Tävling: vinn barnkläder för 1000kr hos How to Kiss a Frog!



♥ Mina kära bloggläsare! ♥

Jag är otroligt GLAD över att kunna presentera en ny FANTASTISK tävling i samarbete med svenska
HowtoKissaFrog. Maria & Malin som står bakom How to Kiss a Frog gör den ena bedårande kollektionen efter den andra... Jag ÄLSKAR verkligen deras kläder och Johanna anvander dem flitigt...



TÄVLA & VINN KLÄDER FÖR 1000sek. !

Vinnaren får välja kläder ur den flotta kollektionen till ett total belopp av 1000sek.

Jag presenterar några av alla vackra kollektionsbilder här och du finner fler om du surfar in hos HowtoKissaFrog.









För att vara med i tävlingen så skriver du en kommentar till mig i detta inlägg och berättar varför just DU ska bli den lyckliga vinnaren och jag är även nyfiken på ditt favorit-plagg i kollektionen.

Tävlingen pågår t.o.m. fredagen den 23:e oktober.

♥  Stort LYCKA TILL kära vänner! ♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilka vackra kläder....Efter ett kämpigt skit år så tycker jag att jag VERKLIGEN förtjänar lite medgång, så att vinna denna tvävling skulle glädja mig =) Älskar ju att skämma bort min lilla sessa, så tänk vilken lyx att få braka och välja bland alla dessa kläder....Just nu är favoriten MIMMI blouse - white. Nu håller vi tummarna (och tårna) här hemma!!! Kram kram

Postat av: Anonym

Tycker att det borde vara förbjudet med barnarbete

2009-10-18 @ 13:45:46
URL: http://melkerboii.blogg.se/
Postat av: Sofia

Min älskade bonus! Min älskade bonus hade varit såååå fin i Frog coat! Jag älskar denna unge som om det vore min egen, och att få ge hjärtat nåt fint hade varit kul!

2009-10-18 @ 13:49:38
URL: http://whatiam.blogg.se/
Postat av: modellmini ♥

Hej Anna-Stina!



Denna höst/vinter pendlar jag under 15 veckor mellan Sthlm och min praktikort som ligger över 10 mil fr Sthlm. Så för barnen innebär det att jag är borta flera dagar från de små liven och för att kunna kompensera det lite grann så hade jag gärna vunnit ett 1000:- kronors presentkort till vårt favvomärke How to kiss a frog. Båda killarna älskar kläder så kläderna hade kommit till användning bums hos oss!



KRAM modellmini

2009-10-18 @ 14:01:14
URL: http://modellmini.blogspot.com
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är hemskt gärna med och tävlar om det fina priset. Melvin fick sitt första plagg från How to kiss a frog i somras, en superfin pikétröja. Är så nöjd med den och han ser så stilig ut.



Vore jättekul att få vinna fler plagg ifrån deras kollektion.



Jag har kikat in i deras shop och mina klara favoriter är cliff shirt och den fina rocken.



Har tipsat om tävlingen i min blogg



http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-barnklader-1.html

2009-10-18 @ 14:08:58
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Maria

Jag är 25 år och har två tvillingsystrar som snart fyller 5 år. Det vore så roligt att få ta med dom och välja ut något fint som HTKAF har. Underbara kläder, har vart och kollat på dom tidigare. Nu håller jag tummarna!

2009-10-18 @ 14:22:48
Postat av: susan

Jeg blir gjerne med på konkuransen og holder tomlene for at jeg skal vinne for da hadde jeg blitt så veldig glad.

2009-10-18 @ 14:29:11
URL: http://susans-side.blogspot.com/
Postat av: Anonym

For en DRØMMEPREMIE:)))



Hadde vært kjempeartig å vunnet, dette merket har så fine klær:)



Klærne jeg kjøper til Stina på 7 er stort sett H&M, hadde vært bra med andre klær for en gangs skyld;)



Favorittplagget er Betty dress:)



Klem:)

2009-10-18 @ 14:40:50
Postat av: Anonym

For en DRØMMEPREMIE:)))



Hadde vært kjempeartig å vunnet, dette merket har så fine klær:)



Klærne jeg kjøper til Stina på 7 er stort sett H&M, hadde vært bra med andre klær for en gangs skyld;)



Favorittplagget er Betty dress:)



Klem:)

2009-10-18 @ 14:41:04
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Hej!

Jag vill vara med och tävla! :D



Alla kläder var ju sååååå söta :D Men min favo var verkligen BASIC body w bow - white, så sööööööt :D



Varför ska jag få vinna?

Tja..ska vara ärlig. Lilleman här hemma växer så det knakar, så det är dags att köpa lite nya kläder ^^ = en perfekt liten tidig julklapp :D



Kraam

H

2009-10-18 @ 14:50:53
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: marie

Gillar verkligen deras kläder! Har så många fina randiga skjortor som skulle vara fint ihop med någon cardigan o en tuff mössa. Skulle passa min August perfekt! Tack för en insprerande blogg!

2009-10-18 @ 14:58:03
Postat av: Josefina&Nova

Älskar den blå klänningen med rosett fram ! Den passar både till vardag och fest !



Jag vill vinna för att jag älskar denna kollektion och skulle älska att få handla för 1000 kr till min dotter Nova ! Nova skulle självklart få vara med o välja som alltid då vi handlar !

2009-10-18 @ 15:10:09
URL: http://torpetbredvidstan.blogg.se/
Postat av: Linn

Mitt favorittplagg må være frog coat. Etter ni laange måneder venter jeg en liten prins om noen dager og det hadde vært veldig kjekt å kunne kle han opp flotte i klær fra how to kiss a frog.

2009-10-18 @ 15:12:09
Postat av: Viktoria Ingvarsson

Min favorit är : FROG coat skulle va så söt på min älskade systerson..Han fyller ett den 6 november..Så jag skulle så gärna vilja vinna..är student så tyvärr kan jag inte skämma bort han så mycket som jag önskar..så snälla låt mig vinna!

2009-10-18 @ 15:27:01
Postat av: Teresa / Tumadre

Med två barn som växer så det knakar behöver jag jämt och ständigt uppdatera barnens garderober! How to kiss a frog har ljuvliga kläder i fin kvalitet för både flickor och pojkar, så jag skulle bli överlycklig om jag fick vinna! Nu är vi dessutom mitt uppe i en flytt, så jag både rensar och sorterar ur garderoberna - redo för att fylla på med nytt! :-)



Mina favoriter ur kollektionen är: en ljusblå mönstrad tunika, baskermössorna, lila mönstrad klänning, vit kråsblus, randig "emil-skjorta" och mycket mer! :-)



Tack för en fin och inspirerande blogg!

2009-10-18 @ 15:27:40
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken rolig tävling, speciellt eftersom jag redan har spanat in denna skönhet: http://www.howtokissafrog.com/shop/index.asp?action=viewarticle&department=6&clothinggroup=17&id=105 till mitt allra senaste tillskott!



Jag vill hemskt gärna vinna för att fira att min andra dotter kommit till världen för två veckor sedan. Tänk att det finns så mycket kärlek, ett barn till blev dubbelt så härligt!



Dessutom skulle både hon och storasyster bli übersnygga i nya kläder från detta underbara märke!

2009-10-18 @ 15:29:00
URL: http://invitedtojessica.blogspot.com
Postat av: evamar

Alla behöver ju bli lite bortskämda ibland och det vore kul att få klä tvillingarna i olika men matchande kläder. Klänningen Poppy och skjortan Malte tycker jag är lagom matchande utan att skrika ordet TVILLINGAR.

2009-10-18 @ 15:38:16
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Vini

Jag skulle gärna vilja vinna så att jag kunde skämma bort mina barnbarn med något extra fint.

Till exempel Poppy dress eller Lila Dottie

Hälsningar från Mormor

2009-10-18 @ 15:46:14
Postat av: Therese

Om jag skulle vinna så skulle jag direkt ge min vinst till min syster som blev lämnad av sin sambo när deras dotter endast var 5 månader. Han vill inte ha något med dottern att göra så där står hon med ett barn, hus och hund som hon ska ta hand om helt själv. Hur tungt det än är så gör hon allt för sin dotter. Därför är hon värd denna vinst!

Den underbara blusen MIMMI i vitt var min favorit.

2009-10-18 @ 16:01:52
Postat av: Hanna

Gillar verkligen dessa kläder jag gillar skjortorna mest åt mina pojakr, men alla fina tjej kläder är ju helt fantastiska, skulle handla och ge bort till mina vänner som har söta döttrar. Mina söner skulle jag matcha i riktig How to kiss a frog anda om jag vinner vill säga;)



mvh Hanna

2009-10-18 @ 16:02:16
URL: http://www.blandvackrafjall.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Anna-Stina,



Nu hoppas jag på tur!! Jag har en alldeles ljuvlig liten "sessa" hemma på 2 månader och att få klä henne i dessa söta kläder vore en dröm!



KRAM Jessica E

2009-10-18 @ 16:04:00
Postat av: michelle

Åh vad mycke fint, tänk att få klä mina små flickor i så fina kläder. Skulle vara en lyx man aldrig unnar sig att få shoppa bland så fina och lyxiga kläder. Så vi håller tummarna för att vi ska få LYXEN att vinna och få välja ut fina kläder åt flickorna.

Hoppas du och Johanna får en super söndag

Kram

2009-10-18 @ 16:09:43
URL: http://micholiina.blogspot.com
Postat av: Sam

Snygg blogg! :D

2009-10-18 @ 16:30:56
URL: http://samwitt.blogg.se/
Postat av: AnnaC

Hej! Ja, varför ska jag vinna? Kanske för att jag skulle vilja ge min pojke som precis har blivit storebror någonting extra. Det är inte helt lätt när man har stått i centrum så länge och helt plötsligt får en lillasyster. Och så har vi haft det jobbigt och förlorat både morfar och farmor på kort tid. Hur som helst så håller vi tummarna =)

2009-10-18 @ 16:31:31
Postat av: AnnaC

Glömde säga att mina favoriter är Malte shirt och Frog Coat, båda supersnygga!

2009-10-18 @ 16:32:41
Postat av: Linda Persson

Mitt favorit plagg är den fina vita blusen på bilden ovan. Har precis rensat i lillans garderob nu inför vintern så skulle vara bra om man kunde vinna lite nya fina kläder så det håller vi tummarna för :) kram

2009-10-18 @ 17:15:31
Postat av: Anonym

2009-10-18 @ 17:16:22
Postat av: Anonym

2009-10-18 @ 17:16:23
Postat av: Sagas mamma

Min Saga är yngst av sju, jag när en längat att klä henne som den prinsessa hon är och inte bara i ärvda plagg. Finast för henne hade den rosa basklänningen varit (i trikå och singoallamodell). Själv älskar jag den marina klänningen med rosett, men vinsten skulle vara hennes och hon hade älskat den rååååsa.

2009-10-18 @ 17:42:12
Postat av: tvillingmamman

gud jag kan inte säga nåt speciellt plagg ,men efter som jag har två pojkar så blir de väl skjortan som pojken på bilden bär.

Vet nu inte om det finns så små stl?



men mitt argument är:

Jag är 21 år, nybliven TVILLINGMAMMA, Jag ska va glad om jag hinner gå på toaletten ;)

Men eftersom jag måste köpa dubbelt av allt så skulle ett presentkort sitta perfekt såhär till vintern, då allt är lite dyrare - och pengarna rullar iväg ganska fort när man ska köpa till båda två samtidigt.

2009-10-18 @ 17:48:24
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Jill

Klänningen i blått och vitt på bilden uppe till vänster hade det blivit.



Jag har ingen speciell anledning till varför just jag skulle vinna mer än att jag skulle bli glad.

2009-10-18 @ 18:20:07
URL: http://fruhurtig.blogspot.com
Postat av: Veronica

Med en livlig bebis i magen så går vi här i väntans tider å svävar på moln å är lyckliga och längtar tills bebis skall komma ut till oss. I januari ska vi få bli tre å vi önskar inget hellre än att vinna presentkortet till vårt lilla mirakel. Kläderna från how to kiss a frog verkar såå himla fina å vi hoppas på att denna chans ger oss turen att få köpa våra första plagg från how to kiss a frog till vår bebis. Många varma kramar från oss så här i höstmörkret.

2009-10-18 @ 18:33:56
URL: http://vironica.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas att detta inte bara är för bloggare. -jag har ingen egen men följer din undrbara dagligen. Jag skulle vilja vinna till min prinsessa som fyller 3 den 21 okt. Hon har fått stå ut med så mycket detta året. En lillebror som varit sjuk till och från men som också ger lite konkurrans samt en trött och lätt irriterad mamma. Hon är verkligen värd något fint!

2009-10-18 @ 18:37:59
Postat av: Mikaela

Hej Anna-Stina!



Att finna vackra plagg till min Liam är inte alltid det lättaste därför blir jag så glad av att se att How To Kiss A Frog har underbara ting inte bara till små prinsessor utan även till små prinsar.



Med en liten som växer så det knakar och en oviss framtid om pengar då jag i januari står utan arbete håller jag tummarna för att min otur nu ska vända och att vi ska bli lyckliga vinnare i denna tävling.



Om vi vann skulle jag direkt klicka hem några av de underbara skjortorna och de härligt mjuka byxorna som skulle sitta så fint på lilleman.



TACK för en underbar blogg som alltid får mig att se positivt till livet och uppmuntrar mig att följa mitt hjärta.



Du är en god förebild.



Tusen kramar Mikaela!

2009-10-18 @ 18:43:53
Postat av: Malan

Min lilla groda växer nu på övertid i min mage, 12 dagar för att vara exakt! Vore roligt att få klä lilla bebisen i någon av de fina Basic body (och de andra babykläderna så klart!)som How to Kiss a Frog har i sin kollektion, så fina kläder tycker jag!

Tack för en bra blogg... kikar in hos dig varje dag

Mvh Malan.

2009-10-18 @ 18:47:26
Postat av: /B

Den fina klassiska svartvirandiga pojkskjortan och jackan är mina favoriter! Som pojkmamma blir man glad när man hittar extra fina plagg. Jag har fem barn och alla är - som du vet - söner. Jag är oändligt less på marinblå tröjor med blaffiga mönster! Även pojkar har rätt att få klä sig fint ibland.

:-)

/Birgitta på Lyckligagatan

2009-10-18 @ 18:47:46
URL: http://lyckligagatans.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Anna-Stina! Jag vill såå gäärna vinna för att jag har tre pojkar som är 7,6 och 1,5 år. Det är så svårt att hitta fina pojkkläder! How to kiss a frog har få men väldigt fina kläder till pojkar. Jag vill vinna!

Vi håller alla tummarna här hemma :)

2009-10-18 @ 18:53:32
Postat av: Lina

Hej Anna-stina! åhh den här tävlingsvinsten är ju helt fantastisk! Och här kommer en liten ynklig önskan om lite extra glädje i min vardag (vilket i och för sig din blogg alltid är),men trots ett glädjande besked om att jag väntar mitt andra barn är livet allt annat än en dans på rosor just nu. Glädjen förtas av att jag knappt tar mig ur sängen pga illamående och kräkningar (sist pågick detta i 28 veckor) och därmed har jag ont i mammahjärtat för min älskade lilla dotter som så innerligt vill leka och gosa med sina mamma, dessuotm går mina studier där jag just nu tar min fil kand inte alls pga av ovanstående. SÅ för att samamnsfatta shopping makes me happy :) och framför allt att få göra min lilla tjej fin i en rosa cardi kofta den var helt ljuvlig. Och kanske något litet till bebben i magen :) Nu ska jag tänka positiva tankar! Tack! varma kramar Lina

2009-10-18 @ 18:54:02
Postat av: Hilde

Prøver igjen jeg vet du...:)



Mitt favorittplagg er Poppy kjolen. Synes den er utrolig søt!



2009-10-18 @ 19:10:34
URL: http://mittlivinord.blogspot.com
Postat av: Silje

Hei hei!

Har to venninner som har fått bebis nå, og hadde vært stor stas å vunnet så jeg kunne git de noen skikkelig fine gaver:)

Favorittene er Basic body med sløyfe og rysjer:) og Mimmi blouse! Fantastisk søtt!

Ha en fin dag!

2009-10-18 @ 19:58:03
Postat av: Anna

Någon som skulle passa i kläderna från HTKAF är min lilla sessa,

tänk att få klä henne så fint, det slår ju det mesta!

Ljuvlig kollektion av vackra barnkläder,

som kan användas i detta härliga höstväder.

Men varför ska just jag vinna? Jo! En mer trogen läsare får du nog svårt att finna! :)



Mitt favoritplagg är den lilamönstriga klänningen och de ljuvliga ytterkläderna <3

2009-10-18 @ 20:02:54
Postat av: monia ♥

jag skulle vilja vinna till min lillasyster som väntar två TVILLINGFLICKOR :) Det är dyrt med kläder och hon som bara är 19år och ska få TVÅ stycken små, hon skulle bli så glad om hon vann kläder åt tösera sina. Dom är beräknade till Dec, men tvillingar kommer oftast tidigare så vi väntar dom närsomhelst :)



min favorit bland kläderna är "MIMMI blouse"

tänk en varsin sån på tvillingflickorna :)



kika gärna in min systers blogg :



http://twinmomtobe.blogspot.com/



kram!

2009-10-18 @ 20:09:20
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Ida Mikalsen

Hei Anna Stina!



Jeg synets jeg fortjener å vinne fordi jeg akkurat har avsluttet innsamlingen på bloggen min til inntekt for brystkreftforskning. Jeg har sydd 175 hjerter og tjent over 12500,- som direkte overføres til rosa sløyfe aksjonen. (putitinabox.blogspot.com/2009/10/hjertlig.html)



Innsamlingen har vært non-profit for meg. Jeg har stått for stoff, bånd, sying og sending. Jeg har nok sendt over 100 pakker rundt i dette langstrakte land - ett hjerte ble sendt til Usa også :) Jeg har enda bestillinger liggende - så hjertesyingen fortsetter i de sene kveldstimer :)



Det er deilig, givende og gledelig å kunne støtte en så god sak på sin egen måte :)



Det hadde vært herlig å kunne overraske storebror (som er ganske klesopptatt) på 4 år med noen lekre plagg fra How to kiss a frog - fordi han har vært så tålmodig med tegnestiftene sine ved siden av symaskinen disse siste ukene :-)



Mine favoritter er definitivt Cliff shirt kombinert med basic cardi black og super pants :) Hadde blitt ett veldig fint antrekk til jul :)



Ha en fin nye uke!

klem fra Ida

2009-10-18 @ 20:10:39
URL: http://putitinabox.blogspot.com
Postat av: Linda

Vill gärna vara med och tävla och tycker att jag borde vinna för att för det vore superkul att kunna köpa så fina kläder till mina tre barn som de skulle ha på vårat dop som vi ska ha senare i november. Ett av favoritplagggen måste nog bli Frog coat. Superfin tycker jag



Hoppas nu på en massa tur skulle bli superglad om jag vann:)



Linda

2009-10-18 @ 20:44:19
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Postat av: Sandra Jeppsson

Go kväll Anna-Stina :-)



Vilka underbara bilder och FINA kläder! Blev helt överlycklig här hemma och tänkte att jag bara måste slänga med en kommentar och hoppas på turen :-)

Mitt favorit plagg måste vara BASIC cardi black. Det är så praktiskt med cardigans och såå snyggt! Pojken min gillar dem med för de ofta inte är så tjocka i tyget heller. Praktiskt, skönt och snyggt med andra ord!



Hoppas du haft en trevlig helg och sköt om dig tjejen!



// Kramar Sandra J

2009-10-18 @ 20:45:44
Postat av: Maria

Hei. For en flott konkurranse:)

Den vil jeg være med å delta i:)

Grunnen for at jeg skal vinne er fordi jeg har veldig lenge hatt lyst å prøve dette flotte merke til min prinsesse på 17mnd:)

Nå kan/har jeg muligheten:)

Veldig mange lekre klær, å siden du har så god smak kan du få æren å plukke ut klærne hvis jeg vinner. Liker alt du har her på bloggen din:)

Ellers vil jeg bare si at du har en fantastisk flott blogg som jeg leser hver dag å inspirerer meg:) Så takk for det,keep it up:)

2009-10-18 @ 20:46:31
Postat av: Silje

Det er nok mange som fortjener å vinne mer enn meg, men jeg og min lille datter hadde i allefall blitt kjempe glade!!!



Jeg likte kjolene Poppy og Bess. Nydelige ting. Ikke så lett å finne ting som ikke bare er rosa. (kanskje å banne litt i kirken dette, hehe) Men nå som jenta mi begynner å nærme seg 2år har jeg blitt mer og mer glad i å kle henne i blått.

2009-10-18 @ 21:01:51
Postat av: ellabella

Hei!

Åh, så flotte klær! Det hadde vært helt vidunderlig å vinne klær fra "How to kiss a frog". Flotte, klassiske klær i fine duse farger. Akkurat som jeg liker de. Favotittplagget, eller plaggene må jeg vel heller si, er Sussie bluse og basic leggings. Likte veldig godt Betty dress også (vanskelig å velge).

Datteren min er snart 3 år og disse klærne hadde vært helt supre for henne.

Klem, ellabella

2009-10-18 @ 21:06:39
Postat av: *** Louise Caroline ***

Åh, den här tävlingen bara måste jag vinna!

Älskar How to Kiss a Frogs kläder, de är ju så bedårande. :) Mina favvosar är jackan och "Emil-skortorna".

KRAM

2009-10-18 @ 21:13:47
URL: http://louisecaroline.blogg.se/
Postat av: Linn

Disse klærne er så fine, hadde vært kjempegøy å vinne. Jeg synes BASIC plaggene er superfine og de ser veldig deilig ut. Perfekt til min lille!

2009-10-18 @ 21:22:33
Postat av: Sofia S

Hej Anna-Stina!

Jag är gärna med och tävlar om presentkortet! Min lilla tjej Hedda (som nu blivit så stor) är i ständigt behov av nya och fräscha kläder. Jag älskar att klä henne i fina basplagg tillsammans med tunikor, tights och annat skönt. How to kiss a frog:s bassortiment tilltalade mig väldigt mycket då det har så söta detaljer som gör det lilla extra för plagget! Var i Sthlm nyss och klämde där på deras grejer, kvalitén kändes ljuvlig!

Mimmie blouse tillsammans med bassortimentet tillhör mina favoriter.



Jag har precis ändrat riktning här i livet, har alltid fått höra att man ska följa sitt hjärta och kämpa för det man tror på och sådant man håller kärt, sådär av har jag lagt min karriär som säljare/merchandaiser i butik åt sidan och nu börjat studera. Men som du säkert vet blir man inte rik av att läsa på universitet och därför skulle detta presentkort bli oerhört uppskattat! :-)

Hedda skulle faktiskt få peka själv på vad hon skulle vilja ha, och risken finns att det blir någpt "såsa" som hon så fint kallar det ;-)



Hoppas ni haft en skön helg, här har hösten visat sig från sin finaste sida! :-)

KRAM/Sofia

2009-10-18 @ 21:43:08
Postat av: Christin

Konkurranser er alltid gøy! Vår prinsesse er en joggebukse-jente og jeg tror Basic leggings ville passet henne perfekt. Dessuten fyller hun år 26. oktober, tenk så morsomt om hun kunne vinne premien.



God høst :-)

2009-10-18 @ 21:52:16
URL: http://www.hosgabrielsen.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej Anna-Stina.



Vilken underbar pris det är. Jag har studerat i 1 år till undersköterska. Tog examen för lite mer än 1 vecka sedan. Under studietiden har jag även jobbat en del. Jag har haft lite tid med flickorna och det har märkts mycket under året. Nu när jag är klar och vill unna flickorna något. Dom växer så att det knakar - vilket du säkert känner igen. :)



Flickorna behöver klänning till jul så jag hoppas på att vinna tävlingen. :)



Kram Jenny

2009-10-18 @ 22:26:21
URL: http://livetsnjutning.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej!

Jag har en underbar son som jag älskar över allt. Skulle vara underbar att få möjligheten att köpa fina pojk kläder till min älskling. Tycker det är svårt att hitta fina pojkkläder men How to kiss a frog har så underbart fina kläder. Tack för en underbar blogg. Kram

2009-10-18 @ 22:32:21
Postat av: Lotta

Mycket finns fanns det ju...men sötast var nog denna: PUFF romper - PINK- SALE !!!



Jag vill gärna vinna för att fylla ut byrålådan åt min yngsta, lilla Stina.

Hon kom som en oväntad men glad överraskning när vi bestämt att sex stycken underbara ungar räckte. Vi hade gett bort alla babykläder, all babyutrustning...rubbet. Så det blev till att köpa på oss nytt igen.

Så nu har vi sju underverk hemma... =)

2009-10-18 @ 22:57:26
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Vilken underbar tävling. Vill gärna var med..

Lite svårt känner jag för jag vill inte sitta här och hitta på något för att jag ska vinna. Svårt att slå en del som skriver...

Jag bara älskar deras kläder men har inte råd, det är min enda förklaring!



Mitt favo plagg (bland många) är kjolarna!



Tack för en underbar blogg!

2009-10-18 @ 23:17:13
URL: http://bonniesvitarum.blogspot.com/
Postat av: Madde

Klart jag vill vara med och tävla. :)



Jag älskar deras kläder och vill gärna unna både min son och min blivande guddotter med deras underbara kläder.

Men just nu ser ekonomin väldigt dyster ut,

och jag skulle jätte gärna vilja ge min blivande guddotter något riktigt fint i doppresent.



Länkar.

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12543506



Kramar Madde.



Länkar.

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12543506

2009-10-18 @ 23:26:20
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: Erica 24 år, fru och tvåbarnsmamma

Jag skulle så himla gärna vilja vinna, för jag älskar den här "gammeldags" stilen på barnkläder. Läste ditt inlägg om vintage stories och blev så GLAD och tänkte att JIPPI, äntligen fina pojkkläder som andas lite början av 1900-tal sådär. Men så fanns inga pojkkläder...=(. I år ska barnen fira jul för första gången deras gammelmormor och gammelmorfar, och gammelmorfar är sjuk och det känns som sista chansen till ett riktigt julfirande 4-generationer, han har cancer och börjar bli gammal. Det skulle vara så roligt att få klä barnen så som de såg ut "förr" då man firade jul. Det skulle verkligen uppskattas av de äldre! Julkorten vid granen skulle se ut som på gammelmorfars tid.

Därför skulle jag vilja vinna, för Leon, Milo, men framförallt för att överraska gammelmorfar och gammelmormor=)



ps, favoriterna i kollektionen är helt klart CLIFF shirt blk/wht

och Malte shirt - grey/wht



kram Erica från östersund

2009-10-18 @ 23:40:36
URL: http://www.metrobloggen.se/richielife
Postat av: CamillaB

Hej!

Vill börja med att tacka för en underbar blogg! Du förgyller verkligen min vardag. Jag skulle bli överlycklig för ett presentkort på HTKAF av den enkla anledningen att jag älskar kläder och mode men har precis blivit uppsagd på mitt älskade jobb. Med 2 prinsessor hemma och ett hus med renoveringsbehov så blir det inget över till dem tyvärr, så det här skulle verkligen komma väl till användning.

Många kramar!!

2009-10-18 @ 23:50:57
Postat av: Livet i träsket

JAg skulle gärna vilja vinna då jag oftast köper praktiska, tåliga plagg till mina barn och inte så ofta "finare" kläder. Skulle vara roligt att prova ett (för mig) nytt märke med lite "exklusivare" kläder för oss som bor i Lapplands skogar. MIn favorit är klänningen Poppy till min Tuva som är 7 år, sen har jag Felix 5 år och Meja 4 månader som också skulle få sig ett plagg eller två....

2009-10-19 @ 00:24:49
URL: http://traskpaddan.blogspot.com
Postat av: Sussie

Jag föll pladask för den gråa tunikan med plommonfärgad långärmad tröja under. Flickan hade jättehärliga lurviga skor och en fjäril i håret. Vad mer kan en liten tjej önska sig :)

Min dotter skulle vara jättetuff i dessa då hon om 1 månad fyller 1 år!! Stora damen :)

Gillar verkligen how to kiss a frog då de är romantiska fast på samma gång tuffa.

Kram

2009-10-19 @ 07:51:40
Postat av: Alexandra

Hej Anna- Stina!

Jag tävlar med den enkla formuleringen att min dotter Wilma skulle vara vansinnigt söt i de fina kläderna! :-) Min favorit är nog Betty dress. Ha en fin dag! Kram Alexandra

2009-10-19 @ 07:56:58
URL: http://oceanshowroom.blogspot.com
Postat av: Sandie

Åhh dessa kläder är helt underbara!! Har svårt att välja ut ett favoritplagg då där finns såå mycket snyggt.

Varför jag skulle vinna är för att jag tycker lite synd om min minsting, har två täta barn och med låg mammapeng så får den minsta helt enkelt ärva det mesta, så hon har knappt fått ett nytt plagg sen hon föddes... Utan får gå i storasysters gamla kläder med småfläckar på. Så jag tycker att hon förtjänar att få en liten uppsättning utav "egna" vackra kläder.



Hälsningar Sandie

2009-10-19 @ 07:59:34
Postat av: Jeanette och Theodore

Oj vilka kläder och än en gång går inte att säga för ofta hur mycket jag älskar din blogg trogen dag läsare. I dessa tider då jag får avbryta min mamma ledighet efter 6 månader för att gå tillbaka till jobbet då förhållander har ändrats i familjen, skulle det kännas lite upppiggande att få ha riktigt fina kläder till min son. Allt från hemsidan är juh så fint men spec tycker jag om CLIFF shirt och BASIC cardi black. Tack än en gång för en underbar blogg. Kram Jeanette

2009-10-19 @ 08:52:35
Postat av: Anonym

Oj vilka kläder och än en gång går inte att säga för ofta hur mycket jag älskar din blogg trogen dag läsare. I dessa tider då jag får avbryta min mamma ledighet efter 6 månader för att gå tillbaka till jobbet då förhållander har ändrats i familjen, skulle det kännas lite upppiggande att få ha riktigt fina kläder till min son. Allt från hemsidan är juh så fint men spec tycker jag om CLIFF shirt och BASIC cardi black. Tack än en gång för en underbar blogg. Kram Jeanette

2009-10-19 @ 08:53:35
Postat av: Idha

Jag skulle vilja vinna för att fira att tre års hårt slit med pluggande ( =inte den bästa ekonomin) snart är över. Skulle vara så kul att få skämma bort sessorna med lite nytt. Skulle nog välja Mimmi blouse kanske och nån söt kjol till ;)

2009-10-19 @ 09:32:20
Postat av: Philia

Klart man är med och tävlar när min absoluta favoritbloggerska (blink, blink) har en tävling!!!



Köpte How to kiss a frog bodiesar till min minsta lilla skatt i våras, när hon var helt ny, och det var verkligen en så mjuk fin bomull och super kvalité!



Favoriten i vinterkollektionen är Mimmi Blouse så två såna till mina två sessor skulle var så fint till vinterns fester.



Ha en härlig ny höstvecka! Kram från P

2009-10-19 @ 09:36:41
URL: http://houseofphilia.blogspot.com
Postat av: Mariette

Hej underbara Gizmolina!



Tänk att få välja bland så uuunderbara kläder! Dels skulle jag slippa "förklara" för min man, hur mycket ett plagg kostar, (han förstår inte riktigt att det kan vara så dyrt med barnkläder, hihihi), plus att jag slipper sitta på tradera och vänta på vunnen auktion!! Tilläggas bör ju att jag älskar deras kläder!!

Tack för att du ofta förgyller min dag med dina tänkvärda "dagens ord". De kan verkligen få mig på så gott humör, bara sådär! =)

2009-10-19 @ 10:06:10
Postat av: Mariette

Glömde säga att jag gillar basic cardi till min 3-åring, och basic body till min 3-månaders!

2009-10-19 @ 10:13:16
Postat av: Marie

Hei! Så kjekt med disse konkurransene på siden din :)Likte veldig godt disse klærene. Litt nostalgiske i stilen. Likte spesielt godt Cliff shirt. Den var sånn "Emil i Lønneberget" stil. Har leitet lenge etter en sånn skjorte som gutten min kan ha på seg til jul, så hadde vært kjekt å vunnet :)

2009-10-19 @ 10:33:58
Postat av: Annkatrine Wennberg

Hej! Vill gärna delta i utlottningen. Har ett litet barnbarn, en tjej. Jag har precis köpt henne den svarta klänningen och lila thigts, men skulle gärna komplettera garderoben. Dessutom kommer en lillebror om två veckor och han behöver något matchande. Helt underbara kläder.

2009-10-19 @ 10:54:04
Postat av: Gry B.

Hei Anna-Stina!

For en fantastisk konkurranse i en fantastisk blogg :)

Jeg har en datter på 17 mnd, og jeg ser henne for meg i Sussie blouse... i lilla. Så utrolig nydelig og kan brukes til både skjørt og tights.

Hvorfor bør jeg vinne denne gang? Jo, jeg vinner aldri noe! Bortsett fra en gang.. Da jeg var 9 år (nå er jeg 35) vant jeg en gressklipper som var 1 premien på et lotteri. Du kan tro min pappa ble glad!



Så nå krysser jeg fingrene for at jeg får kle opp vår lille søtnos i HTKAF.



Ha en fin dag.



Klem

2009-10-19 @ 11:31:55
Postat av: Jennie

Hej ännu en bra tävling. Jag gillar babybodyn basic body w bow-white.



Den skulle var perfekt till min lilla Signes dop och ihop med någon fin kjol och visst skulle man kunna hitta något till storasyster Stina också=) Ja därför vill jag vinna. Så att familjens prinsessor kan få så fina prinsesskläder till Signes dopfest.



Ha det fint!



Mvh/Jennie

2009-10-19 @ 11:53:29
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh vilken fin tävling! Jag måste ju absolut delta ;)



Jag har en liten underbar tjej som fyller 1 år i mörkaste november. Jag skulle vilja se henne i den söta Basic pink cardigan på sin första födelsedag! :)

2009-10-19 @ 12:31:33
Postat av: Em

Åh, jag skulle så gärna vilja vinna lite kläder till vår docka av detta underbara klädmärke!



En av mina favoriter i nya kollektionen är mimmi blouse. En sådan på julfesterna vore ju kalas! :-)



/Emelie

2009-10-19 @ 13:46:17
Postat av: Charlotte Reinholdsson

Jag blev förtjust i "BASIC cardi black" och "FROG coat". Underbara kläder!



Denna tävling på din blogg

i samarbete med "howtokissafrog

är ju bara så sjukt bra

denna vinsten vill jag absolut ha!

Skulle shoppa fina kläder till mina töser

detta genast alla klädbekymmer löser.

2009-10-19 @ 14:09:20
URL: http://lotta-vi4.blogspot.com
Postat av: Anita

Jag vill gärna vara med och tävla!

Min lilla dotter är ju världens finaste prinsessa (förstås) och då behöver hon ju också fina kläder... :D Min favorit är den söta koftan "BASIC cardi". Jättesöt!

2009-10-19 @ 14:32:56
URL: http://anonitota.wordpress.com
Postat av: Kashaya

Så himla söta kläder! Skulle så väldigt gärna vilja ge lite söta kläder i julklapp åt min brorsdotter och min mans brorsdotter. Favoriten är MIMMI blouse - white. Söta kläder till två små söta tjejer.

2009-10-19 @ 14:47:16
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilka vackra kläder, inte helt lätt att välja en favorit när jag skulle vilja ha det mesta. Skulle verkligen vilja vinna något åt min fina kloka dotter. Efter att ha kämpat och gått igenom en enormt tragedi blir det mycket fokus på vår snart 1-åriga son. Det är så underbart att få shoppa pojk-kläder. Men min prinsessa förtjänar ju också fina kläder. Nu när hon är 5 är det inte lika lätt att hitta heller, hon har dessutom en egen smak och bestämda åsikter. Men, (puh) en BETTY klänning skulle hon se ut som en dröm i! Håller alla våra tummar här hemma. KRAM

2009-10-19 @ 14:50:40
Postat av: Marika

Hej! Kul att du har en tävling med ett av våra favvo märken. Tycker de har så söta men även praktiska kläder till våra små. Min lilla Nathalie ska döpas om en månad så de hade varit en perfekt doppresent och dessutom något hon kan ha på sig på doplunchen.

Tack för en superbra blogg med massor av inspiration!

2009-10-19 @ 15:07:45
URL: http://attblimamma.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin & NoraLi

Skulle jättegärna vinna lite kläder till min dotter från detta underbara märke! Jag läser sista året till sjuksköterska nu och ekonomin är inte alls rolig. Lyxiga inköp får vänta ett bra tag till.. men en vinst här skulle kunna hjälpa mig att överraska min dotter NoraLi, som snart fyller fyra år, med fina och mjuka paket!

Min favvo bir nog Basic dress, ser så mjuk o go ut att ha under alla vinterkläder!

2009-10-19 @ 15:42:11
Postat av: Jossan

Åhh, How to kiss a frog har så himla mycket fint :)

Jag har en liten tjej på snart 8 månader och hon växer så det knakar. Snart ska hennes lilla kusin döpas och då skulle vi behöva något till vår lilla tjej. Dessutom får ju lilla kusinen "ärva" kläderna när dom blir för små så alla kläder kommer verkligen till användning. Bra för ekonomin och för miljön.



Favoriterna är många men framför allt gillar jag "BASIC body w bow ". Dom ser så bekväma ut men har det där det lilla extra.



Hoppas ni får en härlig månad i Thailand.

Och tack för all inspiration din blogg ger :)

2009-10-19 @ 15:58:11
URL: http://smaochstoraaventyr.blogg.se/
Postat av: Sosso

Ojojoj...va snygga kläder. Som så måmga är ekonomin inte den bästa. Min sambo vart varslad pga arbetsbrist och jag sjukkriven pga leversjukdom. Så att lyxa till det finns inte alls i vår planering. Köpa kläder på blocket är det jag får göra när mina barn skall ha nya kläder. Det var så mycket snyggt, så att jag måste ju kolla upp till alla tre. Men det jag har kollat in är er jacka, kjolar och skjorta. Exakt vad vet jag inte än för deet var så mycket som var snyggt



http://lomia.blogg.se/tavlingar/2009/october/barnklader-23-oktober.html



Hälsningar



Sosso



2009-10-19 @ 16:16:51
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Ausra Drivstedt

Underbara och unika kläder! Alla vill ju vinna men jag hoppas att jag kan vinna denna gång :) Man måste ju tro ;) CLIFF shirt skulle passa min lilla pojke som är 2 år gammal. Han passar otroligt bra i babyblåa färger. Alla kläder från vinter 09 skulle jag vilja köpa allihopa.

2009-10-19 @ 16:30:06
URL: http://ullsmycken.blogg.se/
Postat av: Therese

* Hej Annastina! jag tycker alltid att det är svårt att motivera varför just "jag" ska vinna en tävling. Men jag ska försöka, min lilla tjej älskar kläder precis som sin mor. Men hon är också mycket kräsen på vad hon tar på sig (till mammas stora förtret hihi=)) vart jag vill komma är i alla fall att när jag och sessan satt och kikade på how to kiss a frogs hemsida så hittade hon massor med fina saker som hon ville ha och det är inte varje dag det händer ska jag tala om=).. Hennes favorit från kollektionen är Basic dress w pockets. Som hon själv sa att om hon har den på dagis så kommer hennes kompisar säga att hon ser ut som en prinsessa och att hon skulle låna ut klänningen till Agnes som är hennes bästis hihi. Dem är söta de små liven. Ja nu håller jag och sessan våra tummar och tår för ingen skulle bli lyckligare än hon om hon vann denna tävling.. kram Therese*

2009-10-19 @ 18:29:08
URL: http://shoppingandfashion.se
Postat av: Caroline

Då jag tycker "How to kiss a frog" är ett fantastiskt fint varumärke måste jag bara ta chansen att vinna. Inte gör de bara underbara kläder utan också alltid otroligt vackra bilder i deras reklam. Det är svårt att inte klä sin lilla på 7 mån i deras kläder ifrån topp till tå. Favoriten i deras höstkollektion är POPPY dress (men inget kan slå den den coola jumpsuiten ifrån vårkollektionen). Skulle matcha klänningen med gråa tights, raggsockar och kängor. Supersött! Kram kram (och du tack för en underhållande, trevlig och inte minst inspirerande blogg).

2009-10-19 @ 19:27:38
Postat av: Johanna

Vilka fantastiskt söta barn (och kläder också för den delen), har faktiskt aldrig sett eller hört om märket förut, men så är det väl att bo i Norrland. Min äldsta flicka som är 7 år är uppvuxen i Pop kläder och sa till mig härom veckan:

- Mamma nu vill jag inte ha ett enda plagg till från Polarn, dom är asfula.

Igår sa min 5 åring samma sak. (Hon hade förmodligen snappat upp vad hennes största idol i livet , storasyster, tidigare sagt.) Så nu är det väl bara att byta ut hela garderoben och det vore ju fantastiskt kul att få börja med något riktigt vackert :-) Mina små troll älskar mössor och halsdukar, så skulle tjejerna bli de lyckliga vinnarna som får välja något ur den underbara kollektionen gissar jag att det blir nåt värmande för vintern. Själv älskar jag den vita blusen. Tusen tack för en underbar blogg!

2009-10-19 @ 22:39:12
Postat av: ragnhild

Hei!

Jeg har tre jenter på 8, 4 og 1,5 år.Jeg håper å vinne fordi jeg synes at dette er nydelige klær og jeg vet at de kommer til å bli flittig brukt. Det er så kjekt med klær av god kvalitet, for de kan brukes om og om igjen. Siden jeg har tre jenter så kan klærne også gå i arv, så om jeg vinner kommer klærne nok til å bli brukt i flere år fremover.

Jeg synes "sandy jumsuit" er utrolig søt:)

2009-10-19 @ 22:48:38
URL: http://perlerpeensnor.blogspot.com
Postat av: Anna

Hejsan!



Jag skulle vilja vinna för att det har varit en tuff vår och höst. Maken har blivit av med jobbet och själv går jag på lägsta mammapeng. Pengarna har gått till att köpa tråkiga saker som regnkläder och gummistövlar. Jag vill unna mina söta flickor något fint. Därför passar det perfekt med denna tävling. Favoriten är den vita blusen med krås. Så söt! Kan redan föreställa mig min 3 åring i den på kalas och festligheter.

Tack för en fin blogg.

Mvh Anna P.

2009-10-20 @ 04:56:46
Postat av: Camilla Iversen

Hei, hei!

Tusen takk for en unik blogg du gir oss! Klærne vi kan vinne hadde vært en stor glede i en litt ekstra tøff høst...

Mvh camilla

2009-10-20 @ 08:38:39
Postat av: Evelina

Sänder ett bidrag till denna fina tävling... har så länge tittat på alla fina mössor från How to Kiss a Frog... min lilla gullgroda till tjej behöver varmt om huvudet i kalla Norrland. Jag tokgillar baskervarianten från höstens kollektion... skulle vara fint att matcha dem med andra fantastiska plagg (i unika färger) om jag vann presentkortet!!!



Ha en fantastisk dag, njut krispigheten i hösten!!!

2009-10-20 @ 09:45:57
Postat av: Petra

Hej!

Kul med tävling! Håller tummarna hårt här hemma, då How to kiss a frog är ett av mina och barnens faoritmärke.

Vår absoluta favorit är basic mössorna. Både min flicka och pojk har dem och de är super, både i kvalitet och passform.

Tack för en inspirerande och härlig blogg.

Hälsningar Petra

2009-10-20 @ 10:44:24
Postat av: KarolinaM

Tääääänk om jag hade turen med mig denna gång...För vilket kanonpris! Hade verkligen blivit överlycklig över detta presentkort speciellt nu när skruttan växt så det knakar;) = Påfyllning av fina kläder behövs!



Kram på dig min Gizmolina!

2009-10-20 @ 11:14:09
Postat av: Jessica

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag skulle vilja vinna för att jag tycker att kläderna var så snygga och jag skulle så gärna vilja ge något speciellt fint till min kusins lilla bebis, Alice. Hon är så söt och skulle behöva lite nya söta kläder att ha på sig! =) Skulle vara så roligt att få ge henne något så använtbart som ett klädesplagg och tror att Alice skulle bli jätte glad över det! =)



Mitt favorit plagg är: "BASIC body w bow - white"! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-barnklader-hos-how-to-kiss-a-frog.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

2009-10-20 @ 12:56:53
URL: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag skulle vilja vinna för att jag tycker att kläderna var så snygga och jag skulle så gärna vilja ge något speciellt fint till min kusins lilla bebis, Alice. Hon är så söt och skulle behöva lite nya söta kläder att ha på sig! =) Skulle vara så roligt att få ge henne något så använtbart som ett klädesplagg och tror att Alice skulle bli jätte glad över det! =)



Mitt favorit plagg är: "BASIC body w bow - white"! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-barnklader-hos-how-to-kiss-a-frog.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

2009-10-20 @ 12:58:09
URL: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åååååååå jeg vil konkurrere =)

Tusen takk for at du har introdusert meg for How to kiss a frog! Det er blitt min nye favoritt; i tillegg til My cinnamongirl (som til min positive overraskelse skal åpne en butikk/et utsalg i Stavanger) Tusen takk for alt det fantastiske du presenterer med for =)

2009-10-20 @ 13:57:02
Postat av: Saga. E

Jag skulle verkligen bli jätteglad om jag skulle ha turen att vinna! Min mammas vän som bor i England har två småbarn på 3 och 5 år. En pojke och en flicka.

Det är till henne, till hennes fina familj, som jag skulle vilja ge detta presentkort till (i julklapp?). Du ANAR inte hur glada de skulle bli!!



Min favorit ur kollektionen är; "FROG coat" (Gud va sööt!!)

2009-10-20 @ 14:30:48
Postat av: Maria Roslund

Min lilla tös Alva fyller 3 år på lördag, och hon älskar kläder! Så det skulle underbart att få välja kläder till henne för hela tusen kronor! Sussie-blusen skulle absolut vara ett av plaggen!

2009-10-20 @ 15:13:38
Postat av: Therese

Åh, ville gärna vinna den ursöta skjortan till lillebror Lucas som just nu får överta så mycket kläder från storasyster. Allt som inte är rosa och lila ;)Hoppas hoppas jag vinner det är sällan jag hinner vara med och tävla!

Hälsningar

Therese

2009-10-20 @ 21:30:00
Postat av: jess

Här upptäckte jag något nytt=) Underbara kläder var det iaf så jag är såklart med och tävlar. Min lilla prins skulle bli så snygg i min favorit Malte shirt. Nu väntas både massa höstkalas och julen knackar snart på dörren så det skulle ju vara perfekt att vinna detta=)

2009-10-20 @ 23:03:31
Postat av: Anna-Lena

Hej!

Jag hittade just hit och la din blogg till mina bokmärken.

Vilken underbar blogg du har, väldigt inspirerande.

Jag har två killar i åldern 3 och 6 år och min favorit är den randiga skjortan som pojken har på sig på första bilden.

Jag skulle vilja vinna för oftast köper jag bara vardagskläder till mina killar, typ Lindex osv

och aldrig fina kläder som dessa.

Vore härligt att se mina goa killar uppklädda en gång. Jag känner man blir glad av dessa underbara designade kläder.



Mvh/Anna-Lena

[email protected]

2009-10-20 @ 23:08:01
Postat av: Cilla

Klädintresserade som vi är i hela familjen så chansar jag gärna på högvinst i er mysiga tävling!;) Favoriten till lilltjejen är "BASIC body w bow - pink" och till storebror "RAY shirt"! Eftersom deras föräldrar är arbetslösa p.g.a. finanskrisen så hoppas de på en massa tur så att garderoberna kan förnyas lite ändå! Kram!:)

2009-10-21 @ 01:20:01
Postat av: Nagge

Jag skulle vilja köpa riktiga fina julkläder till alla mina tre barn. Som det ser ut nu så har vi tyvärr knappt råd att fira någon jul alls med tanke på vår ekonomi. Min man studerar och jag jobbar bara deltid. Hoppas jag vinner så mina barn kan få något speciellt av mig!



Favoritplagget är helt klart kjolen FIFI till mina flickor och skjortan CLIFF till min lilla pojke.



kram

2009-10-21 @ 12:51:01
Postat av: Anna Hedström

POPPY dress tycker jag är jättefin! Och varför ska just jag - eller rättare sagt vi, jag och två rödhåriga vildtroll, vinna? Ingen särskild anledning annat än att man ju ibland behöver lite uppmuntran i vardagen?! Det räcker väl som anledning!

2009-10-21 @ 15:14:28
Postat av: Chrissy

Hej,

Åh så fina kläder!! Blir ju alldeles sjuk... Nästan omöjligt att välja nån favorit men om jag var tvungen att välja skulle det bli Basic Cardi black eftersom jag letat land och rike runt efter en snygg, svart cardigan till min lille prins:-)

Tycker jag förtjänar att vinna då jag efter en tuff tid (separerat från min sons far, blivit arbetslös mm) äntligen börjar komma tillbaka och må bra igen, helt enkelt bli mig själv igen. Din blogg och dina underbara visdomsord var dag har varit en stor hjälp till det, Tack!

Även tack för att vi får kika in i ditt liv med prinsessan:-)

Kram

2009-10-21 @ 20:54:10
Postat av: Lena J

Hej,

Tack för finaste bloggen ever och, åhhh vilka kläder. Min dröm är att ha ett stort vitt hus på landet som är inrett i samma anda, vitt och med ommålade loppisfynd, barnens rum ska vara överösta med Maileg leksaker och de ska vara klädda i HowtoKissaFrog! Ser det mig framför mig så klart fast just nu ser det ju inte riktigt ut så, varken boendet eller inredningsmässigt..Men barnen har jag ju! Hanna 6 år ser jag i den blommmiga tunikan i svagt turkost och Leon 1 år i den blåvitrandiga "emil-skjortan".Jag hoppas på att det blir en början till min dröm...!!

KRAM och tack för all inspiration!!

Lena J

2009-10-21 @ 21:54:43
Postat av: Mingar

Hej!!

Kläderna från How To Kiss A Frog är ju bara helt underbara!!

Livet är otroligt stressigt just nu, men också alldeles fantastiskt!!

Min lilla flicka skulle passa jättebra i det mesta som säljs på sidan ;). Basicplaggen är ju perfekta dagiskläder så något sådant måste införskaffas. En Sussie blouse skulle också slinka ner i shoppingkassen :)



P.s. Häromdagen fick jag komplimangen att jag verkar ha väldigt bra koll på mode och inredning.. - jag avslöjade självklart min källa - äras den som äras bör! Tack för din inspirerande blogg!!

2009-10-21 @ 21:56:00
Postat av: Linda

Hejsan!!

Börjar mina rader med att tacka dig för en inspirerande och kreativ blogg!!



How to kiss a frog känns som kläder i äkta Gizmo-anda!

Varför skulle just jag då vinna?

Jag klurade på den karamellen både länge och väl....

å så plötsligt en dag...Balt balt baltazar!!

Fniss, skämt åtsido....

I kissed an english frog and he turned out to be my prince! Eller prins och prins, kanske lite mer som

Basil i Fawlty Towers :)

Vårt yngsta grodyngel, princess Caitlin fyller 4 år den 30 Oktober och visst skulle hon vara fin i Basic Tunic-black på farmors nästa tea-party !

May the best man win!



Kramar



Linda

2009-10-21 @ 22:15:24
Postat av: Rövarmamman

O älskar ju allt från deras kollektion! En favorit är den rosa toppen med rosa mössa till den lilla tjejen påminner lite om min prinsessa! Lite busig men har något på gång..

Vi skulle behöva fylla på lillans garderob med lite "flottare" kläder, just nu känns det bara som att hon har bas kläder,

Vi håller tummarna, tack för att du varje dag inspirerar o bjuder på dig själv här i bloggen!

Kramar till dig o fina familjen

2009-10-21 @ 22:23:50
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Josefin

Hej!

Jag vill vara med och tävla :)

Min favorit ur kollektionen är BASIC body w bow - pink, så söt :-)



Om jag vann skulle jag ge min kompis möjligheten att få ett litet startpaket till sin kommande bebis :)

Hon skulle bli överlycklig!



Har länkat

http://josefinstavlings.blogg.se/2009/october/vinn-klader-for-1000kr.html

2009-10-22 @ 08:36:15
URL: http://josefinstavlings.blogg.se/
Postat av: Kristine D.

Det hadde vært utrolig morsomt å kunne få vinne noen shoppingkroner til min sønn på snart 2,5 år! Jeg er student og har dermed ikke mulighet til bestandig å velge det jeg synes er finest, men om jeg vant denne gangen ville jeg valgt FROG coat, BASIC cardigan og CLIFF shirt. Da hadde min lille skatt blitt mer sjarmerende enn noen gang;-)

2009-10-22 @ 12:58:25
Postat av: Anita L

Vilka snygga kläder de har. Som arbetslös mamma så blir det inte så ofta lillkillen får nya dyrare kläder, vore roligt att få vinna några snygga plagg till honom. Finaste plagget tycker jag är Cliff skjortan. Verkar vara riktigt härlig.

Tack för en inspirerande blogg.

2009-10-22 @ 17:53:45
Postat av: Eva

Hallåj i höst rusket, skickar in en liten önskan om att vara med i tävlingen, skulle frossa i rosa nu till nr.3 som kan hända blir en liten söt tös.

Må Så Gott, Eva

2009-10-22 @ 19:52:06
Postat av: Kerstin

Hittade många favoriter, men den supersöta malte shirt hade varit såååå fin på mina små killar. Älskar att klä dem lika, och det allra finaste plagget på en liten kille måste nästan vara en söt skjorta. :)

Hälsningar Kerstin!

2009-10-22 @ 20:09:44
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Kim

såå många som tävlar, undrar om man verkligen kan ha sådan tur att bli den lyckliga vinnaren?



vår tjej växer så det knakar...ena dagen passar ett plagg och sedan nästa gång man ska klä på henne så är byxorna för korta eller tröjan för tight.



det är dags för storleksbyte igen, så jag önskar vinna för att fylla hennes "nya" garderob med lite fina höst och vinterplagg från HTKF. vilken dröm!

2009-10-22 @ 20:49:43
Postat av: Stina

JAAAA!!! Jag vill gärna vinna. Älskar deras kläder eftersom de är snygga och annorlunda samtidigt som de är bekväma. Skulle gärna vilja klä min lilla tjej i det.

Tack för en bra blogg!

2009-10-22 @ 21:35:37
URL: http://thejohannissons.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Som morfar har man inte mycket att säga till om i klädväg.Frun har ju oxå klätt mig i stort sett hela mitt vuxna liv. Dotter och hustru har pratat om "how to kiss a frog", men jag har trott det handlat om en saga.Nu förstår jag, att det är ett klädmärke, sen jag läst din blogg.Att en gammal morfar skulle komma på ideén att tävla, är det ingen i familjen som i sin vildaste fantasi skulle tro.Just därför skulle det bli tidernas överraskning,om jag vann.Har kollat runt och nog måste "Aya Naya" va alla små flickors drömklänning.SÅ var flickorna klädda i min mors barndom, men inte i så vackra mönster utan mest enfärgat tyg.

2009-10-22 @ 22:17:44
Postat av: camilla

Vilken fantastisk tävling! Jag som älskar HTKAF, har både tröjor och klänning från deras BASIClinje och dom är ljuvliga i kvalitén. Jag har en liten dotter som just genomgått 1 år av hennes 2 och 1/2år långa leukemibehandlingen. Att få skämma bort henne med den mjuka fina BASICklänningen i violet och BASIC cardi skulle vara underbart. Kram Camilla

2009-10-22 @ 22:48:14
URL: http://www.flaskmamman.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej!

Jag är mamma till mina två små prinsessor och jag har länge tittat på deras kollektion men inte haft råd. Nu hoppas jag innerligt att vi får vinna detta fina priset så flickorna kan få något fint till julen!



Måste man välja en? ;-) När det finns så många söta som bebis bodysar, helt lovely! Mimmi Blouse är också väldigt fin!



Ha en härlig helg! / Jessica

2009-10-23 @ 08:35:57
Postat av: rebecca

Jag vet inte riktigt hur jag skulle kunna sticka ut och få möjlighet att vinna dessa kläder till min dotter. Jag är ensamstående och pluggar på högskolan sedan hon var ett, och har därför inte haft möjlighet att köpa så här fina kläder som de har på hemsidan, och allt var riktigt fint. Blev nästan helt salig när jag tittade runt. I alla fall, hoppas helgen blir fin, jag och min dotter på 4 ska på bio.

Kramar

2009-10-23 @ 10:55:28
URL: http://rebeccy.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Åh vilken härlig tävling! Skulle så gärna vilja ge mina älsklingar något lite mer speciellt, lite mer lyx och feelgood i vardagen än det de till vanlig har och den kråsblusen Mimmi och skjortan Cliff skulle verkligen förgylla garderoben till mina sötnosar! :)

2009-10-23 @ 11:06:37
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Malin

Vilken underbar tävling, vi är gärna med och tävlar! Har en son som ska få fotograferas nu när han fyller 1 år i November och han skulle passa så bra i alla fina skjortor som fanns i höst/vinter kollektionen tillsammans med ett par snygga jeans!! Bor i en liiiten liten stad i Norrland och här är väl utbudet på fina kläder sådär så vi håller tummarna för tävlingvinst ;)



Många kramar till er och trevlig helg!

2009-10-23 @ 11:37:20
Postat av: Malin

Hej Anna-Stina!



Måste börja med att tacka för en fantastisk blogg som jag följt DAGLIGEN sedan ett år tillbaka då jag blev mamma till min lilla prinsessa!



Jag älskar How to Kiss a Frog och har använt några av deras plagg flitigt. En av mina favoriter i den nya kollektionen är Top w pocket - pink. Den påminner om en klänning som jag haft till min lilla och den har varit så användbar och jag kan föreställa mig att även denna skulle bli det. Gärna tillsammans med några av de underbara tights som finns i samma kollektion ;-)



Stora kramar till dig och Johanna

Malin

2009-10-23 @ 12:01:00
Postat av: Maria

Jag förälskade mig i sussie blouse - blue swirl!

Olala! Underbar! Vi gillar när det är sött men också tufft och den hade den blandningen tycker jag!



Min solstråle är värt något nytt och vackert efter ett mycket sparsamt år klädmässigt, som det blir när man är föräldraledig.

Tack för en härlig blogg!

2009-10-23 @ 12:41:09
Postat av: Caroline/Drömlägenheten

Hej!



Jag blev superfötjust i kläningen och kjolen på bilden med två flickor. Precis som mina tjejer, en liten och en liten större tös. Jag vill jättegärna vinna för att kunna överraska mina tjejer som har blivit väldigt medvetna om kläder. Det skall alltid vara kjol och leggings/strumbyxor. Det är viktigt att vara fin tycker de!



Kram Caroline

Postat av: Tina A

Oh vilka fina kläder, det skulle passa så bra på våra små tvilling pojkar!!!

Hoppas att du få en jätte bra dag och tack för all positiv energi och inperation från din härliga blogg

2009-10-25 @ 15:08:09
Postat av: marie

Gillar verkligen deras kläder!! Skulle nog handla någon skjorta och någon cardigan till våran lille kille August blir det något kvar på present kortet blir det nog någon söt klänning till August kusin också!

Tack för en inspererande blogg!!

2009-10-25 @ 15:37:27
Postat av: Anonym

2009-10-25 @ 15:39:12
Postat av: Christine Friberg

Hej AnnaStina!



Jag prövar lyckan och håller tummen för att min lilla sessa <3 Eira <3 14 månader skall få vinna denna underbara tävling! Min motivering är väl kort och gott att jag eller hon aldrig vunnit någon tävling någon gång, och vi hade blivit otrooooligt glada om vi vann! Men om du inte väljer oss, så tycker jag att priset skall gå till Therese, som skrev lite högre upp, om sin syster och dennes barn, som blivit lämnade av pappan, dom är värdiga i mina ögon! ;D



Tack för en fin blogg! Kramar Kicki och Eira

2009-10-25 @ 17:42:48
URL: http://forthekix.blogg.se/
Postat av: Camilla Andreassen

Lycka vore att få klä mina två små flickor i varsin Poppyklänning på den stora doppareda´n!

2009-10-25 @ 17:53:27
Postat av: Elin

Jeg elsker basic klærne deres til gutter, fordi de gir meg mulighet til å slippe å kle mine to små prinser i klær med dødningehoder all over, Sabeltannsverd og Lynet biler. Min ene sønn har en skjorte og en cardigan fra How to kiss a frog, og jeg elsker kvaliteten, fargene og enkelheten. Jentekolleksjonen er jo en høydare da, jeg har både venners barn og skjønne nieser å handle gaver til ;)

2009-10-25 @ 19:19:26
Postat av: Åshild

Skulle gjerne kledd min lille prins i de skjönne klärne fra How To Kiss a Frog!! Höst/Vinter kolleksjonen-09 er bare helt fantastisk og jeg kunne vel tenkt meg så å si ALT;)Skulle det bli litt penger til overs kjöper jeg mer enn gjerne noen lekre klär til mine nieser også!!

2009-10-25 @ 20:24:46
Postat av: marte

Hei! Jeg kaster meg med i siste liten! TENK å vinne en sånn premie!

Det hadde vært en DRØM! Jeg kommer ikke inn i shoppen på deres hjemmeside akkurat nå, så finner ikke navn på de ulike plaggene, men en KJOLE til min lillemor står høyt på ønskelisten om jeg skulle være så heldig å vinne:) Hun ELSKER å pynte seg og gå med kjole,

og vinner vi skulle den selvsagt brukes på hennes 3 års dag som er ! desember;0)

Hvorfor akkurat jeg skulle vinne? Kanskje jeg fortjener det, rett og slett...:) Jeg gjør så godt jeg kan, jobber sammen med min mor i vår Blomsterbutikk, og det er noe jeg trives veldig med. Så er jeg jo også mamma, og kjenner at avogtil ( el egentlig ganske ofte)

skulle jeg vært to steder på èn gang, men dèt kan man jo bare ikke!

Så derfor så gjør man rett og slett så godt som man kan, prøver å være tilstede der man er, -når man er der:)

Så må jeg også si at jeg leser bloggen din HVER dag, og den er til stor inspirasjon. Den holder meg oppdatert på det jeg trenger vite

når det gjelder fashon til både meg og min datter, Josefine:)

Stå på! Jeg trives veldig godt her på bloggen din!



Hilsen fra Marte!

2009-10-25 @ 20:29:00
URL: http://mittogmeg.blogspot.com
Postat av: Märtas mamma

Wow, vilken tävling! Jag gillar verkligen Mimmi blouse och jag tror min lilla hjärta-märta skulle passa fantastiskt bra i den. Nu håller jag tummarna!

2009-10-25 @ 22:51:09
Postat av: Nina

Jag älskar också deras utbud av barnkläder, tror inte att jag har någon direkt favorit just nu på rakarm.

jag vill hemskt gärna vara med i tävlingen och skulle jag vara den lyckliga vinnaren så skulle jag ge både min dotter något riktigt fint och eftersom jag blir mormor också snart så skulle jag dela min vinst med min äldsta dotter så hon fick välja något till lill monstret som snart kikar ut.

2009-10-26 @ 07:35:44
Postat av: Stina

Man kan ju inte motstå att tävla om dessa underbara kläder! Varför skulle just jag vinna? Ja säg det ;-) jag känner just nu som världens tråkigaste mamma när jag måste sitta och tentaplugga hela höstlovet.

Hade varit roligt att överraska mina gullungar men lite fina kläder.



Och det hade ju såklart varit välkommet med ett extra tillskott i kassan till kalaskläder inför julhelgens alla fester! :-)



Kramar från english.litt. studenten

2009-10-26 @ 10:54:59
Postat av: Johanna ♥ Minna

underbar blogg du har!

2009-10-26 @ 22:14:33
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91