkrage o små knappar fram till min lilla tjej.

2010-03-17 @ 07:53:47
Postat av: Evelina

Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha klänningen med fyra knappar på överdelen (sååå söt, och påminner om de hemsydda klänningar jag själv hade som liten), skulle också önska den a-linjeformade klänningen med stora blommor i rött med gröna blad på turkos botten (sååå cool och skulle vara så söt på min lilla sessa).



Tack för en inspirerande och HAPPY blogg!!!



Kramkram

2010-03-17 @ 08:34:20
Postat av: Tonje

Åååå..her var det så masse fint at det blir vanskelig å velge altså. Men, en av mine favoritter er den mørk rosa/lilla kjolen med blomst på (jente sitter med kjærlighet på pinne og ei rose i hånda. Den tror jeg vesla mi på snart 2 blir kjempefiiiiin i :-)

Ha en fin dag - digger bloggen din forresten, syns det er så fint at du har tips om klær som både er litt dyrer og rimelige. Thanks!

- Tonje

2010-03-17 @ 10:03:25
Postat av: Therese

Hei!

Så spennende! Elsker disse klærne!!!

Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, blir nok Marikken glad for den blomstrete kjolen på det første bildet...;)Er mange ting her som må handles til mine to prinsessers sommergarderobe..:)

Ha en fab dag!!

Klem

2010-03-17 @ 10:51:58
Postat av: Anna

Tänk att få se mina älskade tjejer hoppa och dansa runt i dessa underbara kläder. De skulle bli överlyckliga och jag med. De skulle dansa runt som älvor runt midsommarstången.



Nu ser jag fram emot att vinna dessa underbara, ljuvliga mysiga kläder till mina sockertoppar.



Kram Anna

2010-03-17 @ 10:52:17
Postat av: Cissi

Till mina två prinsessor skulle jag välja klänningarna som är ljusgröna med gröna och cerisa blommor på, så söta. Det bästa är att det finns två olika modeller då kan dom få varsin men ändå vara lika i färgerna!

Skulle passa perfekt till dansen runt midsommarstången!

Tack för en underbar blogg!

Kram Cissi

2010-03-17 @ 11:13:52
Postat av: Åsa Johansson

Det fanns så otroligt mycket fint att välja på men mina hjärtan skulle bli så fina i var sin vit klänning med puffärm till sommaren eller den brun/vita med bruna knappar! Tack för en jättebra blogg. Kram Åsa

2010-03-17 @ 11:40:21
Postat av: Heidi

Jeg er sååå gjerne med, elsker de klærne!♥ Denne sesongen var det mer farger enn vanlig, men det var gøy. Jeg tror jeg ville ha valgt et av de fargerike skjørtene, de kan kombineres med så mye. Min datter som 3 år til sommeren elsker å pynte seg og hadde blir kjempesøt i et sånt!:)

2010-03-17 @ 12:07:58
URL: http://frufly.blogspot.com
Postat av: EvaH

Åhh, jag skulle gärna vilja ha farfarströjan och shorts till min lille Nils.



Fast det är svårt att välja då de har så mycket fint och personliga kläder för barn.



Kram

Eva

2010-03-17 @ 16:00:41
Postat av: LottaE

Hej!

Fin blogg du har - så inspirerande!

Jag skulle välja en klänning till in 6-åring och ett par kortbyxor till min 4-åring. Eller kanske något annat... Det finns ju såååå mycket fint att välja bland!



Hälsningar Lotta

2010-03-17 @ 16:33:07
Postat av: Malin K

Jag skulle bli så glad om jag vann då jag går hemma m små barn o inte har ekonomi att handla så mkt nytt till mina tre små godingar. Vilka plagg spelar dock ingen roll då jag tycker att i stort sett allt är fantastiskt. Precis som du! Tack för en superbra blogg!

Kram Malin

P.S. Mina barn är en pojke på 6 år, en flicka på snart 3 år o en pojk som blir 1 i sommar D.S

2010-03-17 @ 17:25:45
Postat av: June

Heja!

Vil kjempegjerne være med i trekningen av denne konkurransen og ville valgt den fine lilla kjolen med alle blomstene på til en (eller begge) av prinsessene mine hvis jeg skulle være heldig å vinne!:)

Klem June!

2010-03-17 @ 17:49:07
URL: http://www.junesdagbok.blogspot.com
Postat av: Anonym

Snart slipper vi vinter och rusk. Tänk att lagom till våren få klä flickorna små, i varsin klänning ljuvligt blå. De skulle bli så nöjda och stolta båda två, att deras mamma sannolikt skulle fantstiskt få må.

2010-03-17 @ 17:50:09
Postat av: Anna

Jag är gärna med och tävlar men eftersom att man varken kan gå in på shopen för tillfället eller kolla på kollektionerna så kan jag bara säga att jag gärna köper någon av dom fina klänningarna till min älskade dotter Lova.



Kram

2010-03-17 @ 19:04:59
Postat av: New England Style

Om jag vann så skulle jag välja den fina klänningen som tjejen framför hängmattan har på sig! Till min dotter Wilma för att hon älskar att gå i klänning och detta var verkligen "klänningarnas klänning"! :-) Tack för en super blogg!! Kram Alexandra

2010-03-17 @ 19:06:30
URL: http://oceanshowroom.blogspot.com
Postat av: Postadress Torslanda

Något fint till den lilla fina - klänningen med puffärmar är ljuvlig! Den skulle jag välja till min lilla prinsessa.

Tack för en inspirerande och härligt positiv blogg. Du är en vitamininjektion som verkligen bjuder på dig själv. En mycket personlig och speciell blogg. Keep up the good work!

2010-03-17 @ 19:30:30
URL: http://www.postadresstorslanda.blogspot.com
Postat av: Linda



Har två små sötnosar som hade blivit såå sommarfina i någon utav dessa underbara klänningar!!

2010-03-17 @ 19:52:11
Postat av: Emma

Den fantastiska klänningen med knappslå och puffärmar skulle vara underbar att klä vår lilla tös i. Vårt yrväder fyller snart ett år och det vore toppen att tjuvstarta vårsäsongen med en kalasfin födelsedagsklänning :)



Mvh Emma

[email protected]

2010-03-17 @ 20:01:00
Postat av: Malin

Jag tycker så mycket om klänningen längst ner till vänster. Vi längtar verkligen till sommaren här hos oss: dottern trivs inte alls med detta väder och tänk så roligt att leka sommar inomhus istället, med denna klänning som är en riktig sommardröm :)

2010-03-17 @ 20:45:19
Postat av: Mingar

Efter att ha tittat på vår- och sommarkollektionen längtar jag efter sommar och sol!! Jag föll för klänningen med blå och vita blommor på röd botten för den är så gudomligt söt! Även klänningen som finns med på bilden med receptet 'Heaven on a plate berry crumble' är jättesöt. Någon av dessa skulle vara önskvärda vinster :).

2010-03-17 @ 21:00:54
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så otroligt fina kläder. Jag drömmer om ett par söta blå shorts till min Ludde :)

2010-03-17 @ 21:21:08
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Ell

Hej!

Vitt vitt vitt är vad jag älskar, dock väldigt trött på snön... Den vita puffärmsklänningen till mitt yrväder skulle vara en dröm!

2010-03-17 @ 21:38:57
Postat av: Jennie

Hej! Jag har en liten ärta i magen som förhoppningsvis ska utvecklas till en underbar bebis. Det skulle vara fantastiskt kul att få kickstarta det hela med en tuff liten garderob. Jag vet inte könet ännu men det spelar mindre roll i sammanhanget eftersom jag tycker om samtliga kläder ur kollektionen:)



Ps. Älskar din glädje- och inspirationsblogg!

2010-03-17 @ 23:21:49
Postat av: Anna-Carin

Hejsan!! Hade gärna vunnit en supersöt klänning till min lilla fyraåring!! Underbar dotter i en underbar klänning!! :)



Tack för en härlig blogg!!

2010-03-18 @ 00:19:56
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Hej! Åh vad jag blev GLAD över en tävling från detta underbara märke=)



Vi ska ha en riktig familjesommar i år har vi bestämt med långledigt och vi kommer vara på Mallorca 3 veckor. Jag har därför börjat leta snygga sommarkläder till mina prinsar på 3 & 4 år. Jag föll pladask för de ljusblå skjortorna med brodyr då jag tycker det är helt underbart med killplagg som är mer unisexa och "söta", pojkar ska ju jämt vara tuffa, men såklart vill även små prinsar har söta kläder...Så jag vet att både de och jag skulle bli överlyckliga och kläderna skulle bli väl använda!



Kram Erica

2010-03-18 @ 01:15:28
URL: http://erica.myshowroom.se
Postat av: Sandra

Helt underbara kläder, min treåriga dotter och jag skulle älska de flesta klänningarna i sommarkollektionen, men den vita med puffärm vore en riktig midsommardröm!

2010-03-18 @ 08:10:25
URL: http://www.villemo.se
Postat av: Emelie

Vad härligt med en ny tävling med detta underbara klädmärke. Tyvärr kommer jag inte in för att se bilderna, men en liten klänning, gärna den vita med puffärmar, skulle jag gärna vinna till min lilla tjej. Förhoppningsvis kan hon ha den på sitt 2-årskalas i sommar. Tänk vad snabbt det går... igår var hon en liten bebis i min famn och idag skuttar hon omkring på dagis, vår lilla tjej.



Tack för en mysig blogg!



/Emelie

2010-03-18 @ 08:38:33
Postat av: Finna

Kommer inte in på kollektionerna på hemsidan så jag kan se kläderna, men jag vill gärna vara med och tävla om en fin Emilskjorta till min son på 7 mån och gärna en liknande till min bonusson på 8 år. KRAM!

2010-03-18 @ 09:16:44
URL: http://finna.wordpress.com
Postat av: Linda

Klart man vill vara med och tävla:) jobbar som undersköterska till vardags så lönen är inte den högsta men jag älskar mitt jobb, känner att jag gör en insatts för alla människor jag möter. Tycker din blogg är bäst! Läser den varje dag! Kramis

2010-03-18 @ 09:50:05
Postat av: Malin

Hej!



Vill börja med att tacka för en superbra blogg som inspirerar och motiverar ständigt!



Jag skulle gärna vilja vara med och tävla och om jag vinner så skulle jag välja den söta sommarklänningen med guldknappar och hängslen åt min lilla tös!



Kram!

2010-03-18 @ 11:22:19
Postat av: Wenche

Jeg kommer dessverre ikke inn og får sett bildene av det de har i shopen, men vil gjerne være med i konkurransen likevel hvis det går an;)

Hvis jeg vinner ønsker jeg å vinne en sommerkjole til min datter Stina på 7 år:) Blir det noe igjen på gavekortet ønsker jeg å vinne babyklær, min eldste datter skal ha baby, gutten kommer i juni:)

Klem:)

2010-03-18 @ 11:28:32
Postat av: Helene

Her var det MYE fint!! Hvis jeg vinner ville jeg gjerne hatt en blaa shorts til lillegutt paa 2 aar! Takk for en herlig blogg :)

2010-03-18 @ 11:35:05
Postat av: Mia

Oj, tänk att få välja bland dessa underbara dressar till en underbar liten sessa! Drömmen för både mor och dotter! Föll genast för den ärmlösa klänningen i mönstrat tyg med knappar fram eller en underbar vit singoallablus med krage som finns på deras sight.



Kram för en underbar blogg!

2010-03-18 @ 11:42:14
Postat av: Ida

Jeg har ei jente på 3 år og ei lita jente i magen som kommer ut en gang i mai. Jeg tror nok jeg ville valgt ut matchende klær til de små jentene :) Masse fint fra "How to kiss a frog", men akkurat nå fikk jeg feilmelding på nettshopen deres. Men jeg elsker stilen og merket - så det blir nok ikke så vanskelig å velge ut noe om jeg skulle være så heldig å vinne :):)



Takk for en super blogg!

2010-03-18 @ 13:36:24
Postat av: Linda S

Jag skulle vilja ha de fina blå skjortorna och den vinröda klänningen med matchande jacka.



2010-03-18 @ 14:35:32
URL: http://21.appelklyftig.com
Postat av: chissra

den fina klänningen med knappar till min uncerbara lilla prinsessa

2010-03-18 @ 15:58:30
URL: http://chissra.wordpress.com
Postat av: Åsa Wallgren

Wow vilken trevlig tävling.

kommer inte in på nyheterna men skulle vilja hitta ett par fina skortor till mina söner då vi ska på bröllop i sommar typ ett par de har på rean: CLIFF shirt blk/wht vore jätte fina.

nu håller jag tummarna så hårt.

2010-03-18 @ 17:59:04
Postat av: Sandra J

Hej AnnaStina



Klart att man får slänga in en kommentar och hoppas på turen! Skam den som ger sig ;-P

Kommer inte in på shoppen och kan se kläderna.. Nåväl, jag hade gärna velat vinna en fin skjorta till min söta prins (skymtade en blå fin på en av grabbarna på dina bilder) och kanske en fin klänning eller body till min kommande lilla sessa. Hade blivit super lycklig :-)



Ha en fin kväll och må så gott! // Kramar Sandra J

2010-03-18 @ 20:30:24
Postat av: Louise & Adam

Jag skulle så gärna vinna en snygg blå skjorta och ett par shorts till min blonda prins, då skulle han likna sin idol Emil (i Lönneberga) ännu mer! :)

Håller tummarna!

2010-03-18 @ 20:45:39
URL: http://louisecaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

ljuvliga bilder från en ljuvlig kollektion! farligt, farligt - men härligt, härligt :)

första gången jag såg bilder föll jag direkt för den fantastiska klänningen med klockad trekvarts-ärm och volangkantad krage (bilden efter inledningsbilden i presentationen). Kompositionen med den stora härliga blomman i håret är helt ljuvlig och skulle passa min lilla lintott perfekt när hon dansar runt på sommarens stora begivenhet, sitt 4-års kalas!



Nu håller vi tummar och tår för att det är vår lycka den här gången :)



Kram till dig och din lilla prinsessa, hoppas ni får en härlig helg!

2010-03-18 @ 21:48:46
Postat av: Anna

De har så otroligt fina barnkläder "How to kiss a frog"!

Kommer ihåg innan jag själv fick barn och "DelaRoute" var relativt nytt som postorder och jag såg en kollektion som påminner enormt om "How to kiss a frog"s vår/sommar kollektion. Tidlöst på något sätt och enormt söta kläder!

Jag kommer ihåg att jag tänkte att om jag någongång får barn ska jag köpa de här kläderna.

Nu har jag två och det vore en dröm att få välja ut plagg från den här vackra kollektionen. Skulle ha beslutsångest till sista minuten men en av de vackra klänningarna den med färggranna blommor eller den med lite volangärm och fickor som ser lite sidenliknande ut.

Leon som blir 2 år i sommar får en skjorta eller grå kofta om jag skulle vinna.

Tack för en blogg som håller inspirationen och glädjen igång!

Kram Anna

2010-03-18 @ 21:49:42
Postat av: Cecilia Östrand

Halloj vilken underbar kollektion, man vill ju bara ha allt.... Har en prins på 5 år och en prinsessa på 7 månader och tycker att det är lite kul när dom har kläder som matchar varandra. Skulle nog välja en klänning till tösen och en skjorta till killen. Tycker att din blogg är bland de bästa läser den i princip varje dag man blir både inspirerad och glad Tack för all trevlig läsning!

Cecilia Östrand

2010-03-18 @ 22:43:40
Postat av: Åsa

Hej, hej :)

Åh, så otroligt fina kläder!! Världens finaste lilla Lovisa som blir 2 år idag skulle bara älska att få dansa omkring i den rosa, mönstrade och alldeles fantastiska klänningen jag så på sidan två (den med volangkrage och volangärm). Vi uppvaktade henne imorse med en rosa liten CD-spelare (tips: Philips AZ102C) som hon genast började rocka lös till...vickade lilla blöjrumpan, stampade takten och snurrade och snurrade :) Kram /Åsa

2010-03-19 @ 12:06:58
Postat av: Amanda

Hej! Skulle vara så roligt att få klä mina två små tjejer i How to kiss a frogs underbart söta barnkläder. Jag skulle gärna vilja vinna varsin mönstrad klänning med med knappar framtill. Skulle passa perfekt till sommarens alla kalas och festligheter! Tack så mycket för en rolig och inspirerande blogg!



Mvh Amanda

2010-03-19 @ 12:10:59
Postat av: Mie

Hei Gizmolina! Du har alltid så mange kjekke konkurranser på bloggen din. For noen nydelige klær og en kjekk konkurranse. Denne vil jeg bli med på. Hvis jeg vinner ville jeg hatt den nydelige kjolen med knapper foran på det 4 bildet du la ut til min jente. Og kanskje den mørkeste skjorten på det andre bildet til min gutt ;) klem

2010-03-19 @ 13:40:02
Postat av: Gro

Herlig blogg! Var innom butikken din mange ganger, det var alltid en fornøyelse:)

Hvis jeg vinner ønsker jeg gjerne en av de blå skjortene til min lille gutt:)

2010-03-19 @ 15:34:44
Postat av: Maria

Hej

Roligt med en tävling där man kan vinna kläder. Jag kommer tyvärr inte in på hemsidan, men om jag har turen på min sida hade jag valt någon söt klänning eller kjol tilll min underbara dotter som blir 9 strax. Vilken lycka det hade varit!

Ha det bra

Hälsningar Maria

2010-03-21 @ 18:01:01
Postat av: Hanne

Hei,

den nydelige kjolen med knapper, hadde nok min frøken på 4 år ønsket seg!

Hilsen Hanne

2010-03-21 @ 23:12:35
URL: http://majairis.blogspot.com
Postat av: Maria Karlsson

Min lilla Elsa 6 år, skulle bara älska den vita klänningen med puffärm. Hon tycker om att vara fin och att klä sig i klänning, till sin mammas stora glädje!

2010-03-22 @ 00:06:06
Postat av: anna

Hejsan!



Älskar din blogg och tittar in här varje dag. Du sprider ljus Anna-Stina.

Skulle jag mot förmodan vinna skulle jag vilja ha den fina tunikan med volangärmar och den mönstrade klänningen med fyra knappar fram.

Du är bäst, tack.

2010-03-22 @ 00:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91