Elle Macpherson = min inspirasjon!


Elle är 47 år (!) och mamma till 2 pojkar på 12 & 7 år.

Som ni vet så älskar jag stilen till Elle Macpherson och så fort jag får chansen så kör jag en stjel-stilen till henne i Kamille (det kommer en sån i nästa nr faktiskt ;) och jag har haft med henne på min Mor & Barn sida flera gånger för denna dam är ju bara galet snygg & fräsch!

Hon är cover girl på augusti nr av engelska magasinet TATLER och därifrån kommer dessa snygga pics.


Fräscht med vit enkel bluse till färglad nederdel.


Så här ska jag testa att ha håret en dag.

Jag sitter och planerar resor...det är mode-mässor på gång. Kul !! :)


Kommentarer
Postat av: Milea

Hej!

Vad har du gjort idag då? :)



Kram

Postat av: Sammy

Stilig kvinna! Ska bli roligt att se dig i rakt hår, hur ska det gå utan hårrullarna!! ;)

2010-08-05 @ 13:22:56
Postat av: Lise-Lotte Nydahl

Härlig & inspirerande blogg!!!

Nu fick jag en ny favorit i Elle Mc Pherson härligt när man hittar en i samma ålder som en själv.

Ha det så bra!

:-)

Lise-Lotte Nydahl

2010-08-05 @ 14:54:24
URL: http://www.nydahl.se
Postat av: Monica

Ja, det må du virkelig....det var nesten slik du var på håret når du var Luleå. Du du fikk veldig mange kommentarer på at du var fin på håret. Du kler det kjempegodt!!!!

2010-08-05 @ 19:39:08
Postat av: Anonym

Ja, det må du virkelig....det var nesten slik du var på håret når du var Luleå. Du du fikk veldig mange kommentarer på at du var fin på håret. Du kler det kjempegodt!!!!

2010-08-05 @ 19:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91