Hello sunny day!


Dagens tänkvärda.

Hello sweeties!

O h m y g o d! har mitt hjärta börjat att säga ganska ofta (hon måste ha fått med sig det från all engelska som pratades runt omkring henne i Thailand ;) och det säger jag också nu ang. dagens väder för OH MY! så fint väder Oslo bjuder på idag. Så fint att jag sitter och jobbar i bikini för så fort jag ska ta ett telefonsamtal  så förflyttar jag mig till balkongen/terrasse för att underhålla brännan. Det är en av fördelarna med hemma-kontor, att jag inte behöver tänka på någon dress-code ;).


På dagis idag runt kl.10. Johanna var bus-flicka ;) Min dagens: topp Odd Molly (från Daisy), byxor DeFry (shoppade i Phuket), skor Clarks och solbriller Gucci.

Tänk att det är fredag imorgon och en helg fylld av äkta prinsesse bröllop. Det ska bli så fantastiskt kul att se Viktoria & Daniel! Är extremt nyfiken på hennes klänning.. de flesta kungliga har ju lång ärm.. också ska det bli så kul att se hennes hår, bukett etc. Och för att inte tala om vad alla gästerna har på sig? det är ju minst lika intressant!


Dagens Johanna: Hårspännen, solbriller, singlett & paljett-sneakers från H&M, vit topp med puffärm Kapp Ahl, tights Noa Noa och fina jackan kommer från
Soup Store (märke Diesel).

Nu ska jag plocka fram alla fina höstkläder jag hämtat hos PR-byrårer och påbörja styling.

Önskar dig en magisk torsdag!

♥ KrAmAr & kÄrLeK! ♥


Kommentarer
Postat av: Pethra C

Så stor Johanna har blivit, otroligt och lika söt som vanligt. :o)



Här är en till som ser fram emot helgens bröllop och allt som hör det till, skall bli så spännande!



Hoppas ni får en fortsatt härlig dag och att du får många samtal (ännu mer tid i solen). ;)



Kram

Pethra

2010-06-17 @ 12:48:22
Postat av: Miss.Gizmolina

Pethra-

Ha, ha ja, idag hoppas jag telefonen går varm ;) Tack för din trevliga kommentar! Jag tycker att J växte massor på de veckor vi varit borta, miljöombyte är sunt! Önskar dig en toppen dag och en underbar bröllopsyra! Kram! :)

Postat av: Christina

Ja..visst blir det roligt med prinsessbrölopp i helgen!! En fråga.. vad har du för storlek på din Odd molly blus? är de stora i storleken tycker du? Jag tänkte beställa en sådan över nätet.



ha en underbar dag!

2010-06-17 @ 14:24:10
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilken tuff liten tjej Johanna är! Så söt! KRAM

2010-06-17 @ 20:43:32
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: sara

guuuud vad söt hon är! :)

2010-06-18 @ 17:32:05
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91