Ett söndagstips!


Min intro-sida till modesidorna i senaste Kamille Mor & Barn. Bilden på oss togs i april och jag tycker att J har växt SÅ mycket på de 2 månader som gått... Min klänning: Baum und Pferdgarten, mina skor Prada.

Det första jag gjorde (efter kramkalaset med JIG) då vi ankom Gardemoen igår var att dyka in hos Narvesen och köpa Kamille Mor & Barn som kom ut i butik den 31:a maj (det är alltid lika kul att se allt i print).


23:e april. Busig bild på Johanna i foto-studion (efter vårt foto-shoot). Klänningen från Room Seven är en dröm (finns hos Zimba) och skorna är J´s absoluta favoriter (från Accessorize). Hårspänne Prinsessefin, kanin Maileg.

Om du inte redan köpt magasinet så är mitt TIPS! att du tar en prommis ut och köper det idag :) (tyvärr finns det inte i Sverige, endast i Norge).


Kommentarer
Postat av: Fräkniga jag.

gud vilken härlig blogg du har, verkligen !

Postat av: Anonym

Kjempe flotte sider du har laget i siste Kamille Mor&Barn - like dem kjempegodt! Mange lekre og gode tips for sommeren! Takk!



Og - for en herlig feelgood blogg du har!

2010-06-13 @ 23:24:49
URL: http://hverenestedag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91