Pressekveld hos Stella Nova, Dyrberg/Kern m.fl.


Måndag runt kl.16.30. På bilden håller jag i 2 snygga plagg ur
Stella Novas s/s -11 kollektion.

De kommande veckorna är fyllda av happenings i mode-bransjen för det är nu alla presenterar sin spring/summer 2011 kollektion och igår bjöd Anne Kindem  & Gunn Thorild in till Pressekveld. Anne representerar bl.a. följande brands i Norge: Stella Nova, Hoss och Beck Søndergaard. Gunn Thorild representerar: Dyrberg / Kern och Be Christensen jewellery.


Den här serien ur s/s -11 kollektionen till Dyrberg / Kern gillade jag bäst. Delikata färger och vackra pärlor..


För en stund sedan kunde vi läsa om hur duktig Gunn-Thorild är i Dagens Næringsliv. You go girl!!


I l o v e Be Christensen. Ett armband eller två från den här kollektionen står högt på min önskelista just nu.


Med accessoarer från HOSS kommer vi att se fabulous ut s/s -11.


Ett favorit brand: Beck Søndergaard. De kan verkligen accessoarer! Du finner bl.a. sjalarna hos Daisy.


Ett par vackra girls: Anne Kindem (till höger) som driver Anne Kindem agenturer tillsammans med sin selger Hilde. Jag var kund hos Anne då jag hade min butik Gizmo & Co.


Så här tycker Stella Novan (till vänster) och HOSS (till höger) att vi ska klä oss till våren & sommaren.

Tusen TACK för ett trevligt & inspirerande besök och TACK för en härlig goodiebag !

Det börjar bli dags för mig att köra iväg till ett möte så Tjingeling så länge! :)


P.S jag har på mig bluse från H&M (Divided), örhängen Zuzanna G och nya jeans från Replay som shoppades på NK i Göteborg. Jeansen är ett TIPS! modellen heter: Radmilla och de är en höstnyhet.

 


Kommentarer
Postat av: astrid

Hei på deg!

Jeg liker veldig godt Dyrbern og Kern, har solbriller, klokker derfra. Nydelige kolleksjoner.

ha en fin fin tirsdag.klem astrid

2010-08-10 @ 12:42:28
Postat av: Sophie

Snygga jeans!!! Men jag hittar inga på nätet som heter radmilla??

2010-08-10 @ 13:23:34
Postat av: Madeleine Gbg

Hej!

Vilka snygga armband! Är tokig i armband så dessa hamnar även på min önskelista, vilken tur att man fyller år snart! :-)

Klem

Postat av: malin -bort från jävla anorexihelvete

Du har en sån fin och varm blogg som jag måste tipsa vidare. Hela du ser ut som en prinsessa

2010-08-10 @ 18:04:46
URL: http://nystromalin.blogg.se/
Postat av: nina

Hei. Etter å lenge ha lest om den gode rekepastaen du lager, har vi i dag endelig fått laget den. Det var bare så godt, kjempegodt!!! Jeg tok også i litt sugarsnaps(sukkererter) og det gjorde seg godt med dem sammen med rekene. Legg gjerne igjen flere lettvinte oppskrifter om du har det. Ha en fortsatt fin uke. Nina

2010-08-10 @ 20:41:44
Postat av: Wojtan

Hej



Tänkte passa på att ställa en fråga gällande lite styling som du är så bra på.

Har köpt mig ett par grymt fina boots till vintern som jag är väldigt nöjd med.

När man har dem till taighta jeans ser det så fint ut med att ha jeansen innanför, men nur gör du när du har jeans med vidd där nere?

Har du bootsen innanför jeansen då eller?

Känns konstigt att knöla ner byxorna så att det blir som en puff på dem, men samtidigt så tråkigt att missa detaljerna på bootsen!



Kram Åsa

2010-08-10 @ 22:58:29
URL: http://www.wojtansblogg.se
Postat av: Linda Riddargrip

En supersnygg blus från H&M du har på dig, och här i Sverige kostar den bara 249 kr!

Dock så vet jag inte om jag ska ha den vita eller rosa....lutar nog åt den vita för det är så fräscht till jeans.

Tack för en underbar blogg!

Tittar in här ofta och får massor med tips och inspiration av dig.



/Kram Linda

2010-08-12 @ 09:53:37
Postat av: Susanne

Hej!



Jag gor liknande armband. Ta en titt pa min website!

www.surton31.com



Mvh

Susanne

2010-08-13 @ 10:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91