Godnatt!


En favorit i repris... Jag har visat bilden tidigare på bloggen men den tåls att visas igen för jag tycker att den är SÅ inspirerande. Gillar kontrasten mellan starka färger och vitt. Känner ni igen vegg-sjablonen? Johanna har den ovanför sin säng.

Efter en dag med trevligt presse-event och 3-timmars frisörbesök så är det dags för mig att krypa ner i sängen och läsa vidare i boken "Dagens Outfit". Har du läst den? Jag har inte kommit så långt ännu men det är riktigt kul att läsa om andra bloggerskor.


På mitt sängbord...

Vi ses igen imorgon och då är det tisdag! :)

GoDnAtT & sOvGoTt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bilden överst är FAB! :-)

Postat av: Sandra

Vad skönt! Men hade inte du precis en lång sittning hos frissan när du satte i en massa löshår??

2010-08-10 @ 07:11:06
Postat av: Miss.Gizmolina

Johanna-

Ja, visst är den ! :)



Sara-

Det stämmer att jag satte i nya extensions i början av juli. Idag klippte jag och gjorde slingor.



KRAMAR! :)

2010-08-10 @ 07:42:07
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: TIna Larsson

Hej kära du!

Tack för en inspirerande blogg. Du är helt fantastisk!! Bilden är verkligen FAB. Har du några tips på var man kan köpa mattan med stjärnor och vägg schablonen?



Ha en underbar dag!

Tina

2010-08-10 @ 07:52:22
Postat av: Emma

Åh I want that book! Vart kan man hitta den? :D

2010-08-13 @ 14:05:32
URL: http://emmaingemann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91