Godnatt festligaste kalas-helgen!


I kväll runt kl.20.30. En lycklig 4-åring leker med presenter. Johannas underbart sköna nattlinne kommer från norska
LilleBa. (jag har ett likadant = fin match).

Så där ja, nu har vi avklarat 3 kalas på 2 dagar och nu återstår bara firing på dagis imorgon :) Det har varit sååå mysigt att få fira älskade Johanna och jag är enormt glad & tacksam över att mormor har varit här och hjälpt till. Det är fantastiskt kul att bjuda in till kalas och snart är det dags igen för min födelsedag närmar sig...


Lek pågår.


Mitt älskade hjärta.


Hörde jag Barbie?

Nu håller jag på att somna över tangenterna...zzz...så jag återkommer i morgon med kalasbilder.

TACK för alla fina grattis-hälsningar & sms Johanna har fått! Hon är heldig som har så många vänner som tänker på henne och visar henne uppskattning. Det sätter vi stor pris på ! (norskt BRA uttryck som på svenska blir "det uppskattar vi väldigt mycket").

GoDnAtT kRaMaR!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka kalasbilder! Så fina :) Ni verkar ha haft det toppenbra! Härligt att se, man får energi. Kram

Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Oh my, det är verkligen Barbie som gäller ser det ut som. Tänk, samma leksak som en annan hade och som de kan leka med i flera år. kram

2010-08-23 @ 08:44:57
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91