Lexington Clothing Co.


Önskar jag var där i kväll...

När jag kom hem från Thailand så låg en flott inbjudan från Micael Bindefeld i min brevlåda och sedan då har jag längtat till kvällens fashion show av
Lexington Clothing spring / summer 2011 i Stockholm. Men - det är inte alltid så lätt att få till allt man önskar så nu tröstar jag mig med Kinasnacks...och med att titta på pics från Lexington´s  a/w -10 show:


I looove stora stickade koftor... ett perfekt höstplagg.


Cool stil.


Det blir en rutig höst i år...


Supersnyggt ! Me like!!

Såg du föresten premiären av Allsång på Skansen? Vilken besvikelse... Jag tycker att Lotta på Liseberg är SÅ mycket bättre. Eller vad säger du?


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Oh my, det ser ut att bli en snygg höst! Gillade verkligen stilen på bilderna. Fast först vill jag njuta sommaren. Ha en härlig kväll. KRAM

Postat av: sofia

Jag gillar verkligen Lexington! Har själv en vår/sommar jacka från dem som jag adore!!

Postat av: Johanna

Jag missade det. :/

2010-06-29 @ 22:46:18
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: nicole

Var gärna med och tävla om ett lyxigt Hawaiian tropic sett på min blogg

//Shoppaholly

2010-06-30 @ 01:36:04
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Reidun

Det var flotte jakker.blir nok en spennende høst.

2010-06-30 @ 08:02:58
Postat av: victoria

Så mycket fina saker därifrån!

2010-06-30 @ 09:35:11
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul med Allsång på Skansen. Själv så missade jag det. :P

2010-06-30 @ 09:40:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Missa inte bloggen som krossar allt mostånd. Bloggen som är seriös och

tar vardagen som inte fjortisarna gör. Hoppas du kikar in och följer

med bloglovin eller sprider vidare via din blogg :) Kolla in på www.Djizor.se

2010-06-30 @ 15:30:49
Postat av: Guri

Åhh ! Strikketrøja på øverste bilde var lekker...

Trur eg må ønske meg ei slik til høsten ;)

Tusen takk for lekker inspirasjon !

2010-06-30 @ 17:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91