Glad onsdag!


Titta så KUL!!!! Nettbutiken Vimsadekor har gjort ett väggord av texten som jag har på 1:a sidan på min blogg! Vilken surprice! Tusen TACK Veronica! Du hittar veggordet hos
Vimsadekor, kr 390.

Godmorgon alla fina!


Igår slog jag  personligt lägga-mig-tidigt rekord! Redan kl.23.20 låg jag i sängen och jag kan ärligt inte minnas sist det hände? Efter semestern så satte jag som mål att lägga mig tidigare (än kl.03...) och so far so good ;)

Jag har öppet fönster på mitt kontor och idag känner jag svala höstvindar, det får mig att se fram emot en mysig tid med mörka kvällar ute och massor med levande ljus inne. Och visst ska det bli underbart att hoppa i stövletterna och krypa in i en stickad kofta? Jag längtar!



Vackra Brigitte Bardot.

Johanna sover fortfarande så nu ska jag passa på att ta tag i mitt morgonfix. Jag känner mig full av energi idag (tack för det John Blund!) och ser fram emot att ta tag i dagens "att-göra-lista"!

Önskar dig en FLOTT dag och kom ihåg: Have fun & be fantastic!!!

♥ KrAmAr & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Visst är det härligt att tanka lite extra sömn?! Vi sitter på ett hotell i Linköping (maken jobbar) och då alla sover i samma rum så finns det ju inte så mycket att göra på kvällarna, mer än att gå och lägga sig! På sätt och vis längtar även jag till hösten, men jag önskar att vi fått några fler stranddagar. När det var som finast och varmast hade vi en ilsken virusinfektion i hemmet så det bidde ingen strand för oss. Hade inte Alicia börjar skolan snart hade jag rest iväg. Önskar er en LOVELY onsdag. KRAM Lotta

Postat av: M

ha en fin dag!

2010-08-11 @ 10:00:36
URL: http://taperjeansgirl.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Hej!



Jag tänkte höra vilken strl du har på toppen i följande inlägg "Pressekveld hos Stella Nova, Dyrberg/Kern m.fl." Är så sugen på att beställa hem den och funderar på XS då den enligt produktbeskrivningen är "luftig".



Tack på förhand!



Kram från Suzanne

2010-08-11 @ 10:22:12
Postat av: patricia

hejsan:D

finfin blogg:D

hur är läget?=

kram

2010-08-11 @ 11:45:22
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack söta för din kommentar :):): Puss!

2010-08-11 @ 11:52:20
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Elin Gabriella

Du är ju en sann inspirationskälla så det förvånar mig inte :) Ha en bra dag du med!

2010-08-11 @ 12:00:25
URL: http://elingabriella.blogg.se/
Postat av: Anna

Heisann, kanskje på tide å oppdatere teksten under " have fun & be fantastic" Det står at Johanna er 2 år :)



Ha en bra dag

2010-08-11 @ 12:33:16
Postat av: Evelina

Så himla trevligt det var och träffa din mamma på Nolia mässan! :)



Jättefina väggord! Det ska jag klicka hem och sätta upp på Creative! ;)



Kramis till finaste

2010-08-11 @ 20:04:00
URL: http://eveangelina.blogspot.com
Postat av: Maria Augustsson

Hej Glimozina! Vilken härlig blogg du har. Jag vill dock höja en varningens finger för en av dina supporters/sponsorer? Vimsadekor. Är en av flera kunder som inte fått betalda varor levererade och nu inte får tag på företaget öht. Luktar mer och mer lurendrejeri om dem så kanske du skall akta dig för att ge dem marknadsföring när de inte följer gällande konsumentlagstiftning. Mvh Maria

2010-08-13 @ 22:10:16
Postat av: lovisa

fin design!

2010-10-08 @ 08:56:27
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91