Lee release-party!


I entrén hälsade en av de vackra girlsen från Polhem PR mig välkommen. Sedan tog vi hissen mot toppen.

I fredags kväll var jag bjuden på release-party för
Lee´s höstkollektion på toppen av Grand Hotel och en så flott inbjudan tackar jag så klart inte nej till så jag firade midsommarafton i jeans.

Här är en mix av mingelbilder & show-pics. För att få rätt stämning till bilderna måste du lyssna på den HÄR låten på hög volym samtidigt. ENJOY!













Thanx Lee & Polhem PR ! You rock !


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:)

allt bra med dig?

Postat av: Ingrid

Anna Stina, må bare igjen si at du har den beste bloggen! ;-) Alltid inspirerende og positiv, et riktig lyspunkt som stråler hver eneste dag. Gleder meg alltid til å lese om det som skjer i din hverdag.



Jeg venter fortsatt på at min lille prins skal melde sin ankomst, og har kost meg masse i solen denne helgen på min svigerfamilies landsted på Brønnøya i Asker. Helt herlig.



Nyt dagen.

Klem, Ingrid

2010-06-28 @ 12:10:33
Postat av: Mia

Var kommer din klänning/tunika ifrån?



Mvh Mia

2010-06-28 @ 12:28:04
Postat av: gingi

Mer interiør-inspirasjon! Du er så bra på å plukke ut herlig interiør! Mer! Beste hilsen gingi

2010-06-28 @ 12:28:21
Postat av: Honi

Ser ut som ett spännande event :) Och vilka fina klänningar dom två tjejerna hade!

2010-06-28 @ 17:13:50
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Åh vilken fin tunika! Var kommer den ifrån? Den var helt underbar!

2010-06-28 @ 19:01:32
Postat av: Johanna

Din klänning/tunika var verkligen fantastisk!

2010-06-28 @ 20:08:47
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Du ser fantastisk ut:) som vanligt...



Kram Madeleine

2010-06-28 @ 22:11:41
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Tusen tack för alla trevliga kommentarer! :) Min klänning/tunika kommer från DAY.



Ingrid-

Miljoner TACK för fina ord! You made my day! :) Jag önskar dig stort LYCKA TILL med den lille prinsen och hoppas att han snart gör sin entré.



Gingi-

Självklart kan jag visa mer interiör! Ska ta och fota lite här hemma en dag snart :)



Madeleine-

Stort TACK för komplimangen! :)



KRAMAR till er alla !!!! :)

2010-06-28 @ 22:38:43
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91